Paljonko teillä on omakotitalon lämmityskustannukset? paljon neliöitä? (tai oikeammin kuutioita) ja mikä lämmitysmuoto? Ja mielellään vielä vastauksiin rakennusvuosia koska tänä vuonna valmistunut talo ei ole oikein vertailukelpoinen vuonna -46 valmistuneeseen rintsikkaan märkine 10 sentin puruineen.
lämmityskustannukset?
9
1736
Vastaukset
- Sanompa
vie mulla rahaa n. 100 eeroo kuussa lämmitykseen. Sillä samalla lämpiää myös vesi ja ruoka
- Lämpöjumala
Mites talviaikana lämmityskulut?
- Sisä 15c ja kämminkäyttöves...
Lämpöjumala kirjoitti:
paljonk pidät sisälämpötilaa ja käyttöveden lämpötilaa. Sisä 15c ja kämminkäyttövesi 30c ?
- Sanompa
Lämpöjumala kirjoitti:
on keskiarvo koko vuodelta
- purueriste
Sanompa kirjoitti:
Meillä sähkölasku n 200e/kk. Sisältää lämmityksen, veden ja muun käytön. Veden lämpötila 65 ja sisälämpö n21 astetta.
- kun osaa
Sanompa kirjoitti:
Tuohan on normaali kulutus silloin jos vähänkin polttaa puuta uunissa ja osaa oikein käyttää sähköä. Minua on aina hirvittänyt noiden uudempien talojen sähkönkulutus kun ne on tuolla 20000kwh yläpuolella. Mihin sitä voi saada menemään niin paljon?
- mikamikamika
-48 rakennettu rintamamiestalo, 132 neliötä lämmintä ja vuoden kulutus 6000kwh. Ilppi on, varaava takka kans.
- rakennettu 86
lämmin vesi ja lämmitys, noin 26000kwh / vuosi. Asuinala 124 m2 kokonaisala noin 190. Nuo muut tilat pidetään plussan puolella talvella. Vesikeskuslämmitys, puukattila jossa poltettu koko vuosi puilla. meni noin 30 m2 sekapuuta. Koneellinen poistoilmakoje ei lto.ta. Eteläsuomessa.
- suunnileen
2002 rakennettu 200 neliötä, 170 huoneistopinta-alaa ja 30 neliötä 18 astetta lämmin autotalli. Lämmitys vesikiertoisen lattian kautta 100% yösähkövaraajalla. Sähköä kuluu 9000/16000 yhteensä noin 25.000kWh ja perusmaksuineen noin 2000/vuodessa. Tuosta rahasta suunnilleen puolet on lämmityksen osuus, eli tonni vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841390Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 901115
- 81975
- 82971
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v68866Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841