Äidin

Pukuhuolet

Olen kahden tänä vuonna avioon menevän lapsen äiti.Olen löytänyt aivan ihanan shampanjan värisen pitkän mekon, ja jopa varasin sen.Nyt vain en tiedä voinko mennä senvärisellä mekolla häihin? Neuvokaa, olen mekon tarpeessa ja jos en voi sillä mennä, niin tulee kiire löytää joku toinen.

5

976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minun mielipiteeni

Minä en sinuna ottaisi riskiä, että kilpailet tyttäresi/miniäsi kanssa huomiosta. Tietysti riippuu siitä, antaako puvun väri enemmän kullanruskean kuin kermanvaalean vaikutelman, mutta jos väri on sellainen, minkä itse miellän shamppanjaksi vaatetuksessa, niin en laittaisi. Ainakaan keskustelematta asiasta morsiamen kanssa. Eikö samaa mekkoa ole missään muussa värissä saatavana?

• kirj.-.-.

Kun ei ole! Harmi.

• B-A

Pystytkö entraamaan mekkoasi tummalla bolerolla/jakulla, kävisikö tumma vyö tai tms. jolla voisit "rikkoa" vaaleaa asuasi? Itselläni on luonnonvalkoinen alaosa ja tumma yläosa ja moraian hyväksyi asuni.

• selvä peli..

Mikset kysy asiaa morsiamilta? Jos morsian hyväksyy kyseisen asun niin se on minun mielestäni sitten se ja sama mitä sivupöydän mummot ajattelee. Morsian on kuitenkin se, joka voisi asiasta mielensä pahoittaa, jos hänelle pukuvalintasi on ok niin siitä vaan sitten.

• dakakskjdas

Kyllä minusta voit mennä. Jollei se mekkosi nyt ole joku olkaimeton prinsessaunelma leveine helmoineen, toisin sanoen hääpukumainen. Kuitenkin kun olet morsiamen äiti eli ilmeisesti jo varmaankin keski-iässä, niin tuskin mitään korsetti-pitsi-tylliunelmaa olet valinnut, vaan jonkun suorahelmaisen mekon, jossa on olkaimet, mahdollisesti hihat tms. Tai näin kuvittelisin. Eli minkä mallinen mekkosi on? Asustamalla tosiaan saat helposti aikaiseksi tummemman tai värikkäämmän vaikutelman. Vaaleanpunainen tai kukallinen hartiahuivi, kullanruskea hihallinen silkkijakku, korallinpunainen pitsijakku... Sävyyn sopivat (ei valkoiset tai aivan vaaleat!) kengät ja laukku. Etköhän kelpaisi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      76
      6825
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6503
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      380
      6292
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      364
      4092
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2492
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2409
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      48
      2149
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      141
      1504
    9. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1472
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      196
      1212
    Aihe