onko kellään tietoa viimepäivien kurssista? yritin katsoa vr:n sivuilta, mutta eipä sattunut silmiin. onko suurta eroa forexiin?
valuutanvaihto
sibelius-junassa,
2
1124
Vastaukset
- Kurssi
eilen 43,6, tänään 43,9 Karuselli marketissa ja Nuija- maan kautta Juustilassa viimeisen tarkistus puomin kohdalla huoltsikan pihassa harmaa koppi nopea vaihto, saman pankin sivu piste. Hyvä kurssi. Komissio 10r
- asiamatkaaja
Pietarissa ja muuallakin joka paikassa rahanvaihtopaikkoja,älä vaihda junassa äläkä suomessa,äläkä ole idiootti, laita Venäläinen nettisivu auki ja kurssit löytyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882