Hindujen hyökkäykset Intiassa

####

Mistä johtuu? No ensinnäkin 80% kääntyneistä kuuluu hindulaisen kategorian mukaan alimpaan kastiin. Tämä kasti joka tekee paskatyöt ja jota hindulaisessa maassa ylemmät luokat käyttävät hyväksi mm.halpatyövoimana. Hindulaisuus kastijärjestelmänään on fasistinen systeemi.Muistakaa Hitler ja arjalaisuus. Alemmista kasteista porukkaa kääntyy sen takia Kristinuskoon koska kristityt kohtelevat heitä inhimillisemmin. Olen kuunnellut nauhan jossa kerrottiin että ryhmä naisia kertoi että haluavat tulla kristityiksi ennenkuin evankeliumista sanottiin yhtä sanaa koska heille osoitettiin ystävällisyyttä niin ajattelivat että kristittyjen Jumala on hyvä. Kristittyjen toiminnan seurauksena dalitien asema jonkin verran on parantunut ovat saaneet koulutusta.Paremmin tietoisia oikeuksistaan. Siksi niitä ei ole ylempien kastien yhtä helppo käyttää hyväksi kuin ennen ja se suututtaa ylempiä kasteja. Alemmat kastit elää aika lailla sovussa kristittyjen kanssa. Ongelmana on ylemmät. Ne hyökkäykset ne on pääasiassa ylempien kastien organisoimia ja harjoittamia. Olen nähnyt myös videolta kun yksi alempien kastien hindu joka rauhassa on elänyt kristittyjen kanssa kertoo että kristityt eivät ole aiheuttaneet hankaluuksia että he elää rauhassa kristtyjen kanssa mutta bramiinit(ylempien kastien hindut)nauravat heille.

9

784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpise!

      Kastittomien asemaa ovat jo aikoja sitten olleet kohentamassa niin buddhalaisuus, jainalaisuus, islam kuin sikhiläisyyskin. Itse Gandhi vastusti kastijakoa ja kastittomuutta. Se onkin nykyään kielletyä Intiassa, siis ihan lailla. Toki kastisysteemin tavat istuvat vielä syvällä, mutta kehitystä tapahtuu koko ajan, eikä siihen ole mitään ansiota kristityillä. Kristinusko ei ole tuonut mitään uutta Intiaan. Kristityt värväävät rahalla kivikautisissa oloissa eläviä heimoja riveihinsä. Eivät kristityt maassa mitään hyvää tee. Olet tyhmä ja tietämätön, jos niin luulet. Jos Aatu keksi matkia arjalaisten tapoja, niin sehän ei todista yhtään mitään intialaisista. Jokaikisessä maassa on erilaisia sosiaalisia luokkia! Ei se mitään uutta ole. Kristityt eivät muuten kohtele "alempiarvoisia" yhtään sen paremmin Intiassakaan. Olen itse ollut todistamassa sitä, ettei intialainen päässyt sisälle katoliseen kirkkoon vaikka hän oli kristitty. Hänen piti kuunnella jumalanpalvelusta ulkona. Minua ei kukaan hindu tai kukaan muukaan ole koskaan estänyt menemästä yhteenkään heidän pyhättöönsä, eikä kukaan ole koskaan kohdellut minua huonosta, vaikka olenkin kristitty. Ei kannattaisi kovin paljoa huudella, jos on pelkkien luulojen varassa. Koetapa karistaa ne propagandan sumentamat väritykset silmistäsi ja aivoistasi ja katso maailmaa avoimin silmin, niin huomaat sen olevan aivan toisenlainen kuin sinä luulet.

      • ####

        "Ei päässyt sisälle katoliseen kirkkoon?" Ja yksikö tapaus kertoo kaiken. "Eivät kristityt maassa mitään hyvää tee." Puhut täyttä paskaa.Tiedän ihmisiä jotka siellä ovat käyneet.Tiedän porukkaa jotka ovat vieneet materiaaliapua esim.vaatteita,olen nähnyt että sinne viedään apua. Olen nähnyt videolta missä toimintaa on kuvattu että sinne on perustettu kouluja,lastenkoteja,kirkkoja. On selkeätä näyttöä että kouluja on perustettu kristittyjen toimesta olen nähnyt nauhalta. Lisäksi yhdessä seurakunnassa on vieraillut täällä sikäläinen krisitty intialaismies olen kuullut kertomuksia. Itse taidat olla hinduhuuhaa propagandan aivopesemä.Kyllähän ne turisteille hyvän kuvan pyrkii antamaan. Ja hyökkäysten syy on juuri se minkä kerroin.


    • videoita...

      "Olen nähnyt myös videolta.." Hihhuliuskovaisten propagandavideoihinko sinä tietosi pohjaat!! Heikossa on kantimiassa sinunkin tietämyksesi. Olisit jo hiljaa, nolaat vain itsesi.

      • ####

        joissa kerrotaan totuus.Niissä näkyy kouluja joita kristityt ovat rakentaneet ja lastenkoteja. Joissa haastatellaan oikeita ihmisiä ja ollaan paikan päällä ja joita näyttävät siellä käyneet. Luotettavien kertomuksia. Mihin sinä turvaat näkemyksesi mutu-tietoon vai siihen mitä suoletaan tällä paska-palstalla? Ja tunnen ihmisiä jotka Intiassa ovat käyneet.


    • mitä tekevät..
      • polttaa...

      • KUVISTA!!!!!!!

        Näitä palstoja lukevat myös alaikäiset.

        Haluatko että saavat elinikäisiä traumoja korviensa väliin kun postaat linkin pommin lennättämästä päästä, palavasta sotilaasta jne??!!!

        Teet hallaa yhteiskunnalle tällä. Sama allaoleva aito naisten polttamisvideo.


      • traumat mistä
        KUVISTA!!!!!!! kirjoitti:

        Näitä palstoja lukevat myös alaikäiset.

        Haluatko että saavat elinikäisiä traumoja korviensa väliin kun postaat linkin pommin lennättämästä päästä, palavasta sotilaasta jne??!!!

        Teet hallaa yhteiskunnalle tällä. Sama allaoleva aito naisten polttamisvideo.

        Mistäköhän ne lapset saavat useimmiten ne elinikäiset traumat! Kristinuskon helvetillä pelottelu on on suurinta mielentuhoamista, mitä voi olla!


      • taruista..
        traumat mistä kirjoitti:

        Mistäköhän ne lapset saavat useimmiten ne elinikäiset traumat! Kristinuskon helvetillä pelottelu on on suurinta mielentuhoamista, mitä voi olla!

        "teepäs nyt parannus, muuten tässä olisi vähän sulaa tinaa kurkkuusi... Haha katso tuota nurkassa, se otti huikat pari tuntia sitten...

        Tuollaisiin hirmutekoihin ryhtyneet levittivät ikuinen helvetti -oppia ja tietämättömyyden laadussa olevan ymmärryksen omaavat henkilöt uskovat moisia juttuja:

        http://vedabase.net/bg/18/32/en

        Edelleen, traumat voivat tulla yhtä hyvin karmeista kuvista kuin uskosta despoottiseen Jumalaan jonka rankaisu ei ole missään suhteessa tekoon. Mitä se on tehnyt väärin joka syntyy kirgiisialaiseen heimoon eikä koskaan tapaa kristittyä saarnaajaa?

        Onko Jumalan armoa että Hän ensin laittaa sielun syntymän tuonne planeetan periferiaan ja sitten koska siellä ei ollut saarnaajaa niin eiku ikuiseen tuleen tai kadotukseen??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe