Suhtauduin ensin myönteisesti EU:hun. Nyt olen odotellut halpoja autoja, elintarvikkeita y.m. hyödykkeitä tarpeeksi kauan ja turhaan. Moista kiusankappaletta kuin mitä EU on, niin pitäköön hyvänään ne jotka siitä jotakin hyötyvät. Itse en osallistu mihinkään.
EU-vaalit
4
170
Vastaukset
- Hintriika*
keskustelupalstoilla tai lehtien tekstaripalstoilla äriseminen paljonkaan! Ehkä ei äänestäminenkään, mutta minulla on periaate, että äänestän aina ja kaikissa vaaleissa. Olenpahan silloin sanani sanonut, painaampi se on kuin äänestämättä jättäneen itku.
Äänestämiseen oikeuttava lappu tuli tänään postissa. Kuten suuri päällikkö Lipponen kerran sanoi "käykäähän äänestää rätkäyttämässä". Nyt jo Islantikin on kypsymässä EU:n liittymisen taakse. Näin ruohonjuuritasolta katsottuna näyttää siltä, että pienet valtiot ajetaan aina vaan isommiksi yksiköiksi.
- pilvi*
capt.cöpenick kirjoitti:
Äänestämiseen oikeuttava lappu tuli tänään postissa. Kuten suuri päällikkö Lipponen kerran sanoi "käykäähän äänestää rätkäyttämässä". Nyt jo Islantikin on kypsymässä EU:n liittymisen taakse. Näin ruohonjuuritasolta katsottuna näyttää siltä, että pienet valtiot ajetaan aina vaan isommiksi yksiköiksi.
vihannesten runsaus talvikautena! Kyllä ne Laritsa olivat kalliimpia meidän tuottajien kasvattamina.Meidän sijaintimme vaatii niin paljon lämpöenergiaa kasvihuoneissa,ja valon määrä niin vähäinen. Tulevaisuudessa uskon,että meillä on määrättu turva myös EU:ssa. Nuoriso tuntuu olevan tyytyväisiä varsinkin koulutetut. Mikäs hätä meillä on,paljon vielä on monen maan kehityttävä EU kelpoiseksi,mutta onhan se hyvä,että on malli, joka on hyväksi nähty. Äänestä vaan ,eihän se paljoa vaadi!
- capt.cöpenick <
pilvi* kirjoitti:
vihannesten runsaus talvikautena! Kyllä ne Laritsa olivat kalliimpia meidän tuottajien kasvattamina.Meidän sijaintimme vaatii niin paljon lämpöenergiaa kasvihuoneissa,ja valon määrä niin vähäinen. Tulevaisuudessa uskon,että meillä on määrättu turva myös EU:ssa. Nuoriso tuntuu olevan tyytyväisiä varsinkin koulutetut. Mikäs hätä meillä on,paljon vielä on monen maan kehityttävä EU kelpoiseksi,mutta onhan se hyvä,että on malli, joka on hyväksi nähty. Äänestä vaan ,eihän se paljoa vaadi!
Oli mielestäni onneton finanssipolitiikka valtiontasolla. Markka-aikaiset Suomen Pankin johtajamme hoitivat hommaa niin kuin osasivat. Vaikka kuin aika kultais muistot, on jälkiviisaasti sanottava; hoipertelua se oli. Oikaiskaa jos olen väärässä, mutta jälleen kerran, kun valuuttakato maastamme kääntyi hirmuiseksi - Suomen Pankki pamautti ohjauskoron 40%:n. Jos olisimme yhä markkoinemme maailman aidalla, olisimme Islannin kaltaisessa tilassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129056Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893630- 202083
- 821290
- 271115
- 751100
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661092Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972