Kertokaapas minulle tietoa kyseisestä Riejun pyörästä. Kyseessähän on 4-tahti pyörä, joten mikään raketti se ei ole(riittää kunhan pärjää kuristamattomalle mopolle ;) ). 1. Kiihtyvyys 0-100? 2. Kulutus /100km 3. Huiput vakiona (Ei ole kuulemma kyllä millään tavalla kuristettu?? Korjatkaa jos olen väärässä) 4. Sähkövikoja tms.? 5. Riejussa on kuulemma 7,5kw? Mitä siihen saisi laitettua jotta pääsisi 10-11kw? Kiitos jos jaksoit lukea tämän, ja vielä suurempi kiitos jos jaksat vastata! :)
Rieju RS 2 (Teho,kulutus yms.)
Utelias :)
1
532
Vastaukset
- Ei ole riemulla rajaa kun r...
Osta mielummi luotettava Daelim RW [Ei oo koskaan jättny tielle toisinku kaverin Rieju.. Jouduin hakee sen sillo x)] Sillä pääsee max 120 km/h [kai se on ihan pyöräkohtasta:D] Tehoo siin on noin 10.5kw kulutus on 3 litraa satasel ja tankki on 16 litraa:D Mun riejun omistava ystäväki suosittelee:D itte vaihto Riehunsa Daelim Roadwin R :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844