Äidin

Pukuhuolet

Olen kahden tänä vuonna avioon menevän lapsen äiti.Olen löytänyt aivan ihanan shampanjan värisen pitkän mekon, ja jopa varasin sen.Nyt vain en tiedä voinko mennä senvärisellä mekolla häihin? Neuvokaa, olen mekon tarpeessa ja jos en voi sillä mennä, niin tulee kiire löytää joku toinen.

5

892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minun mielipiteeni

Minä en sinuna ottaisi riskiä, että kilpailet tyttäresi/miniäsi kanssa huomiosta. Tietysti riippuu siitä, antaako puvun väri enemmän kullanruskean kuin kermanvaalean vaikutelman, mutta jos väri on sellainen, minkä itse miellän shamppanjaksi vaatetuksessa, niin en laittaisi. Ainakaan keskustelematta asiasta morsiamen kanssa. Eikö samaa mekkoa ole missään muussa värissä saatavana?

• kirj.-.-.

Kun ei ole! Harmi.

• B-A

Pystytkö entraamaan mekkoasi tummalla bolerolla/jakulla, kävisikö tumma vyö tai tms. jolla voisit "rikkoa" vaaleaa asuasi? Itselläni on luonnonvalkoinen alaosa ja tumma yläosa ja moraian hyväksyi asuni.

• selvä peli..

Mikset kysy asiaa morsiamilta? Jos morsian hyväksyy kyseisen asun niin se on minun mielestäni sitten se ja sama mitä sivupöydän mummot ajattelee. Morsian on kuitenkin se, joka voisi asiasta mielensä pahoittaa, jos hänelle pukuvalintasi on ok niin siitä vaan sitten.

• dakakskjdas

Kyllä minusta voit mennä. Jollei se mekkosi nyt ole joku olkaimeton prinsessaunelma leveine helmoineen, toisin sanoen hääpukumainen. Kuitenkin kun olet morsiamen äiti eli ilmeisesti jo varmaankin keski-iässä, niin tuskin mitään korsetti-pitsi-tylliunelmaa olet valinnut, vaan jonkun suorahelmaisen mekon, jossa on olkaimet, mahdollisesti hihat tms. Tai näin kuvittelisin. Eli minkä mallinen mekkosi on? Asustamalla tosiaan saat helposti aikaiseksi tummemman tai värikkäämmän vaikutelman. Vaaleanpunainen tai kukallinen hartiahuivi, kullanruskea hihallinen silkkijakku, korallinpunainen pitsijakku... Sävyyn sopivat (ei valkoiset tai aivan vaaleat!) kengät ja laukku. Etköhän kelpaisi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      89
      4600
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3133
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2202
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      231
      1348
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      67
      1097
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      112
      999
    Aihe