Mitäköhän lauluja se Britney vetää sitten suomessa?
keikan laulut?
8
523
Vastaukset
- ainakin nämä
Luulisin, että ainakin nämä: You hit me one more time Don´t drive me grazy I did´t again Psyco Cirkus Muut voi jatkaa!
- .....
Circus Piece Of Me Radar Ooh Ooh Baby/Hot As Ice Boys If U Seek Amy Me Against The Music Everytime Freakshow Get Naked Breathe on Me/Touch of My Hand Do Somethin' I'm A Slave 4 U Toxic Baby One More Time Womanizer Tuo on siis kiertueen virallinen settilista ja nuo biisit tullaan Suomessakin kuulemaan. Lisäksi joitain muitakin biisiä (mahdollisesti remixejä) saattaa tulla Euroopan keikoille.
- Jo 3 päivää kovana
..... kirjoitti:
Circus Piece Of Me Radar Ooh Ooh Baby/Hot As Ice Boys If U Seek Amy Me Against The Music Everytime Freakshow Get Naked Breathe on Me/Touch of My Hand Do Somethin' I'm A Slave 4 U Toxic Baby One More Time Womanizer Tuo on siis kiertueen virallinen settilista ja nuo biisit tullaan Suomessakin kuulemaan. Lisäksi joitain muitakin biisiä (mahdollisesti remixejä) saattaa tulla Euroopan keikoille.
Mä en vaan ymmärrä, että kuka haluaa maksaa yli 100 siitä, että näkee Britneyn tanssimista? Musiikkihan tulee nauhalta. Onhan Britney tosi seksikäs, sitä en kiistä, mutta on toi aika kova hinta silti. Parempia kuvia Britneystä löytyy netistä, kuin mitä keikalla näkee.
- Womanizer!
Jo 3 päivää kovana kirjoitti:
Mä en vaan ymmärrä, että kuka haluaa maksaa yli 100 siitä, että näkee Britneyn tanssimista? Musiikkihan tulee nauhalta. Onhan Britney tosi seksikäs, sitä en kiistä, mutta on toi aika kova hinta silti. Parempia kuvia Britneystä löytyy netistä, kuin mitä keikalla näkee.
Britney on ollut suurin fanituksen kohteeni niin kauan kuin on esiintynyt! Show mahtaa olla todella upea,mutta minulle pääasia on,että näen itse Britneyn
- fani...
Womanizer! kirjoitti:
Britney on ollut suurin fanituksen kohteeni niin kauan kuin on esiintynyt! Show mahtaa olla todella upea,mutta minulle pääasia on,että näen itse Britneyn
sun kanssasi Womanizer! Yhdyn täysin viestiisi :)
- uusfani
Ei tässä ole kysymys varsinaisesti laulamisesta vaan näyttävästä showsta. Eikä siis pelkästään tanssimisesta vaan kokonaisuudesta.. tällainen konsertti kun on yleensä upea kokemus visuaalisesti. Itse olen käynyt Whitney Houstonin, Sarah Brightmanin ja Kiri Te Kanawan konserteissa sekä kymmenissä oopperoissa. Mutta tässä Britneyn jutussa kun laulutaito ei olekaan se "juju". Tosin ei oopperaakaan viitsisi kuunnella ilman muuta rekvisiittaa, näyttäviä lavastuksia ym.ym. Samasta syystä menen Madonnan konserttiin..
- PinskuPansku
Womanizer! kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Itse menen Britneyn keikalle ystäväni kanssa. Liput maksoivat yhteensä 200e. Tahdon nähdä itse Britneyn. Olen sen suuuuuuri fanittaja
- mummeli94
kun musta tulee vaaaaaaaanha ni sit kaikki meijä lapset ja niitten lapset sanoo et "No hyyyiii!! Britney on tanttojen musaa!!!" että näi...esim sillo ku mä olin pieni kaikkikuunteli Ultrabrata, nyt se on vanhempien musaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983