~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~¨ ~ MURATTI ~ Ymmärtämättä luettuani kelattuani saman takaperin nauran sua kyyneliin kikatan tavan takaa Teräväpiirtotekniikka- televisio uusi asia minulle minä niitäkin katsellut outona oudoksunut Jo on boxi koko sähköinen aivokemia ihastuttava inhalaattori vinkuvaivoihin lääkesumutin hapen puutteeseen ei kielletty plasmalaajentaja lie Tässä tienviitassa ei lue tie päättyy tiehallitus erehtyy kuoppia kyllä riittää Lennä sinä kirjekyyhkyni tee teot täsmäohjuksen kaarra kaukaa likelle ja kerro mulle köynnökselle - Kukkiiko muratti - ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Tää on hyvä biisisovitus ! http://www.youtube.com/watch?v=CWQnjjaK7UE ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ps. Onpa outoa kun ei rakkausrunoksi mikään kelpaa ja jos kelpaa niin vastaukset häviää ! :D
# Muratti #
2
250
Vastaukset
- seitsemäs sisar
Vaikka mä olen yhä sitä mieltä että mun edustama versio on parempi kuin sun, niin silti linttasit yhden mun lempparibiiseistä ruuttaniin. Siitä sulle iso kiitos. Kato, oikeastaan mä olen vain yli-ilonen ja elämänmyönteinen töpeksijä, joka saa murheensa elämään vain fiktiivisinä annoksina. :D
- Kopittelija
että se sinun sovituksesi tuolla oli liian bassojumputtava ja kukkaruukku ei tahto pysyä pöydällä ! Mutta menetteli sekin... :D Kiva biisi kyllä tämä, kuuntelin lenkillä just äskön taas ja ajattelin runoon laittaa. Kiitos hyvästä runoarvostelustasi ! :D Hauskaa iltaa ! T: Real (*J*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427
