~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Oi Rakas ! Sinun silmäsi hullaannuttaa minut käännä katseesi tai humallun Sinun kyyhkysen katseesi rakas minun iloni ihanuuteni unieni toive Anna minun suudella huuliasi painaa pääni rinnoillesi tuntea tuoksusi Oi sinä jalo villiviini oksastamaton villimarja anna minun maistaa sinua Sinä hunajasiirappini sinä tiedät minä odotan sinua ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ http://www.youtube.com/watch?v=U-mVcS4TYhM
~ Oi Rakas ~
4
346
Vastaukset
- seitsemäs
Mulle tulee mieleen Kennedy ja kuuskytluvun aurinkomatkat kuuhun kun irtoripsarirouvia katsoo - tietenkin aurinkolaseissa, sillä liiallinen lyxi vie rinteissä ja kumpareissa ulkonäön. Sanat ovat kyllä kivat ja muhevat, tosi kurvikkaat, olematta liian terävät. Onhan mun myönnettävä, että mä rakastan yhä molempia... tai heitä kaikkia, mutta eniten tietenkin kuolematonta nostalgiaa. - E -
- Kopittelija
tämä vähän pantomimmiksi, vai mikä pantomiini se nyt oli, kirjoitettu runo :D Mutta kyllä tämän luulisi olevan rakkausruno ja musiikkikin "hunajaa" korville... ;D Vähän hätäinen kyhäily mutta jos minäkin saisin edes yhden runon täällä pysymään... en tiedä... Kiitos palautteestasi T: Real (*J*)
- vähänks ihana
Joka nainen ottais ilomielin omakseen tämmösen runon:)
- Kopittelija
Kiva jos tykkäsit lurituksestani... Olihan siinä kaiketi yritystä ainakin... :D Tähän jää kiinni kun kokikseen lattialla mutta olen varoittanut kuulijoita ! Kiitos palautteestasi ja hyvää iltaa sulle ! :) T: (*J*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491757
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121601Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va291216Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931151- 911093
- 74971
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351933- 62819
- 49791
- 50786