Onko kukaan tilannut huonekaluja Virosta yrityksestä Suwem? Olisin tilaamassa lapsille kerrossänkyä ja ajattelin kuinka pitkään toimitus kestää ja onko luotettava?
Suwem
7
3276
Vastaukset
- Minä taas
Tosiaan sitten tilasin pienten lasten kerrossängyn (liisa2). Samaa sänkyä saa suomesta on24:sta. Eestistä tilattuna sain sängyn 120 euroa edullisemmin ja lyhyemmällä toimitusajalla. Eli jos liisa sänky hankinnassa, niin kannattaa tilata se suoraan virosta tehtaalta!!
- Suwem rules
Tilasin edellisen viestin rohkaisemana Liisa-kerrossängyn ja kaksi patjaa suoraan Suwemilta. Palvelu (sähköpostitse) oli todella nopeaa ja ystävällistä. Tavarat saapuivat tänään kotiin kannettuina n. 2,5 viikon päästä ensimmäisestä yhteydenotosta. Sänky, patjat ja toimitus maksoivat yhteensä juuri tuon 120€ vähemmän kuin on24:ssä. Suosittelen!
- central european
Suwem rules kirjoitti:
Tilasin edellisen viestin rohkaisemana Liisa-kerrossängyn ja kaksi patjaa suoraan Suwemilta. Palvelu (sähköpostitse) oli todella nopeaa ja ystävällistä. Tavarat saapuivat tänään kotiin kannettuina n. 2,5 viikon päästä ensimmäisestä yhteydenotosta. Sänky, patjat ja toimitus maksoivat yhteensä juuri tuon 120€ vähemmän kuin on24:ssä. Suosittelen!
straight from the factory to your door.
What can one want more.
Nice follow-up per email.
And cheaper!
- soomi poika
Niinpä, toi ON24 näyttää olevan sekin virolainen nettikauppa:
http://www.tere-tech.com/balticfinns/?p=8144
Joten enpä ihmettele ko hinnoittelua - rahahan se tunnetusti ykkösenä aina virolaista motivoi. - Ainari
Suwemillä on nykyään myös suomessa nettikauppa, suwem.fi ja kauppa käy hyvin, olen tietoinen. Toimitusajat ovat aika lyhyeet, ja saimme jopa tilata erikoismittaisen sänkyn! Laatu on myös hyvä!
- Jakelii
Minä suosittelen ainakin tilaamaan kotimaisesta nettikaupasta. www.kalustekauppa.com myy käsittääkseni Suomessa näitä tuotteita.
- jepsiiistä
virolainen on halvempi, siksi köyhä tilaa sieltä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1062026En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78870
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728