Mikä miesystävääni oikein vaivaa.? Kun sen kamu ilmestyy paikalle alkaa, alkaa minun sättiminen ja vinoilu. Tää kamu vinoilee minulle niin , ettei miesystäväni kuule. Alkoholilla on tietenkin osuutta. Tunnen olevani jonkinlainen uhka. Taidan olla eksynyt luonnevikasten joukkoon. Et sellainen äitienpäivän aatto.
Mikä miesystävääni
50
1989
Vastaukset
miesystäväsi kamu vinoilee??Miksi sitten laitat miesystäväsi kiertoon?
- Pistänkö kierrätykseen ?
Miesystävä aloittaa veemäisyyden heti kun ukkeli ilmestyy paikalle minulle. Kun ollaan kaksin kaikki on ooookooo. Tämä ukkeli miesystävän kamu pottuilee minulle et miesystävä ei kuule. Taisin kirjoittaa hieman sekavasti. Yhteistuumin jotain savustusta vai mitä?
Pistänkö kierrätykseen ? kirjoitti:
Miesystävä aloittaa veemäisyyden heti kun ukkeli ilmestyy paikalle minulle. Kun ollaan kaksin kaikki on ooookooo. Tämä ukkeli miesystävän kamu pottuilee minulle et miesystävä ei kuule. Taisin kirjoittaa hieman sekavasti. Yhteistuumin jotain savustusta vai mitä?
Aikamoinen miesystävä?!!?? Tiedätkö..tuo kuvastaa miesystäväsi huonoa itsetuntoa.Kun hän pottuilee sinulle,hän yrittää ssada sinut tuntemaan itsesi muiden silmissä huonoksi.Näin hän kohottaa itseään... Tai toinen syy on se,että hän pelkää kamunsa rakastuvan suhun..Oisko yhtään mahdollista? :) Kuiteski..Tosi inhottavaa käytöstä..En sietäisi hetkeäkään, vaan käskisin valita..
mii-su kirjoitti:
Aikamoinen miesystävä?!!?? Tiedätkö..tuo kuvastaa miesystäväsi huonoa itsetuntoa.Kun hän pottuilee sinulle,hän yrittää ssada sinut tuntemaan itsesi muiden silmissä huonoksi.Näin hän kohottaa itseään... Tai toinen syy on se,että hän pelkää kamunsa rakastuvan suhun..Oisko yhtään mahdollista? :) Kuiteski..Tosi inhottavaa käytöstä..En sietäisi hetkeäkään, vaan käskisin valita..
Ei se kamu ole minusta kiinnostunut naimisissakin. Sekin vielä vaikka miesystäväni minua humalapäissään loukkaa, anteeksi ei pyydetä vaan asia kääntyykin minun viaksi. Olen tosi kyllästynyt tähän toistuvaan kuvioon. Kai niitä normaaleja miehiä vielä on olemassa. Jos vaikka ensi äitienpäiväviikonloppu olisi hauskempi!
- turha luulo oli
Ei se kamu ole minusta kiinnostunut naimisissakin. Sekin vielä vaikka miesystäväni minua humalapäissään loukkaa, anteeksi ei pyydetä vaan asia kääntyykin minun viaksi. Olen tosi kyllästynyt tähän toistuvaan kuvioon. Kai niitä normaaleja miehiä vielä on olemassa. Jos vaikka ensi äitienpäiväviikonloppu olisi hauskempi!
minullakin. Jos jotain, niin omaisuutta haluaisivat, että kaljaa piisaisi
turha luulo oli kirjoitti:
minullakin. Jos jotain, niin omaisuutta haluaisivat, että kaljaa piisaisi
Ei mikään kiva tuokaan,mieskin voi havitella naisen rahoja Tuota en ajatellutkaan kun itse olen vain tavallinen palkollinen. Onko niin hulluja naisia vielä jotka miestä alkaisi kaljassa pitämään?
- Eihän tuo ole
mitenkään hyväksyttävää!!!
- Löytyy niitäkin
Ei mikään kiva tuokaan,mieskin voi havitella naisen rahoja Tuota en ajatellutkaan kun itse olen vain tavallinen palkollinen. Onko niin hulluja naisia vielä jotka miestä alkaisi kaljassa pitämään?
yksinäisyyden pelossa!
Eihän tuo ole kirjoitti:
mitenkään hyväksyttävää!!!
En mennyt tänään hänen luokseen vaikka tekstarilla pyysi. Vastasin vain, mietin. Kokoajan vain vahvistuu ajatus miksi tuhlata aikaa.
niitä kunnollisia löytyy..:) Kun herra ei kerran osaa arvostaa sinua,joutaa hän kierrätykseen..Toivotan sulle tsemppiä tästä eteenpäin.. :)
- Pistänkö kierrätykseen?
mii-su kirjoitti:
niitä kunnollisia löytyy..:) Kun herra ei kerran osaa arvostaa sinua,joutaa hän kierrätykseen..Toivotan sulle tsemppiä tästä eteenpäin.. :)
Ei maailma yhteen mieheen lopu, sehän on vasta alussa.
Pistänkö kierrätykseen? kirjoitti:
Ei maailma yhteen mieheen lopu, sehän on vasta alussa.
Sitä kuule tiiä,kuinka ihana mies sieltä vastaan tulee..Sitten saa vain ajatella,että olipa hyvä kun pistin sen edellisen luuserin menemään..:))
- ernst hill
Kertomasi perusteella kierrätykseen vaan.
Ei taida kannattaa jos tarjonta on tätä. Kuvio menee tässä minusta näin. Miesystäväni kamu ei pidä minusta, miesystäväni tietää sen. Yhteistuumin pistävät minua tyyliin " kyykkyyn akka" Miesystävälläni on niin kiintee suhde kamuunsa, ei siihen nainen kuvioihin enää sovi. Tai jos löytyy nainen joka juo ne pöydän alle.
- kolarikorjaaja
tuo on lähtenyt liikkeelle? itse et tietenkään ole koskaan ja missään tehnyt mitään.
Ole täydellinen enkä hae myöskään täydellisyyttä. Jokasessa omat vikansa. Nämä tilanteet tulee niin nopeesti, etten tiedä itse mistä kysymys ja selitystä ei selvinpäin saa.
- paljon hyviä,
Ole täydellinen enkä hae myöskään täydellisyyttä. Jokasessa omat vikansa. Nämä tilanteet tulee niin nopeesti, etten tiedä itse mistä kysymys ja selitystä ei selvinpäin saa.
kivoja ja muutenkin normaaleja miehiä; vaikka aina ei uskoisikaan! Älä tuhlaa aikaasi olemalla loukattavana!!
paljon hyviä, kirjoitti:
kivoja ja muutenkin normaaleja miehiä; vaikka aina ei uskoisikaan! Älä tuhlaa aikaasi olemalla loukattavana!!
Naputtelen nettipeliä ja kelaan asioita. Nyt aion olla vahva oman arvoni tunteva nainen. Alko kun on kuvioissa liikaa eihän siitä mitään tule. Toista voi loukata kerran jopa kaksi mutta jatkuva on liikaa.
- on kanssasi
Naputtelen nettipeliä ja kelaan asioita. Nyt aion olla vahva oman arvoni tunteva nainen. Alko kun on kuvioissa liikaa eihän siitä mitään tule. Toista voi loukata kerran jopa kaksi mutta jatkuva on liikaa.
vähän kuin toisella kankullaan. Kaverit ovat hänelle tärkeitä ja asenne naisiin sovinistinen. Tyypillinen kuvio tuo, että mieskamun kanssa sitten humalassa akalle niljaillaan.
on kanssasi kirjoitti:
vähän kuin toisella kankullaan. Kaverit ovat hänelle tärkeitä ja asenne naisiin sovinistinen. Tyypillinen kuvio tuo, että mieskamun kanssa sitten humalassa akalle niljaillaan.
Tuokin sinun mielipide. Mies ystäväni moittii tätä kaveriaan hyvin usein, arvostelee hänen tekemisiään. Mutta kun kamu ilmestyy paikalle, nuolee sen varpaanvälit. Ei mitään poikkipuolista sanaa. Minusta se omituista onkohan ne H...ja. Yleensä rakastamaansa naista kunnioitetaan ja puolustetaan.
- vekelius w
Tuokin sinun mielipide. Mies ystäväni moittii tätä kaveriaan hyvin usein, arvostelee hänen tekemisiään. Mutta kun kamu ilmestyy paikalle, nuolee sen varpaanvälit. Ei mitään poikkipuolista sanaa. Minusta se omituista onkohan ne H...ja. Yleensä rakastamaansa naista kunnioitetaan ja puolustetaan.
heitä veke
vekelius w kirjoitti:
heitä veke
Siihen olen itse myös kallistumassa.
- kolarikorjaaja
enää sitten odotat. kierrätykseen vaan. paitsi jos jotenkin roikut ja toivot että äijä muuttuu?
kolarikorjaaja kirjoitti:
enää sitten odotat. kierrätykseen vaan. paitsi jos jotenkin roikut ja toivot että äijä muuttuu?
Hihassa ei kannata roikkua jos huomaa, että toinen ei haluakaan muuttua. Jokainen voi aina muuttaa itseään jos on halua ja asennetta. Jos elää poikamiehen tavoin on vain ilmoitusluontoinen asia, ei silloin tarvitse naista elämäänsä.
luin nuo kaikki wastaukset? jotankin tuttu tunne mut päinwastoin :=) mut paa kierrätykseen waan tjn nainenhan on aina oikeassa :=) ja silloin ei jää kuin waihtoehto et kantapäät wastakkain ja menox :=) sillä siitä pääsee tjn
A.DONIS kirjoitti:
luin nuo kaikki wastaukset? jotankin tuttu tunne mut päinwastoin :=) mut paa kierrätykseen waan tjn nainenhan on aina oikeassa :=) ja silloin ei jää kuin waihtoehto et kantapäät wastakkain ja menox :=) sillä siitä pääsee tjn
Nämä asiat on monelle sen uskon. En liene ainoa joka näiden asioiden kanssa mietiskelee. Oletko itse ollut samassa tilanteessa kun sanot, että nainen on aina oikeassa?
- veem.luonteen huomaava
et itse anna aihetta,niin laita kierrätykseen.
Mietin ja teidän tuella. Ei tollasta selväpäinen nainen kestä. Kyse kuitenkin kohta viisikymppisestä miehestä eikö sen pitäisi olla aikuinen ja omilla aivoilla ajatteleva. Ai niin se viina tuhoo päänupin!
- uffe s
Laitat UFFin boksiin.
Ja paksu , ei se mahdu. Muuten voisi lähettää siperiaan.
- Jermuxi tms.
Mitäs se ukkos kaveri siellä oikein mesoaa.... No, parit vinkit. Jos se kerran vinoilee sulle, ettei se ukkos kuule, niin eihän se silloin kuule, jos sä pistelet sanan sanasta takaisin, vai kuinka? Ensivaikutelma on tärkeä. Kun se vieras taas tulee siihen, niin kysäiset siltä seuraavia juttuja: "Mitäs sinunlaisen luuserin elämässä tapahtuu? Oletko alkanut kuntoilemaan, kun punoitat niin pahasti ja hikeä pukkaa koko ajan pintaan?" "Miksi et voi vetää kunnon kännejä, vaan tissuttelet tuollalailla joka päivä. Onko se jotenkin hienompaa?" "Millä vuosikymmenellä kävit viimeksi hammaslääkärillä? Oletko aina yhtä surkeassa jamassa? Miksi hengailet ukkoni kanssa? Oletko sä jotenkin ihastunut siihen?" Siis tätähän voi jatkaa loputtomiin ja takuuvarmasti tulee hauskoja hetkiä, kunhan muistat olla hermoilematta ja katsot, kuinka paineet vastapuolella alkaa nousta.
Yritin sain kaverilta aika moista tekstiä päin naamaan. Miesystäväni ei uskonut kun kerroin,hän kun ei ollut paikalla. Aikamoinen epäluottamuslause minulle.Sinun teksti kyllä niin huumorilla kirjoitettu nauru pääsi. Keinot on siis aika vähissä.
Yritin sain kaverilta aika moista tekstiä päin naamaan. Miesystäväni ei uskonut kun kerroin,hän kun ei ollut paikalla. Aikamoinen epäluottamuslause minulle.Sinun teksti kyllä niin huumorilla kirjoitettu nauru pääsi. Keinot on siis aika vähissä.
salaa nauhoitus päälle ja "keskustelu" you tubeen! Laitat sitten linkin palstalaisille! :) No vakavasti ottaen sinulla on kyllä jonkin sortin ongelma. Mutta kannattaisiko yrittää vielä keskustella asiasta kahdenkesken otollisella hetkellä ja tarvittaessa vaikka ulkopuolisen (esim. perheneuvojan) avustuksella?
norMix kirjoitti:
salaa nauhoitus päälle ja "keskustelu" you tubeen! Laitat sitten linkin palstalaisille! :) No vakavasti ottaen sinulla on kyllä jonkin sortin ongelma. Mutta kannattaisiko yrittää vielä keskustella asiasta kahdenkesken otollisella hetkellä ja tarvittaessa vaikka ulkopuolisen (esim. perheneuvojan) avustuksella?
Ei asuta saman katon alla aika lähekkäin kuitenkin. Saisko tollaisia miehiä edes keskusteleen terapeutin kanssa. Aika epätoivoinen tehtävä.
Ei asuta saman katon alla aika lähekkäin kuitenkin. Saisko tollaisia miehiä edes keskusteleen terapeutin kanssa. Aika epätoivoinen tehtävä.
sitten? Annat kaverille määräaikaisen tai pysyvän porttikiellon ja aloitat vaikka terassikauden! :)
norMix kirjoitti:
sitten? Annat kaverille määräaikaisen tai pysyvän porttikiellon ja aloitat vaikka terassikauden! :)
Kun kelit lämpenee voi istua pitemmänkin aikaa. Tänään join vain kahvikupposen. Eikä kesällä ole edes yksinäinen kun on kärpäset. Mutta oikeesti oli kiva saada kannustusta asialleen.Kiitos.!
- Jermuxi tms.
norMix kirjoitti:
Meitsihän vois vähän heittää läppää silleen perheneuvojan roolissa. Avautuisin oikein kunnolla sille sun ukolle. Sitten avautuisin reilusti sille sen kaverille. Sitten sotkisin niiden kuviot ja kohta ne jo tappelis siinä pihamaalla keskenään ja sitäkös olis hauska seurata siitä terdeltä. Mitäs sanotten?
- norMix evk
Jermuxi tms. kirjoitti:
Meitsihän vois vähän heittää läppää silleen perheneuvojan roolissa. Avautuisin oikein kunnolla sille sun ukolle. Sitten avautuisin reilusti sille sen kaverille. Sitten sotkisin niiden kuviot ja kohta ne jo tappelis siinä pihamaalla keskenään ja sitäkös olis hauska seurata siitä terdeltä. Mitäs sanotten?
Sulla on aika käytännönläheinen ote näihin ihmisuhdeasioiden hoitoon! Et ole ajatellut uraa alan konsulttina?
- muija maalta
Jermuxi tms. kirjoitti:
Teoriassa kaikki on niin helppoa...
- Jermuxi tms.
norMix evk kirjoitti:
Sulla on aika käytännönläheinen ote näihin ihmisuhdeasioiden hoitoon! Et ole ajatellut uraa alan konsulttina?
Hirveesti rahhoo tarjosivat, mutta on tässä nyt vähän muuta pisnistä menossa. Kjäh!
- Jermuxi tms.
muija maalta kirjoitti:
Teoriassa kaikki on niin helppoa...
Tappelukset on mun erikoisalaa, joten mä tiedän mistä mä puhun. Hauskaa siitä tulis, usko pois.
Jermuxi tms. kirjoitti:
Niin , että minä istuisin raastuvassa yllyttämisestä ym painostuksesta. Perheneuvojaksi sinut kyllä ottaisin , mulla voisi olla vatsalihakset kipeät naurusta.
norMix evk kirjoitti:
Jermu voisi oman firman perustaa 2000-luvun uusi Sarasvuo.
- Putkivalo
Tulee mieleen omat muksut vähän pienempinä.. Apua mun kamu näkee että mä leikinkin tytön kaa, "tuo Satu on ihan tyhmä, eiks ookin Harald? Emmä leikkiny sen kaa, se vaan juoksee mun perässä koko ajan!" ;)) Nykyisin on muotia lopettaa suhdetta tekstarilla, joko sä teit sen? :))
Olen ilmoittanut , nyt on erätauko joka on pitempi kuin 20 minuuttia. Aikuiset ihmiset ei leiki tosiaan hiekkalaatikolla paitsi pikkulasten kanssa. Menee komentaan oman murkkuni nukkumaan, sekin helpompi tapaus kun tämä mies.
- Yhteinen sävel...
Jos yhteistä säveltä ei löydy,soittimet epävireessä. Turhaa aivan turhaa.. sinun itseäsi kuluttaa säkkijärven polkan tahdissa, jos toinen soittaa Jätkän humppaa.. Lapsellista touhua sinun miesystävältäsi,todella lapsellista.... Älä kuluta itseäsi suhteessa joka ei tuota sinulle toivottua mielihyvää.... Anna miesystäväsi mennä.... Uskon asian mietityttävän sinua , ehkä satuttavankin.... Muista meillä on vaan tämä yksi elämä... Miksi tuhlata sitä parisuhteeseen joka ei toimi? Toivottavasti löydät sen joka arvostaa sinua ihan omana itsenäsi...
Se sattuu muuten minäkin olisin vain leikkinyt tunteilla. Kiitän kauniista sanoistasi ja kannustuksesta. Meillä on vaan tämä yksi elämä,eletään se täysillä uudella hypyllä kohti tuntematonta.
kuulostaa aika tutulta--mä kyllä isken takasin, mutta rankkaa se on.
Johan sattu että sun ex.Puhukin entisen elämänsä piinasta. Taisi piina olla vaan toisinpäin. En jaksa iskeä enää takasin , päästin vapauteen.
- vaan..??
Yritä alistaa sinua muiden nähden? Näin meinaan meillä kävi, ikävä kyllä useamman vuoden kunnes itse tajusin sanoa takaisin kavereiden aikana. Tosin varoitin etukäteen että jos vielä jatkaa samanlaista peliä niin annan takaisin korkojen kera. Ei uskonut ja niin annoin mennä surutta...korkojen kanssa. Sen jälkeen ukko oli asiallinen...nöyrää poikaa.. ;)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672096
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142002- 991409
- 1201403
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4551248- 69986
- 49881
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä223780Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa354759