onko tuttu juttu. Koko helskutin päivä menny ihan omasta estään, ei mitään näkyvää ole saanu aikaiseksi, työn puutetta ei kyllä ole. :(
Laiskan suonella vetää :(
28
1224
Vastaukset
- ei taida
auttaa magnesiumkaan. Aina silloin tällöin saa ja pitää ottaa lunkisti. Mihin täällä kiire, valmiissa maailmassa. Ja mietiskellä vaikka, hyvin mietitty on puoliksi tehty, sano.
- viivi-amaldiina
se on, eihän se luvatonta ole, eikä joskus pahastakaan. Nyt on vaan ollut sellainen päivä. Harmittaa vaan ......
- sitä sanoa,
viivi-amaldiina kirjoitti:
se on, eihän se luvatonta ole, eikä joskus pahastakaan. Nyt on vaan ollut sellainen päivä. Harmittaa vaan ......
että laiskan suonen vetäminen on ahkeruuden tankkaamista.
- viivi-amaldiina
sitä sanoa, kirjoitti:
että laiskan suonen vetäminen on ahkeruuden tankkaamista.
hyvä ilmaisu...kiitos.
- meirikki
Taannoin oli lehdessä E. Roineesta haastattelu, ja hän kertoi nauttivansa mökillä olosta, omalla tavallaan;))) Kaippa vaimo olisi jotain aktiivisuutta enempi mieheltä vaatinut, - vaan hänen kun piti vahtia rannan saunavettä :DD Naureskelin sille älynvälähdykselle pitkään. Työnsä se on siinäkin:)
- 1947
meirikki kirjoitti:
Taannoin oli lehdessä E. Roineesta haastattelu, ja hän kertoi nauttivansa mökillä olosta, omalla tavallaan;))) Kaippa vaimo olisi jotain aktiivisuutta enempi mieheltä vaatinut, - vaan hänen kun piti vahtia rannan saunavettä :DD Naureskelin sille älynvälähdykselle pitkään. Työnsä se on siinäkin:)
Luin miehellekin juttusi. Aika hyvä, sano.
- hande
Moottoripyörää kävin aamulla härällä. Tyttöjä katsoin interntissä. Mitäs sitä enää muuta kaipaa?
- viivi-amaldiina
jos ei tarkoitustaan enempään...... Nettityttöjä varmasti katselit kauan ja pitkään...
- Taiga*
"pelastusarmeijalle"-on tekevinään jotain-ei mitään,ja kummasti kuluu päivä,kuten tänään.Eikä ole tuntunut pitkältä aika. Vaikka tulin aamulla mökiltä,istuin junassa toista tuntia,haahuilin jo ostarilla ettei kaupat ollu vielä auki. Ehdin pyöräillä,ja nipin napin kotiin ennen raekuuroa ja ukonilmaa,sain hoidettua muutaman laskun ja siinä kaikki,siis ei mitään.... Onneks on tuota aikaa..riittävästi
- viivi-amaldiina
kuin sitä aikaa, mutta jos edellis-illalla suunnittelee jotain...huuups se jääkin huomiseen tai huomiseen. Teillä on ukkostanutkin, meillä on ollut ihan hyvä sää, aurinkoa....
- henri|
keretty, vaikka ei ole kiirettä pidetty.
- viivi-amaldiina
vielä meitä jättänyt, onneksi. Huomenna ollaan taas hirveen tarmokkaita...luulisin niin nyt....
- Heikunkeikku
...jaksa hosua. Vaikka joskus sitä muakin ottaa päähän, kun edellisenä iltana suunnittelee ja päättää, että huomenna teen sitä ja tätä ja sitten seuraavana päivänä ei kertakaikkisesti inspiroi mikään. Joskus rupee tekemään semmosia "sijaishommia" vain siirtääkseen inhottavamman homman tuonnemmas. Useinmiten kuitenkin on niin, että "paska"-päivän jälkeen tulee sitten se varsinainen ahkeruus-päivä ja silloin saa aikaseksi vaikka mitä. Nauti vaan laiskana olemisesta tämä loppuilta. Lekottelua ja pehmosta oleilua. Semmosia tarvitaan, että taas jaksaa.
- viivi-amaldiina
näin olen nauttinutkin,,,srrr/iloisuus/srrr. Minulla tulee hyvin,hyvin harvoin näin vetämätöntä päivää ku se nyt ollut. Sanoinki jo et oliko sitä kakkua/makeaa eilen liikaa, no ei, vitsi vitsinä ja pylly pois tyynyltä. Nyt illalla kun aukaisn koneeni, tuli mieleen mitä mä täällä teen,:( nyt olen sit kuitenki tääl palstalla vinkumassa tekemättömyyttäni.
- Heikunkeikku
näin olen nauttinutkin,,,srrr/iloisuus/srrr. Minulla tulee hyvin,hyvin harvoin näin vetämätöntä päivää ku se nyt ollut. Sanoinki jo et oliko sitä kakkua/makeaa eilen liikaa, no ei, vitsi vitsinä ja pylly pois tyynyltä. Nyt illalla kun aukaisn koneeni, tuli mieleen mitä mä täällä teen,:( nyt olen sit kuitenki tääl palstalla vinkumassa tekemättömyyttäni.
...tulit palstalle vinkumaan, jatka vaan vinkumista, kyllä tänne vielä yks vinkuja mahtuu :)
- viivi-amaldiina
Heikunkeikku kirjoitti:
...tulit palstalle vinkumaan, jatka vaan vinkumista, kyllä tänne vielä yks vinkuja mahtuu :)
mahtuu, meitä on joka junaan, ja osa jää asemallekkin, vinkumaan. :)
- Pirre*
, ja hyvä niin, välillä pitääkin ottaa rennommin, tekee sitten kaksinverroin, kun siltä päältä ottaa..:)
- viivi-amaldiina
sit mennään pää punasena vaikka vähemmälläkin vauhdilla selviäisi. Haukotus. Luin jostain selkäsi oikkuaa, joko on parempi olla sen kanssa.
- Pirre*
sit mennään pää punasena vaikka vähemmälläkin vauhdilla selviäisi. Haukotus. Luin jostain selkäsi oikkuaa, joko on parempi olla sen kanssa.
tässä suunnilleen, - sain lääkäriltä kipupiikit, kun selän kramppailu ei loppunut muuten, oli tosi kurjat kaksi vuorokautta, - en ole nukkunutkaan kahteen yöhön juuri ollenkaan. Pitänee vissiin jo uskoa nuo hiekan ja mullan kärräyshommelit vahvemmille :)
- 1947
tuohon tyyliin se menee. Tänään tosi laiskutusta. Onhan semmoinen trykäys jo ollutkin, 15 kuusiruutuista ja pieniä päälle tullut pestyä ja pihahommat kanssa. Kylmä tuulinen sää ei vedä ulos. Jaa, silitin ja mankeloin, mutta se oli pikkujuttu. Pyöri pesukonekin, mutta se oli kone..
Onhan siinä tekemättömyydessä hyvätkin puolensa, kun ei sitten satu!:) Ole armollinen itsellesi ja päätä väliin toistekkin päin: tänään en taida tehdä yhtikäs mittään, kunhan pysähdyn ja katselen elemän menoa aitiopaikalta!
- viivi-amaldiina
ei ihan vaan edestakaisin kävelyssä nilkka nyrjähdä, tai kävele ovenpieleen tai ja tai, voi sitä sattua,kin. Tuttavani oli hiihtelemässä pääsiäisen aikaan pohjoisessa, oli kertonut jollekkin rouvalle et en uskalla lähteä kiertämään latua kun siellä on isoja mäkiä ja hänen tasapainolla niitä ei lasketa. Kuinka ollakkaan hän oli hiihtänyt tasaisessa maastossa, seurauksena kaatuminen ja käsi murtui ranteesta. Potee nyt kättänsä kipsissä kun huomasivat nyt väli-kontrolissa että ranne ei ole paikallaan, uusi paikalleen veto, ja kipsiin jälleen. :(
Viivi-A:)) Kyllä laiskan suonella vetää läppärin yhteyksiäkin tänään, on heitelly pois koneelta monta kertaa(: Itsellänikin on ollut tänään saamaton päivä. Aamulla tultuani töistä, latasin vain toppakamppeita koneeseen ja siinä se pyöri sitten yksikseen sen ajan kun nukuin. Laittelin ne kuivumaan.. no, siinä tämänpäivän aikaan saannokset.. Piti sit iltapäiväl ottaa viel pienet nokoset koska nukuin aamupäiväl vaa nelisentuntia. Joskos sitä ois sit huomenna hiukan pirteämpi tekemäänkin jotain:))
- viivi-amaldiina
kiva kuulla et on toppatakit sielläkin just pesty, meillä pari roikkuu vielä sen pahan päivän varalle tuos eteises. :) Tänään on ollut vireyttäkin, jopa vauhtiakin sain hajotettua yhden ison kukan viiteen eri purkkiin, kenelle antaisin kaunista viherkasvia, nimeltään palkkakukka. Silityskasa ei kyllä ole vielä pienentynyt yhtään, mutta se on ihan kivaa touhua kun pääsee alkuun. psst. torkut täytyi ottaa tänään kun tulin kaupunki kierrokselta, ruuan päälle teki nannaa. :)
- PekkaOrvokki
Istu alas ja anna kohtauksen mennä ohi. Vielä se virtapiikkikin tulee!
- viivi-amaldiina
kyllä eilen istuin kiireeni, kohtauksen pois, tänään jo tapahtuikin aivan ihmeitä. :)
- Hömppähullu *( /:<())))
meitä on monta lajia, yhtenä tuo työhulluus. Mie aattelen, että mitä ei tullu tänhään tehyksi, niin tuskinpa se oli sitten vielä sen aika. Eikä se kaikki tekeminen näykhään heti. Älä ota paineita mokomasta asiasta. Aika hoitaa. Mieki tein tein tänhään vasta ne puunkaajot rannasa, mitkä olis pitäny tehä ainaski kuukausi sitten jään pääle. Hyvin homma meni, ei menheet järvheen, kun hieman tuumaili tarkemphaan. Sitte net on lujasa, kun net junttaa sinne oksinheen. Mie olen muutamia tuulenkaatoja sieltä vinssannu. Tänhään mie puhistan koiran häkin 6x3m vaikkei se sielä koskaan olekhaan, kun mie olen sille aijannu talon ympärile sellasen juosuaitauksen, että siihen meni 200metriä vihreetä koira-aitaverkkoa(sen sisälä se to häkkiki on), ja panen puita liiterhiin. Niin jos en tee sittenki jothain muuta. Ei mejän ikästen kannata enhään hötkyilä turhia. En mie ainaskhaan, miehä oon eläkheelä. Loppukiri otethaan ihan muisa kilipailuisa.
- viivi-amaldiina
ei kai mua työhulluus vaivaa, ei. Sitä kun iskostaa itselleen tekemistä mukamas päiville ja varsinki alkuviikolle, jos ne menee lyttyyn laiskuuden puremana se harmittaa. Paineita ei kyllä oteta, muutenki se asia hoidetaan lääkityksellä. :) Tänään olen ollut touhukas ja tomera. Muuten hömppä, kirjoittelimme joulupukille joulun aikaan lasten kanssa, saimme nyt korvatunturin palautetta pääsiäisen alla. Pitkä oli kirje, ja kauniit toivotukset keväälle ja kesälle. Olimme kovin yllättyneitä palautteesta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv242385- 1132001
- 1131637
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421503Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91447Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901045Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120976Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87935Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35927