Kyyneleesi pulppuavat silmiesi lähteistä ja niiden pohjattomuus vievät kanssasi muistoihin aikoihin onnellisiin surusi tarttuessa minuunkin. Silmissämme kimaltelee meremme rantamme auringon hehkussa ja kasvomme rakkaudesta ja rakastamisesta riutuneet ... Silti silloin tunne sai veren kiehumaan yhä uudelleen yli äyräiden sydämen tuskaa täynnä kaiken kadottaen ... Loputtoman taivaan nielaistessa meidät vangiten verhoten katseemme ... Katsomme toisiimme kaiho synnyttää tulen elämämme uuden mahdollisuuden ... matkan loputtomaan.
Uudestaan loputtomaan ...
8
268
Vastaukset
- mies-v57
Minun on helppo miehenä itkeä sinun lähtösi vuoksi ja suottaa nämä tunteeni. Vapaana olla itsetuhoinen, kun et enää ole minussa. Puhdistun näin. Kasvan erilaiseksi ja uudeksi. Valmiimmaksi ihmiseksi ja vahvemmaksi Mieheksi. Olla heikkonakin mies. Herkkänä ja tuntevana mies. Hyvällä omallatunnolla ja en koe olevani syvältä. Sittenkään. Vaikka kyyneleet näkyvät ja tunnen ne itse. Miehenä. En astu uuteen Rakkauteen väiverhosita. En etsiydy varjoihin, hämärän kohtuu, Ei, minä voin seistä valossa ja kertoa, kuka olen ja miksi kyynelten jäljet. Rakkauden lunnaat elämään. Eikä minun Rakkauteni ole menneisyyden yhteenliimattu paradoksi. http://www.youtube.com/watch?v=pfRfPon9vmU Kiitos runostasi. Ennemmin tai myöhemmin Rakkaus palaa askelin menneeseen, elettyyn. Hyväilee elettyjä varjoja ja suutelee, mitä unohti suudella. Sivelee sitä, mikä aiemmin huusi kosketusta, Ja jäi sitten itkemään. Rakkautta. Elämää ja aitoutta pulppuava Rakkausrunosi tänäin. Kirpeää ja raikasta. Runoa! Tällaista tekstiä lukee ilolla ja sydämellä. Tämä on niin elämää. Nautin joka sanasta ja säkeestä. Kerrassaan mahtavaa koettavaa tekstisi. Suuret kiitokset. Aurinkoa ja iloa päivääsi hyvä Ystävä.
- runo64-1
...hyvää kuvailua tunteista liian myöhään ja loppujen lopuksi kuinka paljon toinen merkitsi ... sittenkin. itsensä ja rakkaudenkin kasvutarina. loistavaa hyvä ystävä hyvä !!! no jos ei tunne onnellisuutta ja rakkautta enää niin pitää mennä kuin 'aikamatkalle' siihen aikaa jolloin niitä tunsi ja koettaa ammentaa kaikki uudestaan, valjastaa sydämiin takaisin .. semmoisesta tämä pähkäily kai kertoi ... kiitos vierailustasi ja runostasi ystävä hyvä ja toivon torstaihin kuuluvaa toivoa päiväsi täyteen ...
- lindalinda1
sen kaiken kokea vielä, rakkauden rantojen äärettömyyden kiihkeän veren kiehumisen. Olla lähekkäin uppoutua kimaltaviin lähteisiin synnyttää muistoja siitä kuinka rakensimme kehdon sen sielullisen. Runosi puhuttelee lukijaa riipaisevasti rak- kauden tuskasta samaan aikaan, kun muistot vie niihin syvinpiin ja kauniimpiin hetkiin. Tuoreutta ja aitoa miehen tekstiä, johon varmasti voi moni miessukukunnan edustaja yhtyä. Matka loputtomaan voi olla tyyneys ja rauha tai vaihtoehtoisesti polttava, vartaloilla hehkuva tuli. Yksi ainoa sanoma ' anna minulle takaisin kaikki se, jonka kautta elin ' Syvällistä ja kaunista pohdintaa, jossa kaikki on kohdallaan - pinnalla. Hienoa työtä kaikin puolin, kuten aina.
- runo64-1
... ole liian myöhäistä mutta kaiken pitäisi iskeä kuin salama kirkaalta taivaalta mutta joskus ei vain tunnista tarjottua mahdollisuutta muuttaa kaiken ... sydämessä. osuit keskelle, ihan napakymppiin tikkataulussa hihii sanoillasi. kiitos rakas ystäväin ja mestarini kylässä käynistäsi ja toivon päivääsi lempeiden tuulien kuljettelua ja hyviä jälkiä jättäen sinuun, lämmöllä sydämestäni.
Olipa ihana runo..kaihoa ja ikävää täynnä. Niin,olisipa hienoa,jos voisi kokea uudestaan kaikki onnentunteet..Useinkaan,ei lämmittely auta. Mennyt ei palaa..Kauniisti,olet tämän runon mietiskellyt.. syntyi todellinen helmi..KIITOS! Mukavaa iltaa sinulle..t.Irkku..ILOA!
- runo64-1
... symppikset !!! no niihän toivoo turhan monista asioista jälkeenpäin ja turhaan ... no tulipa yksi haikeus taas kirjoitettua hihii. kiitos rakas ystäväin vierailustasi ja toivon symppiksien päivän täyteen hyvää ja kaunista, lämmöllä sydämestäni.
- herkkäsielu
ihana...en osaa muuta sanoa.
- runo64-1
... voisi sanoa palautteestasi josta iloisena kiitän ja paljon kaikkea hyvää päivääsi toivotan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i641248Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä1721096- 62904
Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67777Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol269776- 67756
Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6751Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment181714Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31675- 29658