Kiusatut ovat fatalisteja

Tupakka Rane

Koulussa aikoinaan (90-luvulla) huomasin että kiusatut ovat yleensä fatalisteja! Eivät yritä edes pistää vastaan vaan hyväksyvät kohtalonsa. Sen takia en ikinä nostanut sormeakaan auttaakseni jotain kiusattua... fatalistit eivät ansaitse minkäänlaista apua.

37

1217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkeä paljon päässä

voi vittu sua. ei kaikki osaa puolustautua tai sitten ei uskalla. ja miten puolustautua jos ei ole yhtäkään kaveria ja kaikki kiusaa, siinä kun puolustaudut nin joutuu naurunalaseks ja vittuillaan vaan enemmän, ei se auta. ja jos on pienestä asti kiusattu ei osaa puolustautua. ja voi olla muitaki syitä. esim MINÄ! mulla oli aika raskasta kun mulla on niin vittumainen sairaus että siihen olis voinu kuollakki .. ja sitä tutkittiin ja puhuttiin kaikkea, olin aivan paniikissa ja porasin, koulussa kaverit väheni kun en osannut käyttäytyä niinkuin ennen. pyörtyilin minne sattuu. yms. kukaan ei tienny siitä mun jutusta mitn, luuli vain ihan pösilöksi ja mua alettiin kiusata.enkä siinä vaihees siitä välittäny, lääkkeet autto vähä sairauteen. mutta se kiusaaminen paheni ja paheni ja muuttu ihan painajaiseks, meinasin seota siinä kaiken keskellä oikeasti, saakeli! sitten ruvettiin haukkumaan läskiksi ja siaksi koulussa, huomasin että minäpäs olenkin läski, ja siitä sitten alkoi bulimia, lähtikin kiloja pois 20.lopulta kai tulin järkiini ja lopetin sen, koska se pahensi vielä enemmän minun pyörtymisiä: ambulanssi peräs. nyt sentäs olen saanu kavereita ja kaikki ihan ok. ja mua vituttaa ihan saatanasti kiusaajat, ja jos mulle tulee joku aukoon päätä niin NYT osaan puolustautua. ja kyllä puutun muittenki kiusaamisiin

• Tupakka Rane

"ei kaikki osaa puolustautua tai sitten ei uskalla." Sitten kannattaa kasvattaa selkäranka ja lopettaa turha pillaaminen. Minun isoisäni menetti jalkansa vuonna 1944 eikä koskaan valittanut. "siinä kun puolustaudut nin joutuu naurunalaseks ja vittuillaan vaan enemmän, ei se auta." Et edes yritä kunnolla vaan haluat rypeä itsesäälissä. "ja jos on pienestä asti kiusattu ei osaa puolustautua." Itsepähän tuon päätöksen olet tehnyt. Ilmeisesti kuitenkin tiedät minä on ongelma mutta et tee mitään sen korjaamiseksi. "ja voi olla muitaki syitä. esim MINÄ!" Semmoista se on elämä. "sitten ruvettiin haukkumaan läskiksi ja siaksi koulussa, huomasin että minäpäs olenkin läski, ja siitä sitten alkoi bulimia, lähtikin kiloja pois 20" Ainakaan et enään syö roskaa? Näin se elämä opettaa. "ja mua vituttaa ihan saatanasti kiusaajat, ja jos mulle tulee joku aukoon päätä niin NYT osaan puolustautua." Tätä en usko.

• ding dong
        Tupakka Rane kirjoitti:

"ei kaikki osaa puolustautua tai sitten ei uskalla." Sitten kannattaa kasvattaa selkäranka ja lopettaa turha pillaaminen. Minun isoisäni menetti jalkansa vuonna 1944 eikä koskaan valittanut. "siinä kun puolustaudut nin joutuu naurunalaseks ja vittuillaan vaan enemmän, ei se auta." Et edes yritä kunnolla vaan haluat rypeä itsesäälissä. "ja jos on pienestä asti kiusattu ei osaa puolustautua." Itsepähän tuon päätöksen olet tehnyt. Ilmeisesti kuitenkin tiedät minä on ongelma mutta et tee mitään sen korjaamiseksi. "ja voi olla muitaki syitä. esim MINÄ!" Semmoista se on elämä. "sitten ruvettiin haukkumaan läskiksi ja siaksi koulussa, huomasin että minäpäs olenkin läski, ja siitä sitten alkoi bulimia, lähtikin kiloja pois 20" Ainakaan et enään syö roskaa? Näin se elämä opettaa. "ja mua vituttaa ihan saatanasti kiusaajat, ja jos mulle tulee joku aukoon päätä niin NYT osaan puolustautua." Tätä en usko.

sä olet aivan sairas! tekisi mieli ampua sut. voi hirveetä, menikö ukin jalka paskaks? eikä se itkeny. mistäs tiät itkikö se vai ei. no ihan sama. susta ei ainakaan psykiatria tule

• edellinen
        Tupakka Rane kirjoitti:

hei mä olen meinannut kuolla ja ollu koneis sairaalas sydämen takia, ja meinannu joutua leikkaukseen, oli se mun mielestä aika raskasta. eipäs mua enään kiusata, koska OLEN puolustautunut. ja saanu kavereita. ja antanut myös turpaan yhdelle päänaukojalle. sulla ei kyllä ole mistään hajua. mun tutun äiti KUOLI, onko se sun mielestä nössö, kun on tullut hiljaisemmaksi????.

• Tupakka Rane
        ding dong kirjoitti:

sä olet aivan sairas! tekisi mieli ampua sut. voi hirveetä, menikö ukin jalka paskaks? eikä se itkeny. mistäs tiät itkikö se vai ei. no ihan sama. susta ei ainakaan psykiatria tule

"sä olet aivan sairas! tekisi mieli ampua sut." Ei ihme ettei kukaan sinusta tykkää, kun jutut ovat tätä luokkaa. "voi hirveetä, menikö ukin jalka paskaks? eikä se itkeny." Ei. Mutta sinähän ilmeisesti itket jatkuvasti? "susta ei ainakaan psykiatria tule" Ainakaan en ole mikään selkärangaton vässykkä joka haaveilee (muuhun kun ei pysty) muiden ampumisesta.

• Tupakka Rane
        edellinen kirjoitti:

hei mä olen meinannut kuolla ja ollu koneis sairaalas sydämen takia, ja meinannu joutua leikkaukseen, oli se mun mielestä aika raskasta. eipäs mua enään kiusata, koska OLEN puolustautunut. ja saanu kavereita. ja antanut myös turpaan yhdelle päänaukojalle. sulla ei kyllä ole mistään hajua. mun tutun äiti KUOLI, onko se sun mielestä nössö, kun on tullut hiljaisemmaksi????.

"oli se mun mielestä aika raskasta-" Elämä on. "eipäs mua enään kiusata, koska OLEN puolustautunut." En usko tämmöistä väitettä. "ja antanut myös turpaan yhdelle päänaukojalle." Kannattaisiko kertoa ammattilaisille tämmöisistä unista? "sulla ei kyllä ole mistään hajua. " Kyllä on. "mun tutun äiti KUOLI, onko se sun mielestä nössö, kun on tullut hiljaisemmaksi????." Jokainen kuolee joskus.

• ins_verderben
        Tupakka Rane kirjoitti:

"sä olet aivan sairas! tekisi mieli ampua sut." Ei ihme ettei kukaan sinusta tykkää, kun jutut ovat tätä luokkaa. "voi hirveetä, menikö ukin jalka paskaks? eikä se itkeny." Ei. Mutta sinähän ilmeisesti itket jatkuvasti? "susta ei ainakaan psykiatria tule" Ainakaan en ole mikään selkärangaton vässykkä joka haaveilee (muuhun kun ei pysty) muiden ampumisesta.

Ku aivot on pihalla, on vaikee mennä kiusaa ketään.

• edellinen

Tupakista saa syövän. :D ja menee aivot, keuhkot pilalle.

• Tupakka Rane

Sinä varmaan sitten poltat melko useasti kun terveys on kerran mennyt? Itse teen 10 kilometrin lenkin päivittäin. Entä sinä?

• Vuodatanpa hirveää tarinaa

Sinulla on näköjään varsin puutteellinen empatiakyky. Kun pienestä asti kiusataan, mitenkäs puolustaudut? Minua kiusattiin ala-asteelta yläasteelle. Yläasteella lopulta ilmoitin vanhemmille ja opettajille ja sanoin vielä kiusaajille, että nyt loppu. Ja eipä se paljoa auttanut. Kiusaaminen vain paheni ja muuttui todella väkivaltaiseksi. Onnistuivat jopa murtamaan käteni ja sen jälkeen väittivät kirkkain silmin, että se oli vahinko, kun vanhempani kuulivat miten se kävi. Ja sori vaan, jos pillitän täällä suomi24:ssa, mutta mitäs sitten voisin? Onko kouluammuskelu parempi vaihtoehto kuin pillittää täällä? Kannattaisi ottaa vähän asioista selvää eikä kirjoitella mitä sylki suuhun tuo, arvon Tupakka Rane.

• Tupakka Rane

"Kun pienestä asti kiusataan, mitenkäs puolustaudut?" Kerran tiedät missä on vika niin mikset yritä korjata ongelmaa? "Minua kiusattiin ala-asteelta yläasteelle. Yläasteella lopulta ilmoitin vanhemmille ja opettajille ja sanoin vielä kiusaajille, että nyt loppu." Tässä se nähtiin. Oletko mies? jos olet niin sitten toimi sen mukaan. "Ja eipä se paljoa auttanut." Ei kai jos vaatija on sellainen jolla ei ole mitään takuita seuraamuksista jos hommat ei lopu. Jos kehitysvammainen tulisi vaatimaan sinun rahojasi niin antaisitko rahasi vai puolustautuisitko? "Kiusaaminen vain paheni ja muuttui todella väkivaltaiseksi. Onnistuivat jopa murtamaan käteni ja sen jälkeen väittivät kirkkain silmin, että se oli vahinko, kun vanhempani kuulivat miten se kävi." Tätä juuri tarkoitin. Mitä teit itsepuolustukseksi? "Ja sori vaan, jos pillitän täällä suomi24:ssa, mutta mitäs sitten voisin?" Kasvattaisit selkärangan. RYHDISTÄYDY. Pillaaminen Suomi24 ei ainakaan auta mitään. "Onko kouluammuskelu parempi vaihtoehto kuin pillittää täällä?" Taas liioitellaan. "Kannattaisi ottaa vähän asioista selvää eikä kirjoitella mitä sylki suuhun tuo, arvon Tupakka Rane." Totuuden kerroin tuossa aloitusviestissäni. Olen sivustaseuraajana nähnyt näitä tapauksia.

• Fuck you fuck you...
        Tupakka Rane kirjoitti:

"Kun pienestä asti kiusataan, mitenkäs puolustaudut?" Kerran tiedät missä on vika niin mikset yritä korjata ongelmaa? "Minua kiusattiin ala-asteelta yläasteelle. Yläasteella lopulta ilmoitin vanhemmille ja opettajille ja sanoin vielä kiusaajille, että nyt loppu." Tässä se nähtiin. Oletko mies? jos olet niin sitten toimi sen mukaan. "Ja eipä se paljoa auttanut." Ei kai jos vaatija on sellainen jolla ei ole mitään takuita seuraamuksista jos hommat ei lopu. Jos kehitysvammainen tulisi vaatimaan sinun rahojasi niin antaisitko rahasi vai puolustautuisitko? "Kiusaaminen vain paheni ja muuttui todella väkivaltaiseksi. Onnistuivat jopa murtamaan käteni ja sen jälkeen väittivät kirkkain silmin, että se oli vahinko, kun vanhempani kuulivat miten se kävi." Tätä juuri tarkoitin. Mitä teit itsepuolustukseksi? "Ja sori vaan, jos pillitän täällä suomi24:ssa, mutta mitäs sitten voisin?" Kasvattaisit selkärangan. RYHDISTÄYDY. Pillaaminen Suomi24 ei ainakaan auta mitään. "Onko kouluammuskelu parempi vaihtoehto kuin pillittää täällä?" Taas liioitellaan. "Kannattaisi ottaa vähän asioista selvää eikä kirjoitella mitä sylki suuhun tuo, arvon Tupakka Rane." Totuuden kerroin tuossa aloitusviestissäni. Olen sivustaseuraajana nähnyt näitä tapauksia.

VITTU TUPAKKA RANE OPETTELE KUNNIOTTAMAA MUIDEN MIELIPITEITÄ. ANTEEKSI NYT JOS SANOO ETTEI SULLA OLE MITÄÄN EMPATIAA, MUTTA VITTU ASIA ON NÄIN KUN KIUSATTUJA ALAT UUDESTAAN HAUKKUMAAN. VITUT SULLE.

• trolli, mutta vastaan silti
        Fuck you fuck you... kirjoitti:

VITTU TUPAKKA RANE OPETTELE KUNNIOTTAMAA MUIDEN MIELIPITEITÄ. ANTEEKSI NYT JOS SANOO ETTEI SULLA OLE MITÄÄN EMPATIAA, MUTTA VITTU ASIA ON NÄIN KUN KIUSATTUJA ALAT UUDESTAAN HAUKKUMAAN. VITUT SULLE.

mielestäsi lähimmäistä ei saa auttaa eikä puolustaa? kuvitteleppa asiaa omalta kannaltasi, jos vastaan tulisi miesporukka veitsien kanssa ja pakottaisivat antamaan mukana oleman omaisuutesi heille, muuten viiltäisivät kurkkusi auki, ja jokatapauksessa pahoinpitelisivät sinut pahasti. Sitten sinulle sanottaisiin että et vaan halunnut puolustauta ja " Kasvata selkäranka!!11" Sinun ei kuulukaan saada minkäänlaista apua. Tai mieti keskitysleirin juutalaisia, mitä he olisivat voineet siinä tilanteessa tehdä?? Aina itsensä puolustaminen ei ole mahdollista.

• Vuodatan hirveää tarinaa taas
        Tupakka Rane kirjoitti:

"Kerran tiedät missä on vika niin mikset yritä korjata ongelmaa?" Herranjumala. Olen yrittänytkin korjata ongelmaa. Olen kertonut kiusaamisesta edespäin, mutta mitään ei ole auttanut. Pitäisikö sitten väkivallalla muka ratkaista kaikki? "Tässä se nähtiin. Oletko mies? jos olet niin sitten toimi sen mukaan." Sori, mitenkäs sitten arvon herra olisi itse toiminut? Minä ilmoitin asiasta niinkuin puhutaan, että pitääkin. Usko pois, väkivalta ei ole koskaan ratkaisu mihinkään. "Ei kai jos vaatija on sellainen jolla ei ole mitään takuita seuraamuksista jos hommat ei lopu. Jos kehitysvammainen tulisi vaatimaan sinun rahojasi niin antaisitko rahasi vai puolustautuisitko?" Mitä, olisiko minun sitten pitänyt hyväksyä kohtaloni? Miten sen kiusaamisen voi muka estää? Kiusaajat keksivät aina jonkun tekosyyn kiusata. Ja tuo kehitysvammais-vertaus oli todella huono tähän tilanteeseen. "Tätä juuri tarkoitin. Mitä teit itsepuolustukseksi?" Mitä siinä voi tehdä, kun kuusi isoa karjua heittelee ympäriinsä ja hakkaa lätkämailoilla? Siinä ei auta vaikka nostaisi 150 kiloa penkistä ja osaisi itämaisia taistelulajeja. Minäkin olen vain ihminen. "Kasvattaisit selkärangan. RYHDISTÄYDY. Pillaaminen Suomi24 ei ainakaan auta mitään." Itseasiassa Suomi24:ssa pillaaminen on auttanutkin, samoin kuin muilla kiusattujen tukiryhmillä. Tekee hyvää kertoa omista kokemuksistaan ja tietää, ettei ole ainoa, jonka elämä on tuhottu loppuiäksi. Kyllä kyllä, selkärankaa olen yrittänyt kasvattaa, mutta tässä masennuksesta en vain pääse yli vaikka kaikkea olen kokeillut. Jos sinulla olisi ollut joskus vastaavanlainen tilanne, ymmärtäisit mitä tarkoitan. "Taas liioitellaan." Herra on hyvä ja kertoo sitten miten olisi pitänyt toimia. "Totuuden kerroin tuossa aloitusviestissäni. Olen sivustaseuraajana nähnyt näitä tapauksia." Minä en hyväksynyt kiusaamistani, mutta siitä se tilanne vain paheni. Mitä vielä?

• 4243234
        Tupakka Rane kirjoitti:

tupakka rane on ymmärtäny luonnon valinnan vahvat voittaa heikot häviää ei sii mitkää vitu sosiaali tädit auta täytyy itteitteään ottaa niskast kiinni ja pistää turpaa mulkkui nii kovi ku lähtee ja on muute todella hienoo et sulla on isoisä taistellu sodissa sun isoisäs on sankari muista kunnioittaa häntäki. DIE FAHNE HOCH

• Niin...

Mua ei varsinaisesti kiusata mutta yks mua ehkä pari kertaa isompi tyyppi tuppaa tyhjentää taskut.. Miten siinä voi panna vastaan? Odotan vastausta viisas tupakki Rane.

• Lueskelin tätä keskustelua (2000-luvulla) ja tulin siihen tulokseen että olet kiusaaja. Mistä näin päättelin? Tavastasi alistaa kiusattuja. Ei se ketään auta kasvattamaan selkärankaa. Ei ei. Saatko suurtakin nautintoa siitä että "opetat" ihmisiä vahvemmiksi? Kommenteillasi kiusaat ihmisiä enemmän ja vain lisäät heidän "fatalistisuuttaan."

• dsdsddssd

Älä huoli rane, olet vain perus itsekäs suomalainen, suomalaiset ovat taatusti maailman itsekkäintä kansaa. Itse olen lievästi kiusattu, mutta en todellakaan ole mikään "hyväksyn kohtaloni" tyyppi, vaan en alistu, ja annan takaisin samalla mitalla turpiin tulemisenkin uhalla, alistua en todellakaan halua, minulla on oikeus olla alistumatta. Ja kunhan vähän voimaa vielä treenaan, saa nämä pellet kohta turpaan.

• dssdsdsdsd
        dsdsddssd kirjoitti:

Älä huoli rane, olet vain perus itsekäs suomalainen, suomalaiset ovat taatusti maailman itsekkäintä kansaa. Itse olen lievästi kiusattu, mutta en todellakaan ole mikään "hyväksyn kohtaloni" tyyppi, vaan en alistu, ja annan takaisin samalla mitalla turpiin tulemisenkin uhalla, alistua en todellakaan halua, minulla on oikeus olla alistumatta. Ja kunhan vähän voimaa vielä treenaan, saa nämä pellet kohta turpaan.

Mutta siinä olet kyllä oikeassa, että kiusattujen pitäisi puolustautua. Joillain vain sattuu olemaan hieman herkempi luonne, kuten minulla, mutta luonnettakin ja voimiaan pystyy aina muuttamaan, kuten minä aion tehdä. Kiusaajat ne pahimpia idiootteja on, vaikka se yleensä johtuukin siitä, että heillä on jotain ongelmia, ja purkavat niitä sitten toisiin, mutta pitäisi kiusattujenkin puolustautua, en nyt osaa sanoa miltä tuntuu olla kunnolla kiusattu, kun itse olen vain vähän, mutta mielestäni kaikilla pitäisi olla senverran oman-arvontuntoa, että puolustautuu, kuten ainakin minä teen. Mutta kaipa suomalaiset vain on sellaista angstikansaa.

• FrozenCorpse

Hyvin sinäkin näytät asioista tietävän.. Otapa asioista ensin OIKEASTI selvää, enneku tuut jakelee näsäviisauksias.

• ,,,,,

ne jotka ei uskalla puuttua kiusaamiseen oman ylpeytensä uhan alla jne ovat totaalisia pelkureita!

Pelkäsit että jos puutut kiusaamioseen, susta aletaan puhuun paskaa. Et siedä ajatusta siitä että sun kaverit puhuis susta paskaa.

• kiusaajat

ja heidän hännystelijänsä ovat fatalisteja viimeisen päälle. Eivät pysty kuvittelemaan selviävänsä (tai että muutkaan selviäisivät) millään muulla elämän- ja reagointitavalla kuin jonka he ovat automaattisesti muita matkimalla valinneet. Tällaista se on heidän mielestään itsestäänselvästi maailman loppuun asti.

• seurusteleva 12v tyttö
        kiusaajat kirjoitti:

ja heidän hännystelijänsä ovat fatalisteja viimeisen päälle. Eivät pysty kuvittelemaan selviävänsä (tai että muutkaan selviäisivät) millään muulla elämän- ja reagointitavalla kuin jonka he ovat automaattisesti muita matkimalla valinneet. Tällaista se on heidän mielestään itsestäänselvästi maailman loppuun asti.

Öö..tää ei hirveesti liity aiheeseen..millaisia nuoria HYVINKÄÄLLÄ asuu,ja onko HYVINKÄÄN KOULUISSA koulu kiusaamista PALJON?

• joo1100

ei ne saatanan kiusaajat mitään helvetin fatalisteja ole!!!ne vaan perkele kovistelee kun ei vittu oo muuta tekemistä.mä huomasin saman saman asian jo 8-luvulla,mutta ajattelin sitä paljon eritavalla kuin sinä.isäs oli fatalisti ku sut teki!!!

• joo1100

anteeksi kirjoitusvirheeni...tarkoitin 8-luvulla 80-lukua.:D.

• he ovat

hyvin, hyvin alistuneita ihmisiä. Kuka tahansa kovis voi pyyhkiä heillä vaikka lattian, jos sille päälle sattuu.

• ovat luovuttaneet
        he ovat kirjoitti:

hyvin, hyvin alistuneita ihmisiä. Kuka tahansa kovis voi pyyhkiä heillä vaikka lattian, jos sille päälle sattuu.

tahtonsa yleiselle mielipiteelle ja enemmistölle. Kaipa se toisille sopii?, mutta oireilu sen kuin jatkuu. Ehkä kaikki ei olekaan hyvin?

• teidän havaintojenne
        ovat luovuttaneet kirjoitti:

tahtonsa yleiselle mielipiteelle ja enemmistölle. Kaipa se toisille sopii?, mutta oireilu sen kuin jatkuu. Ehkä kaikki ei olekaan hyvin?

mukaan kiusaajat sellaisia, että he joko alistuvat täysin tai sitten kukkoilevat tunkiolla, kun heillä on ylivalta? Välimuotoa ei oikeastaan ole, kaikki riippuu vain olosuhteista. He eivät ota siis vastuuta käytöksestään, vaan ajautuvat vain virran mukana. En olisi onnellinen tuolla maailmankuvalla. Lohdutonta.

• Pahasti.

KIUSATUT OVAT LENTÄVIÄ PORSAITA!
      EI AUTETA NIITÄ!
      NE ON RUOKAAA!

Melkein kuka tahansa voi joutua kiusatuksi.
      Ei se tarkoita että KAIKKI on porsaita.

• mikään vähäinen asia

säilyä ihmisenä kaikissa olosuhteissa ja elämänsä loppuun asti.

• mooooppppp
        mikään vähäinen asia kirjoitti:

säilyä ihmisenä kaikissa olosuhteissa ja elämänsä loppuun asti.

Minua on kiusattu sen takia, että tykkään hevosista ja harrastan ratsastusta jne. Edes opettaja ei auttanut minua...

• sghjhgfgehrjtyhtgrfe
        mooooppppp kirjoitti:

Minua on kiusattu sen takia, että tykkään hevosista ja harrastan ratsastusta jne. Edes opettaja ei auttanut minua...

"mielestäsi lähimmäistä ei saa auttaa eikä puolustaa?
        kuvitteleppa asiaa omalta kannaltasi, jos vastaan tulisi miesporukka veitsien kanssa ja pakottaisivat antamaan mukana oleman omaisuutesi heille, muuten viiltäisivät kurkkusi auki, ja jokatapauksessa pahoinpitelisivät sinut pahasti. Sitten sinulle sanottaisiin että et vaan halunnut puolustauta ja " Kasvata selkäranka!!11" Sinun ei kuulukaan saada minkäänlaista apua. Tai mieti keskitysleirin juutalaisia, mitä he olisivat voineet siinä tilanteessa tehdä??
        Aina itsensä puolustaminen ei ole mahdollista."

Tohon paskaan haluun sanoo että me puhutaan koulukiusaamisesta eikä miljoonasta moramiehestä tai kahesta miljoonasta sotilaasta... Älkää liiotelko asiaa

Kuka vaa pystyy mottaamaan keskimäärin itsensä ikäistä koulukiusaajaa jos haluaa. Pointti on siinä että kiusatut ei puolustaudu...

• sghjhgfgehrjtyhtgrfe kirjoitti:

"mielestäsi lähimmäistä ei saa auttaa eikä puolustaa?
        kuvitteleppa asiaa omalta kannaltasi, jos vastaan tulisi miesporukka veitsien kanssa ja pakottaisivat antamaan mukana oleman omaisuutesi heille, muuten viiltäisivät kurkkusi auki, ja jokatapauksessa pahoinpitelisivät sinut pahasti. Sitten sinulle sanottaisiin että et vaan halunnut puolustauta ja " Kasvata selkäranka!!11" Sinun ei kuulukaan saada minkäänlaista apua. Tai mieti keskitysleirin juutalaisia, mitä he olisivat voineet siinä tilanteessa tehdä??
        Aina itsensä puolustaminen ei ole mahdollista."

Tohon paskaan haluun sanoo että me puhutaan koulukiusaamisesta eikä miljoonasta moramiehestä tai kahesta miljoonasta sotilaasta... Älkää liiotelko asiaa

Kuka vaa pystyy mottaamaan keskimäärin itsensä ikäistä koulukiusaajaa jos haluaa. Pointti on siinä että kiusatut ei puolustaudu...

Sen näkee ettei sinua ja Ranea ole koskaan taidettu kiusata.

• Dani Filth on hottis!!
        wer-wet kirjoitti:

Sen näkee ettei sinua ja Ranea ole koskaan taidettu kiusata.

Sinä persoonallisuushäiriöinen, tunnevammainen, asenneongelmainen tupakoitsija. Minä en ole mikään fatalisti, minusta on helvetin väärin että minua tai ketään muutakaan kiusataan! Minä osaan kyllä puolustautua mutta koita siinä perkele puolustautua kun melkein koko koulu kiusaa, jotkut opettajat kiusaa ja lisäksi kotona kiusataan! Ja sun mielestä varmaan mun pitäis hakata ne kaikki. Saisin syytteet pahoinpitelystä ja joutuisin vankilaan, onko se sitten oikeudenmukaista?! On se kiva potkii maassa makavaa

• tuollaiset
        Dani Filth on hottis!! kirjoitti:

Sinä persoonallisuushäiriöinen, tunnevammainen, asenneongelmainen tupakoitsija. Minä en ole mikään fatalisti, minusta on helvetin väärin että minua tai ketään muutakaan kiusataan! Minä osaan kyllä puolustautua mutta koita siinä perkele puolustautua kun melkein koko koulu kiusaa, jotkut opettajat kiusaa ja lisäksi kotona kiusataan! Ja sun mielestä varmaan mun pitäis hakata ne kaikki. Saisin syytteet pahoinpitelystä ja joutuisin vankilaan, onko se sitten oikeudenmukaista?! On se kiva potkii maassa makavaa

vähemmistöä mollaavat itse uskalla astua askeltakaan porukan ulkopuolella. Sieltähän on hyvä isotella, vaikka ääni rupeaa vapisemaan heti, kun jääkin yksin. Se vasta alistumista on.

• virnenaamalta
        tuollaiset kirjoitti:

vähemmistöä mollaavat itse uskalla astua askeltakaan porukan ulkopuolella. Sieltähän on hyvä isotella, vaikka ääni rupeaa vapisemaan heti, kun jääkin yksin. Se vasta alistumista on.

saattaa oikein lukea, että he aivan pikkulapsimaisesti ajattelevat olevansa vahvoja silloin, kun ovat sadan muun keskellä. Ihan niin kuin lapsi ajattelee, että monta pientä rahaa on paljon enemmän kuin yksi iso. Mutta ei se luonne ole yhtään sen vahvemmaksi muuttunut eikä edes siltä näytä.

• eieieieieiei..

Ei todellakaan. Jos joku huutaa esim. keskellä koulua sun perään jotain noloa? Ja itse olet yksinäinen ja meet jotain vastaa pistää niin sullehan nauretaan? Kannattaako? Ei. Kuitenkin monilla kiusatuilla on niin huono itsetunto, ettei pahemmin ole mahdollisuuksia sanoa vastaan. En ymmärrä ajatustasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2126
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1263
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1232
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1207
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1024
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      986
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe