Ulkomailta ei pääse elisaan?

Minä kuulin ettei minun kännykkään ole ulkomailta saatu yhteyttä. Mistähän mahtaa johtua?

3

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Feeder5

      "Minä kuulin ettei minun kännykkään ole ulkomailta saatu yhteyttä. Mistähän mahtaa johtua?" Puhelut ei tule läpi vai SMS / MMS / EMS viestit ei tule läpi ? Jos yritetty soittaa jonkun VOIP palvelun kautta jolla ei olekkaan kaikkia yhteenliittymissoppareita vaiko yritetty soittaa operaattorin omalla tunnarilla jolla sama juttu ? Syitä monia, antamillasi tiedoilla vain nämä vaihtoehdot. Oliko kännykkäsi suomessa vaiko ulkomailla tapahtumahetkellä ? Roaming esto ?

      • Kännykkäni suomessa. Joihinkin maihin toimii. Joistakin maista ei vaan pääse minun kännykkääni, mutta toisten kännyköihin pääsee. Ihmettelin, kun yhdestä maasta ei ole puhelua tullut pariin vuoteen ja uhden tuttavani kautta sain kuulla ettei minuun ole sieltä saatu yhteyttä, eivätkä minun tekstiviestinikään ole tavoittaneet siellä maassa ketään. Voiko olla että elisalle on yleensäkin jostakin syystä estetty pääsy kapitalistisiin maihin:D


      • Feeder5
        Duke.of.America kirjoitti:

        Kännykkäni suomessa. Joihinkin maihin toimii. Joistakin maista ei vaan pääse minun kännykkääni, mutta toisten kännyköihin pääsee. Ihmettelin, kun yhdestä maasta ei ole puhelua tullut pariin vuoteen ja uhden tuttavani kautta sain kuulla ettei minuun ole sieltä saatu yhteyttä, eivätkä minun tekstiviestinikään ole tavoittaneet siellä maassa ketään. Voiko olla että elisalle on yleensäkin jostakin syystä estetty pääsy kapitalistisiin maihin:D

        "Kännykkäni suomessa. Joihinkin maihin toimii. Joistakin maista ei vaan pääse minun kännykkääni, mutta toisten kännyköihin pääsee. Ihmettelin, kun yhdestä maasta ei ole puhelua tullut pariin vuoteen ja uhden tuttavani kautta sain kuulla ettei minuun ole sieltä saatu yhteyttä, eivätkä minun tekstiviestinikään ole tavoittaneet siellä maassa ketään. Voiko olla että elisalle on yleensäkin jostakin syystä estetty pääsy kapitalistisiin maihin:D " No tuo on jokin reititysongelma sitten, muutama vuosi sitten kuulin että jotkut ulkomaiset operaattorit kieltäytyy yhdistämässä puheluita suomeen koska 'maksaisi liikaa' eivätkä halua veloittaa extraa, juuri kännyliittymät ongelmaisia ei lanka. Itselläni tiettyjä tuttavia jenkeissä Floridassa Comcast verkossa (internet). He pystyvät lähettämään minulle Saunalahteen E-mailia mutta Comcastin yli-innokas spammi filtteri tuhoaa kaiken Elisan / Saunalahden tulevan postiliikenteen spämminä. Elisa / Saunalahti tutki mutta totesi että eivät voi mitään. Selvitä puhelinnumerot & operaattorit sekä valita Elisalle että ei tule puhelut läpi soittoajankohdat oltava (päivä&kello, numerot jne...) sama vastapää niin ehkä alkaa toimia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2521
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1535
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe