MADONNA-LIPPUJA!

SAA VIELÄ

10

580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha haska

      Parempiakin on....

      • hah

        katotaampa kuka se vanha haaska on sitte ku on 50-v. ja miellenkiinnolla odotan pystyykö kukaan nykyisistä nais artistista olemaan yhtä hyvän näköisiä kun ovat 50-v


      • nuoreksi
        hah kirjoitti:

        katotaampa kuka se vanha haaska on sitte ku on 50-v. ja miellenkiinnolla odotan pystyykö kukaan nykyisistä nais artistista olemaan yhtä hyvän näköisiä kun ovat 50-v

        kaikkihan ne nykyään käyvät leikkauksissa ja yhtään kohtaa ei löydy, mikä olisi "aitoa"


      • MUIJA edes
        hah kirjoitti:

        katotaampa kuka se vanha haaska on sitte ku on 50-v. ja miellenkiinnolla odotan pystyykö kukaan nykyisistä nais artistista olemaan yhtä hyvän näköisiä kun ovat 50-v

        ole musiikillisesti lahjakas.. provosoimalla katollista kirkkoa tms vastaan saanut "mainetta".. omanlaisensa addikti joka asiassa, ääirmmäisyyksiin menevä. Jos olis omasta takaa kuntohoitajat, hierojat, kokit, plastiikkakirurgit ja toyboy, niin mikäs siinä olis ollessa. Nainen viettää keskimäärin 8 tuntia salilla tai muuten rääkkäämässä itseään, ei tavallinen suomalainen artisti pysty siihen vaikka hauaisi saatikka tavallinen kaduntallaaja. Ja kun katselee muijan videoita, mitä vahemmaksi rouva käy sitä leveämmälle levenee haara.. niinkuin siinä olisi jotakin ihmeelistä ? Seksihän on luonnolinen asia.. vetreydestä puheenollen vetäähän Pirkko Mannolakin yli 70 v spakaatin :)) Ja onko Madonna kaunis.. käsivarret kuivaa lihasta, rumat.. suonikkaat ja käsistä näkee iän ja nehän näyttää 80 v käsiltä.. kaupalliset kuvathan on retusoituja, uskokoon ken näkee ja mitä näkee, joskus pujahtaa maailman lehtiin kuvia "todellisuudesta" tyyliin after ja before.. kulahtanut mikä kulahtanut. Kaikki vanhenee huolimatta botoxseista ja muista vilunkikonsteista.


    • poekamies

      Hieno homma, ettei liput käy oikein kaupaksi. Halukkaat saa ostaa lippuja normaalihintaan. Kenenkään ei tarvitse maksaa ahneille trokareille ylimääräistä! Mahtaakohan jollekin jäädä liput käteen? Nyt on sekä Madonnan että Britneyn lippujen suhteen ostajan markkinat! Hah, hah, trokareita mahtaa harmittaa.

      • niin pirusti

        Ensin jonotin 3h turhaan ja nyt niitä oli kuulemma tullut lisää myyntiin mutta sain tietää vasta liian myöhään. Eli TAAS jäin ilman. Olenko mä jotenkin liikaa täällä maan päällä kun mulle käy aina näin. Arvatkaa vaan veettääkö????


      • ylim lippuja
        niin pirusti kirjoitti:

        Ensin jonotin 3h turhaan ja nyt niitä oli kuulemma tullut lisää myyntiin mutta sain tietää vasta liian myöhään. Eli TAAS jäin ilman. Olenko mä jotenkin liikaa täällä maan päällä kun mulle käy aina näin. Arvatkaa vaan veettääkö????

        Mä sain eilen ostettua liput a-katsomoon ja nyt olisi 2 kpl c-katsomon lippua myytävänä. Kiinnostaako?


      • huudossa
        niin pirusti kirjoitti:

        Ensin jonotin 3h turhaan ja nyt niitä oli kuulemma tullut lisää myyntiin mutta sain tietää vasta liian myöhään. Eli TAAS jäin ilman. Olenko mä jotenkin liikaa täällä maan päällä kun mulle käy aina näin. Arvatkaa vaan veettääkö????

        Nyt on jo trokareiden hinnat kohtuulliset, huutonetissä 150-160 e paremmille paikoille halvimmat. Kannattaisikohan jo ostaa ettei hinnat ala nousta, eikös se niin käy ennen konserttia yleensä?


      • ne ylim C-liput
        huudossa kirjoitti:

        Nyt on jo trokareiden hinnat kohtuulliset, huutonetissä 150-160 e paremmille paikoille halvimmat. Kannattaisikohan jo ostaa ettei hinnat ala nousta, eikös se niin käy ennen konserttia yleensä?

        Kuten tässä ti kerroin, niin mulla on kaksi C-alueen lippua ja kun pääasia on päästä lipuista eroon, ei tehdä voittoa niin voin myydä samalla hinnalla kuin itse ostin eli 99e lippupisteen kulut.


      • asd22
        huudossa kirjoitti:

        Nyt on jo trokareiden hinnat kohtuulliset, huutonetissä 150-160 e paremmille paikoille halvimmat. Kannattaisikohan jo ostaa ettei hinnat ala nousta, eikös se niin käy ennen konserttia yleensä?

        lipuista on nyt niin paljon ylitarjontaa, hinnat vain laskevat keikan lähestyessä. 80000 lippua on melkoisen paljon!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      60
      770
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      628
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe