♥ joskus ihmettelen miten voikaan pieneen elämään mahtua niin paljon murheita niitä ihan oikeita ja miten voikaan mitään hyvää enää odottamatta kohdata käsittämättömän suuren onnen rakkaudesta, jonka sytytit janoiseen sydämeeni siitä ihan oikeasta ♥
janoinen sydän
13
309
Vastaukset
- padme_amidala
♥ joko kysyy onni tuvan pimeässä nurkassa joko kysyy ilo auringon kultakehrässä joko kysyy suukko huulilla kutittamassa joko kysyy käsi levottomana hapuilemassa odota vastaat hiljaa meillä on elämä aikaa yhteinen elämämme ♥
- *MURUKULTA*
Joskus - - minä ihmettelen sitä liki päivittäin! :)) *nauraa* No mutta, asiaan, vastakodat siinä törmää toivo ja epätoivo. Kontrasti on voimakas siksi ei ihminen tahdo käsittää ja mukavahan se on, vai mittee se tunne, 'voiko tämä olla tottakaan',,, ;þ Mun piti laittaa Maijasen 'Jano', mutta tuo oli niin hauska, (bemarikuskit.;) *pyrskis* - - ja no kappalehan on kaanis, visualisointihan näissä on omaa luokkaansa. Näihin ei kyllästy! Mukvaa aarinkoista pvää padme_ ja iloista pilkettä silmään! :)
- padme_amidala
..onpas sitä kiireeltään ehditty vaatimattoman tekeleeni ääreen ihmettelemään...jano on nytten, kun kahvi loppui. Täytyy keittää lisää..etätöissä on se etu, että saa kunnollista kaffetta, eikä mitään laitoslitkua : ) Meinasin illalla hiljentyä kokonaan ihmettelemisten ääreen, mutta jostakin (=rakkaudesta) sitä voimaa saa taas niin että pystyy heräämään uuteen aamuun kutakuinkin toimintakykyisenä : ) ja kun en jaksa nyt enempää kirjoittaa kiitokseksi hauskasta palautteestasi, laittelen tähän muistorikkaan nyyhkylinkin, vaikka onkin rikos nyyhkiä tälläisellä säällä : ) Here without you: http://www.lyrics.com/index.php/artists/lyric/3-doors-down-lyrics-here-without-yout-6615682 Oikkeen mukavaa alkukesän tiistaita sinulle : )
Sitä ei käsitä järki, miten suurta kantakaa, pieni ihminen? padme amidala Sen ihmeen äärellä tänäänki rakkauden teitä - "janoinen sydän" Aurinkoisesta aamusta ajatuksen tietä, kiitos ihmeen äärellä sieltä itseniki löydän.
- ..keksintö?
Vaikka kiviä aina on tiellä joskus toivonkipunoitakin näkyy siellä.. Kiitos IHANAN valoisasta aamurunosta.
- padme_amidala
..kauniista palautteestasi : ) Aurinkoisena aamuna luonnon kauneutta ihmetellessä on helppo syventyä ajattelemaan rakkaudenkin ihmettä. Vielä ihmeellisempää se on jos toinenkin rakastaa. Vastarakkauden saaminen on todellinen ihme ja onni : ) Oikein mukavaa tiistaipäivän jatkoa sinulle Liisa : )
- padme_amidala
..keksintö? kirjoitti:
Vaikka kiviä aina on tiellä joskus toivonkipunoitakin näkyy siellä.. Kiitos IHANAN valoisasta aamurunosta.
..viisassanaisesta ja mukavasta palautteestasi : ) Kivien lomasta paistava aurinko väkisinkin saa optimistiselle tuulelle. Ja oli nyt kuka milläkin tuulella hyvänsä, niin tuohon "Elämä on hyvä keksintö" voisi vastata että "tunnen siis elän" joka on niin viisas lausunto, että laitoin sen varuilta lainausmerkkeihin. Tuskin olen tuota lausahdusta kuitenkaan ensimmäisenä maailmassa keksinyt : ) Mukavaa tiistaipäivää sinulle : )
- lindalinda1
mahtuukaan ihmissydämeen iloa ja rakkautta, kuinka paljon se kestää ja anteeksi antaa. Mutta rakkauden jano, se on ihmisessä varmasti loputon. Taas sitä sortimenttia josta pidin.
- padme_amidala
..vähän vakavammallamielellä liikuskelen näköjään nyt, kun useammin saan näitä runoja aikaan, joista sinä pidät : ) Rakkauden tarve ei lopu koskaan, se jatkuu kehdosta hautaan. Onhan näitä palvelutaloihin vierailevia hyväntuulen lähettiläitäkin jo paljon. Suloisia koiria, jotka läsnäolollaan antavat iloa yksinäisten vanhusten elämään. Samalla ne saavat niitä kaivattuja rapsutuksia ja silittelyitä palkakseen. Oikein mukavaa tiistai-iltaa sinulle, itse menen kohta istuttelemaan sarviorvokkeja ja ruusua paleltuneen tilalle : )
- padme_amidala
♥ rakas päivänpaisteeni, pimeiden öitteni valaisija, salaisten hetkien sankarini lukuisten onnellisten ajatusteni alkulähde ja runojeni innoittaja olin kirjoittaa runon sinusta apollosta, valosta ja auringosta aioin omistaa sen sinulle harmikseni huomasin eikan ehtineen ennen minua niinpä vain lainaan hänen viisasta loppusäettään tässä oman tuiskuni keskellä "Kas, tuiskussa yhteen kun yhtyvi kaks, käy kulkukin helpommaks." ------------ Eino Leino - Hymyilevä Apollo http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=23&t=717&a=6053 ♥
- padme_amidala
♥ oma syysi jos vyöryn hellyyttä täynnä olevana suupalttina pehmopommina Sinua kohti mitäs olet niin ihana ♥
- kipinää iskee
Onneksi tässäkin maailmassa on sentään jokin oikeus detonaattori pehmopomminsa löytää puff!, murrr! vai miten se oli;)
- padme_amidala
kipinää iskee kirjoitti:
Onneksi tässäkin maailmassa on sentään jokin oikeus detonaattori pehmopomminsa löytää puff!, murrr! vai miten se oli;)
..olikohan minulla ehkä väärä ilmaisu. En halua lennellä palasina ilmaan. Täytyy toivoa, että detonaattorini osaa puristaa minua tarpeeksi tiukasti, että pysyn kasassa : ) Kiitokset hauskasta palautteestasi : )
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 662975
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671678Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241530- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161277Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001