COREL DRAW

kjhj

Miten saan Corel Drawilla kaksi sivua vierekkäin. Teen A4 kokoista esitettä.

3

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

Corel Draw oli kova sana joskus 1980-luvun lopussa, nykyään, otan osaa...

• chrome3d

Täällä tulee varmaan löytymään asiattomia suoli-viestejä graafikoilta, jotka luulevat olevansa pro-tasoa kun ovat hankkineet waretetun Illustratorin jonka kanssa tappelevat yksinkertaistenkin asioiden kanssa viidettä tuntia. Heistä ei kannata välittää. Tässä ohjeet: Tämä on nyt siis CorelX4:lle. Sinulla saattaa olla jokin vanhempi versio mutta ohjeet ovat melko samat vanhemmissakin versioissa. Ylhäältä Layout ja Page Setup options paneelista Layout ruksi kohtaan Facing pages OK Sitten sinun tarvitsee vain valita paperikooksi pysty A5, jos siis lopputulos on A4. tee vähintään 3 sivua ja sitten huomaat että ensimmäinen aukeama on paikallaan. Jos et löydä sitä noista paikoista niin etsi helpistä sanalla facing pages. Kaikki kysymykset tietysti hoidetaan nopeimmin ammattilaisten voimin osoitteessa. http://coreldraw.com/forums/ jos siis enemmänkin tekee.

• --,,,,,,,,,---------

Corellissa on nimenomaan paras puoli, että se tomii myös kuin taitto-ohjelma. Monisivuisten tekeminen äärettömän helppoa. Resoluutiota pienemmäksi ja kaksi sivua auki, helppo homma. Illustrator tai ikäloppu Freehand ei siihen kykene. Noh, ehkä ei ole rivirekisteriä, mutta eipä ollut missään PageMakerissakaan. Quark ja Invy oli ainoot vaihtoehdot. Ei kannata kovin kiinnittää huomiota näppylänaamaisten pikkupoikien pään aukomiseen. Ite ostin keväällä vanhemman version orellista käytettynä, ja onpahan tuossa muutamia laskuja saanut kirjoitella....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe