Menkää Gotlantiin !!!!!

veli matti

Heaven on Earth............

6

793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta ku

Kaukana paratiisista, mutta sellainen pikkunätti kesällä. Paratiisiksi lasken Madeiran ja joku voipi tykätä aasian suunnasta, näin myös talvella.

• satun tietämään

ovat lopen uupuneita huamalaisin, oksentaviin ja kaduille ja seinille kuseksiviin turisteihin. Riittää kun puoli Tukholmaa siellä riehuu kännissä yötä päivää kesäaikaan. Gotlantilaiset itse pakenevet kesäajaksi muualle jos vain suinkin voivat.

• ????

olekkaan ainoa örveltävä kansa.

• jjeeeeh
        ???? kirjoitti:

olekkaan ainoa örveltävä kansa.

suosittelen todellakin, yksi parhaista reissuista ;D

• Tukholmaan
        jjeeeeh kirjoitti:

suosittelen todellakin, yksi parhaista reissuista ;D

Onko Gotlannissa sesonki jo kesäkuun puolessa välissä, vai mahtuuko vielä mukaan. Ajatuksena on lähteä fillarin kanssa yksin johonkin ja lento Visbyhyn, muutama päivä siellä ja siitä fillarilla Tukholman kautta kotiin on yksi vaihtoehto.

Sen verran muistan edellisestä vastaavasta reissusta, että koko matka oli niin tasaista, että sinkulakin tulee kyseeseen pyöränä. Toinen vaihtoehto on todella kevyt varustus ja maantiepyörällä matkaan.

• varmaankin
        Tukholmaan kirjoitti:

Onko Gotlannissa sesonki jo kesäkuun puolessa välissä, vai mahtuuko vielä mukaan. Ajatuksena on lähteä fillarin kanssa yksin johonkin ja lento Visbyhyn, muutama päivä siellä ja siitä fillarilla Tukholman kautta kotiin on yksi vaihtoehto.

Sen verran muistan edellisestä vastaavasta reissusta, että koko matka oli niin tasaista, että sinkulakin tulee kyseeseen pyöränä. Toinen vaihtoehto on todella kevyt varustus ja maantiepyörällä matkaan.

joukkoon. Ei varmaan vielä kesäkuun puolenvälinaikaan aivan niin tupaten täyttä kuin heinäkuulla.
        Vilkaiseppa www.gotland.net sivuja niin ehkä saat enemmän vinkkejä kesäkuulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe