Tästä on niin ristiriitaista juttua netissä että päätin kysellä täältä. Eli saako moottoripyörässä tai mopossa olla takana kirkas ajovalo jos se on e-hyväksytty vai täytyykö siinä olla punainen valo? entä vilkut, pitääkö niidenkin olla oranssit?
Takavalot?
123
3
360
Vastaukset
- pitää
olla punasta, ja oranssia.
- 123
jos on kirkas lasi mutta polttimoina punaiset ledit?? Onko silloin laillinen?
- ne on
123 kirjoitti:
jos on kirkas lasi mutta polttimoina punaiset ledit?? Onko silloin laillinen?
autossakin jo vilkut , kirkaat lasit, ja oranssit lamput.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292875- 1171170
- 58941
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6907- 66895
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26867Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65824Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37820Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu143770Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75754