~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kävelen retkeilypolulla Aurinko on jo korkealla ohittanut keskipäivän Lämmin etelätuuli henkäilee heiluttaa pellonreunan pajuja tuoreita vihreitä lehtiä Jossain tienvarren heinikossa vallaton heinäsirkkojen siritys Samanaikaisesti pellolla töyhtöhyyppien ja leivosten kevättä erikoinen äänien maailma Heitän päällyspaitani pois annan auringon lämmittää Tämä kirkas aurinko saa minut mietteisiin Sielustani pois muuttanut ilo ei olekaan hakenut vielä kaikkia tavaroitaan Päätän tutkia vanhaa ystävääni hetken ojennun kurottaudun Mitä lähemmäksi yritän sitä kauemmaksi se minusta taas etääntyy Yritän epätoivoisesti jahdata nyt jo hapuilen tyhjää lopulta kadotan sen taas kuin perhonen se minut väistää Istahdan kivelle hiljaa ja odotan Istuthan ystäväni - olalleni taas - ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ http://www.youtube.com/watch?v=MxcmnbVTVmo
Hetken perhonen ~
2
399
Vastaukset
- kerppulintu
Ilon perhosen siivet ovat herkkiä haavoittumaan niin kuin ihmisen sielu, ja hetket katoavia. Toivon sinulle kuitenkin hyvää kesää ja ilon pieniä perhosia, niitä joita ei helposti arjen keskellä huomaa. Kerppis
- Kopittelija
Joo, tämä runo on tehty minun vuosia sitten aloittaneestani sittemmin keskeneräiseksi jääneestä romaanin pätkästä nimeltä " Vippi " ! joka kertoo nuoren miehen alkoholiongelmasta. Ja tämä runo on muokattu siitä pienestä proosapätkästä, kun ajattelin kokeilla miten voisin siitä mukailla runon... Ja omasta mielestäni onnistuin ihan hyvin... Eli tämä runon henkilö on tässä " Vippi ", hyvä mielikuvitus ystäväni :D Mutta kiitos palautteestasi ! Ja Hyvää kesää sinullekin ! T: Real (*J*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183991Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892283Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1271741- 761444
- 1571433
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91074Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34704- 27691
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25671- 45658