http://www.lippu.fi/PublishedService?pageID=9&itemcode=event_18982
MADONNA-LIPPUJA!
10
597
Vastaukset
- vanha haska
Parempiakin on....
- hah
katotaampa kuka se vanha haaska on sitte ku on 50-v. ja miellenkiinnolla odotan pystyykö kukaan nykyisistä nais artistista olemaan yhtä hyvän näköisiä kun ovat 50-v
- nuoreksi
hah kirjoitti:
katotaampa kuka se vanha haaska on sitte ku on 50-v. ja miellenkiinnolla odotan pystyykö kukaan nykyisistä nais artistista olemaan yhtä hyvän näköisiä kun ovat 50-v
kaikkihan ne nykyään käyvät leikkauksissa ja yhtään kohtaa ei löydy, mikä olisi "aitoa"
- MUIJA edes
hah kirjoitti:
ole musiikillisesti lahjakas.. provosoimalla katollista kirkkoa tms vastaan saanut "mainetta".. omanlaisensa addikti joka asiassa, ääirmmäisyyksiin menevä. Jos olis omasta takaa kuntohoitajat, hierojat, kokit, plastiikkakirurgit ja toyboy, niin mikäs siinä olis ollessa. Nainen viettää keskimäärin 8 tuntia salilla tai muuten rääkkäämässä itseään, ei tavallinen suomalainen artisti pysty siihen vaikka hauaisi saatikka tavallinen kaduntallaaja. Ja kun katselee muijan videoita, mitä vahemmaksi rouva käy sitä leveämmälle levenee haara.. niinkuin siinä olisi jotakin ihmeelistä ? Seksihän on luonnolinen asia.. vetreydestä puheenollen vetäähän Pirkko Mannolakin yli 70 v spakaatin :)) Ja onko Madonna kaunis.. käsivarret kuivaa lihasta, rumat.. suonikkaat ja käsistä näkee iän ja nehän näyttää 80 v käsiltä.. kaupalliset kuvathan on retusoituja, uskokoon ken näkee ja mitä näkee, joskus pujahtaa maailman lehtiin kuvia "todellisuudesta" tyyliin after ja before.. kulahtanut mikä kulahtanut. Kaikki vanhenee huolimatta botoxseista ja muista vilunkikonsteista.
- poekamies
Hieno homma, ettei liput käy oikein kaupaksi. Halukkaat saa ostaa lippuja normaalihintaan. Kenenkään ei tarvitse maksaa ahneille trokareille ylimääräistä! Mahtaakohan jollekin jäädä liput käteen? Nyt on sekä Madonnan että Britneyn lippujen suhteen ostajan markkinat! Hah, hah, trokareita mahtaa harmittaa.
- niin pirusti
Ensin jonotin 3h turhaan ja nyt niitä oli kuulemma tullut lisää myyntiin mutta sain tietää vasta liian myöhään. Eli TAAS jäin ilman. Olenko mä jotenkin liikaa täällä maan päällä kun mulle käy aina näin. Arvatkaa vaan veettääkö????
- ylim lippuja
niin pirusti kirjoitti:
Ensin jonotin 3h turhaan ja nyt niitä oli kuulemma tullut lisää myyntiin mutta sain tietää vasta liian myöhään. Eli TAAS jäin ilman. Olenko mä jotenkin liikaa täällä maan päällä kun mulle käy aina näin. Arvatkaa vaan veettääkö????
Mä sain eilen ostettua liput a-katsomoon ja nyt olisi 2 kpl c-katsomon lippua myytävänä. Kiinnostaako?
- huudossa
niin pirusti kirjoitti:
Nyt on jo trokareiden hinnat kohtuulliset, huutonetissä 150-160 e paremmille paikoille halvimmat. Kannattaisikohan jo ostaa ettei hinnat ala nousta, eikös se niin käy ennen konserttia yleensä?
- ne ylim C-liput
huudossa kirjoitti:
Nyt on jo trokareiden hinnat kohtuulliset, huutonetissä 150-160 e paremmille paikoille halvimmat. Kannattaisikohan jo ostaa ettei hinnat ala nousta, eikös se niin käy ennen konserttia yleensä?
Kuten tässä ti kerroin, niin mulla on kaksi C-alueen lippua ja kun pääasia on päästä lipuista eroon, ei tehdä voittoa niin voin myydä samalla hinnalla kuin itse ostin eli 99e lippupisteen kulut.
- asd22
huudossa kirjoitti:
lipuista on nyt niin paljon ylitarjontaa, hinnat vain laskevat keikan lähestyessä. 80000 lippua on melkoisen paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72083Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32693- 42661
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627