♥
joskus ihmettelen
miten voikaan
pieneen elämään
mahtua niin paljon
murheita
niitä ihan
oikeita
ja miten voikaan
mitään hyvää enää odottamatta
kohdata käsittämättömän
suuren onnen
rakkaudesta, jonka
sytytit janoiseen
sydämeeni
siitä ihan
oikeasta
♥
janoinen sydän
padme_amidala
13326
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- On aika ottaa sinuun etäisyyttäKohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
Vastaukset 13
Vanhimmat
♥ joko kysyy onni tuvan pimeässä nurkassa joko kysyy ilo auringon kultakehrässä joko kysyy suukko huulilla kutittamassa joko kysyy käsi levottomana hapuilemassa odota vastaat hiljaa meillä on elämä aikaa yhteinen elämämme ♥
Joskus - - minä ihmettelen sitä liki päivittäin! :)) *nauraa* No mutta, asiaan, vastakodat siinä törmää toivo ja epätoivo. Kontrasti on voimakas siksi ei ihminen tahdo käsittää ja mukavahan se on, vai mittee se tunne, 'voiko tämä olla tottakaan',,, ;þ Mun piti laittaa Maijasen 'Jano', mutta tuo oli niin hauska, (bemarikuskit.;) *pyrskis* - - ja no kappalehan on kaanis, visualisointihan näissä on omaa luokkaansa. Näihin ei kyllästy! Mukvaa aarinkoista pvää padme_ ja iloista pilkettä silmään! :)
..onpas sitä kiireeltään ehditty vaatimattoman tekeleeni ääreen ihmettelemään...jano on nytten, kun kahvi loppui. Täytyy keittää lisää..etätöissä on se etu, että saa kunnollista kaffetta, eikä mitään laitoslitkua : ) Meinasin illalla hiljentyä kokonaan ihmettelemisten ääreen, mutta jostakin (=rakkaudesta) sitä voimaa saa taas niin että pystyy heräämään uuteen aamuun kutakuinkin toimintakykyisenä : ) ja kun en jaksa nyt enempää kirjoittaa kiitokseksi hauskasta palautteestasi, laittelen tähän muistorikkaan nyyhkylinkin, vaikka onkin rikos nyyhkiä tälläisellä säällä : ) Here without you: http://www.lyrics.com/index.php/artists/lyric/3-doors-down-lyrics-here-without-yout-6615682 Oikkeen mukavaa alkukesän tiistaita sinulle : )
Sitä ei käsitä järki, miten suurta kantakaa, pieni ihminen? padme amidala Sen ihmeen äärellä tänäänki rakkauden teitä - "janoinen sydän" Aurinkoisesta aamusta ajatuksen tietä, kiitos ihmeen äärellä sieltä itseniki löydän.
Vaikka kiviä aina on tiellä joskus toivonkipunoitakin näkyy siellä.. Kiitos IHANAN valoisasta aamurunosta.
..kauniista palautteestasi : ) Aurinkoisena aamuna luonnon kauneutta ihmetellessä on helppo syventyä ajattelemaan rakkaudenkin ihmettä. Vielä ihmeellisempää se on jos toinenkin rakastaa. Vastarakkauden saaminen on todellinen ihme ja onni : ) Oikein mukavaa tiistaipäivän jatkoa sinulle Liisa : )
..viisassanaisesta ja mukavasta palautteestasi : ) Kivien lomasta paistava aurinko väkisinkin saa optimistiselle tuulelle. Ja oli nyt kuka milläkin tuulella hyvänsä, niin tuohon "Elämä on hyvä keksintö" voisi vastata että "tunnen siis elän" joka on niin viisas lausunto, että laitoin sen varuilta lainausmerkkeihin. Tuskin olen tuota lausahdusta kuitenkaan ensimmäisenä maailmassa keksinyt : ) Mukavaa tiistaipäivää sinulle : )
mahtuukaan ihmissydämeen iloa ja rakkautta, kuinka paljon se kestää ja anteeksi antaa. Mutta rakkauden jano, se on ihmisessä varmasti loputon. Taas sitä sortimenttia josta pidin.
..vähän vakavammallamielellä liikuskelen näköjään nyt, kun useammin saan näitä runoja aikaan, joista sinä pidät : ) Rakkauden tarve ei lopu koskaan, se jatkuu kehdosta hautaan. Onhan näitä palvelutaloihin vierailevia hyväntuulen lähettiläitäkin jo paljon. Suloisia koiria, jotka läsnäolollaan antavat iloa yksinäisten vanhusten elämään. Samalla ne saavat niitä kaivattuja rapsutuksia ja silittelyitä palkakseen. Oikein mukavaa tiistai-iltaa sinulle, itse menen kohta istuttelemaan sarviorvokkeja ja ruusua paleltuneen tilalle : )
♥ rakas päivänpaisteeni, pimeiden öitteni valaisija, salaisten hetkien sankarini lukuisten onnellisten ajatusteni alkulähde ja runojeni innoittaja olin kirjoittaa runon sinusta apollosta, valosta ja auringosta aioin omistaa sen sinulle harmikseni huomasin eikan ehtineen ennen minua niinpä vain lainaan hänen viisasta loppusäettään tässä oman tuiskuni keskellä "Kas, tuiskussa yhteen kun yhtyvi kaks, käy kulkukin helpommaks." ------------ Eino Leino - Hymyilevä Apollo http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=23&t=717&a=6053 ♥
♥ oma syysi jos vyöryn hellyyttä täynnä olevana suupalttina pehmopommina Sinua kohti mitäs olet niin ihana ♥
Onneksi tässäkin maailmassa on sentään jokin oikeus detonaattori pehmopomminsa löytää puff!, murrr! vai miten se oli;)
..olikohan minulla ehkä väärä ilmaisu. En halua lennellä palasina ilmaan. Täytyy toivoa, että detonaattorini osaa puristaa minua tarpeeksi tiukasti, että pysyn kasassa : ) Kiitokset hauskasta palautteestasi : )