~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~¨ ~ MURATTI ~ Ymmärtämättä luettuani kelattuani saman takaperin nauran sua kyyneliin kikatan tavan takaa Teräväpiirtotekniikka- televisio uusi asia minulle minä niitäkin katsellut outona oudoksunut Jo on boxi koko sähköinen aivokemia ihastuttava inhalaattori vinkuvaivoihin lääkesumutin hapen puutteeseen ei kielletty plasmalaajentaja lie Tässä tienviitassa ei lue tie päättyy tiehallitus erehtyy kuoppia kyllä riittää Lennä sinä kirjekyyhkyni tee teot täsmäohjuksen kaarra kaukaa likelle ja kerro mulle köynnökselle - Kukkiiko muratti - ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Tää on hyvä biisisovitus ! http://www.youtube.com/watch?v=CWQnjjaK7UE ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ps. Onpa outoa kun ei rakkausrunoksi mikään kelpaa ja jos kelpaa niin vastaukset häviää ! :D
# Muratti #
2
237
Vastaukset
- seitsemäs sisar
Vaikka mä olen yhä sitä mieltä että mun edustama versio on parempi kuin sun, niin silti linttasit yhden mun lempparibiiseistä ruuttaniin. Siitä sulle iso kiitos. Kato, oikeastaan mä olen vain yli-ilonen ja elämänmyönteinen töpeksijä, joka saa murheensa elämään vain fiktiivisinä annoksina. :D
- Kopittelija
että se sinun sovituksesi tuolla oli liian bassojumputtava ja kukkaruukku ei tahto pysyä pöydällä ! Mutta menetteli sekin... :D Kiva biisi kyllä tämä, kuuntelin lenkillä just äskön taas ja ajattelin runoon laittaa. Kiitos hyvästä runoarvostelustasi ! :D Hauskaa iltaa ! T: Real (*J*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763561
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292294Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842013Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191560- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271403Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71364Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671327Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101227Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531075