Äidin

Pukuhuolet

Olen kahden tänä vuonna avioon menevän lapsen äiti.Olen löytänyt aivan ihanan shampanjan värisen pitkän mekon, ja jopa varasin sen.Nyt vain en tiedä voinko mennä senvärisellä mekolla häihin? Neuvokaa, olen mekon tarpeessa ja jos en voi sillä mennä, niin tulee kiire löytää joku toinen.

5

864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minun mielipiteeni

      Minä en sinuna ottaisi riskiä, että kilpailet tyttäresi/miniäsi kanssa huomiosta. Tietysti riippuu siitä, antaako puvun väri enemmän kullanruskean kuin kermanvaalean vaikutelman, mutta jos väri on sellainen, minkä itse miellän shamppanjaksi vaatetuksessa, niin en laittaisi. Ainakaan keskustelematta asiasta morsiamen kanssa. Eikö samaa mekkoa ole missään muussa värissä saatavana?

      • kirj.-.-.

        Kun ei ole! Harmi.


    • B-A

      Pystytkö entraamaan mekkoasi tummalla bolerolla/jakulla, kävisikö tumma vyö tai tms. jolla voisit "rikkoa" vaaleaa asuasi? Itselläni on luonnonvalkoinen alaosa ja tumma yläosa ja moraian hyväksyi asuni.

    • selvä peli..

      Mikset kysy asiaa morsiamilta? Jos morsian hyväksyy kyseisen asun niin se on minun mielestäni sitten se ja sama mitä sivupöydän mummot ajattelee. Morsian on kuitenkin se, joka voisi asiasta mielensä pahoittaa, jos hänelle pukuvalintasi on ok niin siitä vaan sitten.

    • dakakskjdas

      Kyllä minusta voit mennä. Jollei se mekkosi nyt ole joku olkaimeton prinsessaunelma leveine helmoineen, toisin sanoen hääpukumainen. Kuitenkin kun olet morsiamen äiti eli ilmeisesti jo varmaankin keski-iässä, niin tuskin mitään korsetti-pitsi-tylliunelmaa olet valinnut, vaan jonkun suorahelmaisen mekon, jossa on olkaimet, mahdollisesti hihat tms. Tai näin kuvittelisin. Eli minkä mallinen mekkosi on? Asustamalla tosiaan saat helposti aikaiseksi tummemman tai värikkäämmän vaikutelman. Vaaleanpunainen tai kukallinen hartiahuivi, kullanruskea hihallinen silkkijakku, korallinpunainen pitsijakku... Sävyyn sopivat (ei valkoiset tai aivan vaaleat!) kengät ja laukku. Etköhän kelpaisi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4157
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4006
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3622
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      63
      2958
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2741
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2508
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2508
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2396
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2289
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2235
    Aihe