Minulla on Dos pohjainen kassa-ohjelma ja käytän Skypen chat viestejä. Kun viesti saapuu kassa-ohjelma muuttuu aivan miniruuduksi, josta pääsee ainoastaan sulkemalla kassa ja käynnistämällä se uudelleen. En keksi mikä kiusallisen tilanteen aiheuttaa ja kuinka sen saisi pois. Jos joku viisas voisi auttaa?
Skype ja dos ohjelma
4
477
Vastaukset
- mitään kerro
-mikä "pää"käyttis? -miten se DOS-ohjelma siinä pyörii (miten käynnistetty) niin vaikea sanoa? Mutta laita se DOS (mikä lienee) paremmalle prioriteetille. Ja kun se "kutistuu", niin eikä sen voi venyttää takaisin laidasta vetämällä tai ominaisuuksista?
- Hattukauppias
Käyttis on Xp ja dos käynnistetään kassa.bat komennolla. Kun viesti tulee kassaikkuna pienenee, eikä se palaudu venyttämällä eikä ominaisuuksista. Miten priorisoidaan?
- mitään kerro
Hattukauppias kirjoitti:
Käyttis on Xp ja dos käynnistetään kassa.bat komennolla. Kun viesti tulee kassaikkuna pienenee, eikä se palaudu venyttämällä eikä ominaisuuksista. Miten priorisoidaan?
laita se kassa.bat pikakuvakkeeksi työpöydälle (jollei ole jo). Hiiren kakkosnapilla otat sen kuvakkeen ominaisuudet esiin ja ihmettele niitä, sieltä löytyy kaikenlaista. Jos osaat "DOS":ia katsele se batti läpi mitä se tekee ja siitäkin voi saada ajatuksia.
- DOS-Käyttäjä
Mistä sinä olet ladannut/ostanut sen kassaohjelmiston
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623