Eturuhanen ja moottoripyöräily

Voivoivoivoi

Antakaahan nyt vanhalle miehelle pukeutumis vinkkejä, kun haluaisin kuitenkin prätkäilyä edelleen jatkaa nykyisellä pyörälläni. Eturuhanen on ruvennut hiukan vihoittelemaan. Olen kovasti yrittänyt etsiä hyviä ajohousuja mutta tuloksetta. Nykyisetkin pitäisi olla ihan hyvät. Tuulen pitävät ja goret. Alta löytyy myös tuulenpitävät aluskerrastot jne. Silti tuuli on tehnyt nyt kepposensa. Mitkä housut olisi parhaimmat? Lämpimät ja tuulen pitävät jne. Vai onko aluskerrastoihin jo keksitty meille miehille joku uusi tuote?

16

1605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiss

      keskity lämpötiloihin yli 15,mieluiten 20 niin helpottaa. myös tärinä voi altistaa .

      • niuttaaa

        Onkos tosta jotain tutkittua tietoa? Ihan uusi juttu minulle, että tärinä voi ärsyttää eturauhasta.


    • ajatella

      lämmitettävää satulaa.

      • niuyyt

        Mitäs tommonen lämmitettävä satula maksaa ja mistäs semmoisia saa?


      • Eritavoin
        niuyyt kirjoitti:

        Mitäs tommonen lämmitettävä satula maksaa ja mistäs semmoisia saa?

        xdfggfhg


    • niin 

      ei tule eturauhasvaivoja. Näin sanoi lääkäri ja vielä nais sellainen.

      • joohiahdö

        Onse kumma ku kaikki kakarat alkaa rääpiin päätään ja luulee olevansa hauskoja. Tämäkin pentu ei varmasti edes tiedä kuinka runkataan. Jos vaikka odottaisit edes sen hetken, että kiveksesi on laskeutunut, ennenkuin avaat lapsenkimeän äänesi?


      • adfhadfh
        joohiahdö kirjoitti:

        Onse kumma ku kaikki kakarat alkaa rääpiin päätään ja luulee olevansa hauskoja. Tämäkin pentu ei varmasti edes tiedä kuinka runkataan. Jos vaikka odottaisit edes sen hetken, että kiveksesi on laskeutunut, ennenkuin avaat lapsenkimeän äänesi?

        Ja edelliseen lisäksi, en ole ekan viestin lähettäjä.


      • vain 
        adfhadfh kirjoitti:

        Ja edelliseen lisäksi, en ole ekan viestin lähettäjä.

        kun se eetu alkaa sinullakin vaivaamaan. Saman tapaisia ohjeita tulet saamaan.


    • Aikoinaan kun aloitin nuorena miehenä ajohommat eräs läpi vuoden ajellut vanha Jawakuski antoi neuvon:"Viileällä kelillä taittele muovikassi nätisti haarojen väliin, niin ei taatusti vehkeet palele". Ja näistä nykygoreista huolimatta olen tuota neuvoa noudattanutkin. Menestyksellä.

    • Virago 1100

      onhan markkinoilla väliasu ,mikä toimii pyörän virralla,ei muuta kun ajoasun alle ja pistoke kiinni,ja lämpöä riittää,eikä ole paha hintakaan

      • minä mietin

        Olisiko etupleksistä mitään apua. Toki riippuu pyöräsi mallista....


      • themostwanted

        balls on fire ton jälkeen :D


      • juupelisjep
        minä mietin kirjoitti:

        Olisiko etupleksistä mitään apua. Toki riippuu pyöräsi mallista....

        Hankin 1200 Hd sporsterin ja hiukan samoja ongelmia. Mietin juuri, että pitäisköhän hommata pikku etupleksi. Onkohan siitä mitään hyötyä tolle ilmavirralle, mikä tulee tankin vierestä munille? Tuskin?


    • motoristi,samat oireet

      Elikkäs nyt muutama vinkki sinulle mitkä auttavat....
      1. koita jättää haarukan kohdalle vähän "pussia" ettei ole aivan kireellä housut.
      2.Lämpimät kengät!!!!
      3. varmista ettei tuuli pääse housun lahkeesta OLLENKAAN sisälle ja että housun lahe on tarpeeksi pitkä
      4.laittamalla sanomalehtee munien eteen, ni selviää hetkellisesti
      5.koita saada tuuli ohjautumaan vaikka rintakehään eikä haaroihin
      6.pidä jalat pyörässä kiinni
      7.laita takamuksen puolelle housujen sisälle jokin karva esim lampaankarva/taljan palanen
      8.varmista että lantion alue pysyy lämpinä ja ettei lantiolle pääse tuuli.


      Näillä selviät varmasti sillä eturauhasen vihoittelu johtuu kylmistä jaloista, vaatteen sisälle pääsevästä tuulesta, pienestä kylmyydestä lantion alueella tai tiukoista housuista haarojen kohalta sillä sillon ulkopuolen kangas on kylmä joka säteilee helposti aralle paikalle! Ilmoita jos auttoi, hyvää kesää!

      • pottiiiiii

        ...mutta mitäs mieltä olette siitä, että jonkun tutkimuksen mukaan tuo pyörän tärinä saattaa ärsyttää eturuhasta lähes yhtä paljon, kuin tuuli/kylmyyskin?
        Eli, vaikka kuinka pukeutuisi hyvin, niin esim. harlikan tärinä voi ärsyttää ja aiheuttaa oireilua!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe