Hah, hah, hahhahahahah! Nopea vilkaisu Huuto.nettiin. Britneyn lippuja myynnissä n.130 kohteessa. Yhteensä tullut 6 huutoa näihin kaikkiin yhteensä (yhteen peräti kaksi! jotain häikkää???). Lähes kaikki kohteet on laitettu myyntiin eilen, eli aika kova kysyntä lipuilla! Mites nyt suu pannaan, trokarit?
Kauppa ei käy
3
340
Vastaukset
- sa****an poekamies
Pidä ny jo suus kiinni! Jos ei joillakin kauppa käy,niin oma häpeänsä, kun meni lippuja ostaan ja haluaa niistä tähtitieteellista hintaa! Mene eduskuntaan lakia säätää jos ei nykyinen kelpaa, vai eikö aivot anna myöden?????????????
- poekamies
No jaa. Kirjoituksestasi ja sen sanomasta päätellen aivojen kapasiteetin suhteen suosittelen peiliin katsomista. ps. Montako lippua Sinulla on vielä myymättä? Onko vielä "viimeiset viisi" myynnissä vai joko menivät kaupaksi alle Lippupalvelun hintojen?
- pa**a
poekamies kirjoitti:
No jaa. Kirjoituksestasi ja sen sanomasta päätellen aivojen kapasiteetin suhteen suosittelen peiliin katsomista. ps. Montako lippua Sinulla on vielä myymättä? Onko vielä "viimeiset viisi" myynnissä vai joko menivät kaupaksi alle Lippupalvelun hintojen?
ei kuule yhtään! enkä ostannutkaan, sulta tais mennä vähän liput ohi, kun noin jaksat vi****lla. ps. muista pillerit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277550
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454990- 594772
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481357