MADONNA-LIPPUJA!

SAA VIELÄ

10

605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha haska

Parempiakin on....

• hah

katotaampa kuka se vanha haaska on sitte ku on 50-v. ja miellenkiinnolla odotan pystyykö kukaan nykyisistä nais artistista olemaan yhtä hyvän näköisiä kun ovat 50-v

• nuoreksi
        hah kirjoitti:

katotaampa kuka se vanha haaska on sitte ku on 50-v. ja miellenkiinnolla odotan pystyykö kukaan nykyisistä nais artistista olemaan yhtä hyvän näköisiä kun ovat 50-v

kaikkihan ne nykyään käyvät leikkauksissa ja yhtään kohtaa ei löydy, mikä olisi "aitoa"

• MUIJA edes
        hah kirjoitti:

ole musiikillisesti lahjakas.. provosoimalla katollista kirkkoa tms vastaan saanut "mainetta".. omanlaisensa addikti joka asiassa, ääirmmäisyyksiin menevä. Jos olis omasta takaa kuntohoitajat, hierojat, kokit, plastiikkakirurgit ja toyboy, niin mikäs siinä olis ollessa. Nainen viettää keskimäärin 8 tuntia salilla tai muuten rääkkäämässä itseään, ei tavallinen suomalainen artisti pysty siihen vaikka hauaisi saatikka tavallinen kaduntallaaja. Ja kun katselee muijan videoita, mitä vahemmaksi rouva käy sitä leveämmälle levenee haara.. niinkuin siinä olisi jotakin ihmeelistä ? Seksihän on luonnolinen asia.. vetreydestä puheenollen vetäähän Pirkko Mannolakin yli 70 v spakaatin :)) Ja onko Madonna kaunis.. käsivarret kuivaa lihasta, rumat.. suonikkaat ja käsistä näkee iän ja nehän näyttää 80 v käsiltä.. kaupalliset kuvathan on retusoituja, uskokoon ken näkee ja mitä näkee, joskus pujahtaa maailman lehtiin kuvia "todellisuudesta" tyyliin after ja before.. kulahtanut mikä kulahtanut. Kaikki vanhenee huolimatta botoxseista ja muista vilunkikonsteista.

• poekamies

Hieno homma, ettei liput käy oikein kaupaksi. Halukkaat saa ostaa lippuja normaalihintaan. Kenenkään ei tarvitse maksaa ahneille trokareille ylimääräistä! Mahtaakohan jollekin jäädä liput käteen? Nyt on sekä Madonnan että Britneyn lippujen suhteen ostajan markkinat! Hah, hah, trokareita mahtaa harmittaa.

• niin pirusti

Ensin jonotin 3h turhaan ja nyt niitä oli kuulemma tullut lisää myyntiin mutta sain tietää vasta liian myöhään. Eli TAAS jäin ilman. Olenko mä jotenkin liikaa täällä maan päällä kun mulle käy aina näin. Arvatkaa vaan veettääkö????

• ylim lippuja
        niin pirusti kirjoitti:

Ensin jonotin 3h turhaan ja nyt niitä oli kuulemma tullut lisää myyntiin mutta sain tietää vasta liian myöhään. Eli TAAS jäin ilman. Olenko mä jotenkin liikaa täällä maan päällä kun mulle käy aina näin. Arvatkaa vaan veettääkö????

Mä sain eilen ostettua liput a-katsomoon ja nyt olisi 2 kpl c-katsomon lippua myytävänä. Kiinnostaako?

• huudossa
        niin pirusti kirjoitti:

Nyt on jo trokareiden hinnat kohtuulliset, huutonetissä 150-160 e paremmille paikoille halvimmat. Kannattaisikohan jo ostaa ettei hinnat ala nousta, eikös se niin käy ennen konserttia yleensä?

• ne ylim C-liput
        huudossa kirjoitti:

Nyt on jo trokareiden hinnat kohtuulliset, huutonetissä 150-160 e paremmille paikoille halvimmat. Kannattaisikohan jo ostaa ettei hinnat ala nousta, eikös se niin käy ennen konserttia yleensä?

Kuten tässä ti kerroin, niin mulla on kaksi C-alueen lippua ja kun pääasia on päästä lipuista eroon, ei tehdä voittoa niin voin myydä samalla hinnalla kuin itse ostin eli 99e lippupisteen kulut.

• asd22
        huudossa kirjoitti:

lipuista on nyt niin paljon ylitarjontaa, hinnat vain laskevat keikan lähestyessä. 80000 lippua on melkoisen paljon!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      67
      6010
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      131
      5333
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      447
      3226
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      102
      1629
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      369
      1229
    6. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      30
      1059
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      67
      1031
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      936
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      109
      894
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      869
    Aihe