Mulla jotain 3-4 vuotta vanha 5-tonninen Topfield. Kanavista jim, Voice ja Teema näkyvät kahdessa paikassa ja hidastavat kanavilla siirtymistä. Voiko ne ylimääräiset poistaa jotenkin. Mielestäni kanavaluettelossa "poista" menee harmaaksi, eikä onnistu sieltä.
Kanavien poisto Topfield
2
693
Vastaukset
- uiwefijsdfj
suosittelen palauttamaan tehdasasetukset ja ajamaan kanavanhaku. Ota ensin talteen (kirjoita paperille tai ota valokuva ruudusta) vanhat asetukset, ettei tule ongelmia, jos olet vähän ummikko tuontyyppisissä asioissa. Toinen keino on luoda suosikkilista vain katsomistasi kanavista.
kanavista (jossa on lueteltu myös ne vanhat)ainoastaan ne "oikeat uudet" niin "vanhat" eivät näy ollenkaan lopullisessa valikossa kuin kerran jokainen. Ei ainakaan minun bokseissa (400 ja 500) ole mitään hitautta, jokainen kanava esiintyy vain kerran. Boksit ovat pelanneet hienosti, no problemos...Terv.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741