fanituotteita

i love....

Tajusin pari kuukautta sitten kuinka "hieno" ja mahtava laulaja hän onkaan!! nyt olen parin kuukauden aikana lueskellut ja katsellut ja etsinyt hänestä hirmuisesti tietoa yms... mutta yksi asia on jäänyt löytämättä! nimittäin fanituotteet. mistä moisia saa? Jos saa.....

7

989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sai ennen

sen kotisivuilla olevasta kaupasta. Mutta tällä hetkellä kauppa on tilapäisesti (??) lakkautettu.

• aikaan...

siitä oli liikkeellä jos millasta tuotetta. Luulen, että se ei enää halua sellasta meininkiä. Siks sen fanituotteita sai vaan sen omasta kaupasta. Julisteita saattaa löytää jonkun ison tavaratalon musiikkiosastolta tms. Mutta ainakin se lupailee,että nettikauppa on taas pystyssä vuoden loppuun mennessä. Mä itse oon ostanut sieltä mm. sen kuvalla varustetut pelikortit, kirjan ja t-paidan.

• kotisivuilla

Robbien kotisivuilta voi tilata sen t-paidan. Vaatii rekisteröitymisen, mikä on ilmaista.

• Kalenterihirmu

Täksi vuodeksi ei ilmestynyt kalenteria. Olen sen tilannut joka vuosi Danilosta.

• ilmestyi...
        Kalenterihirmu kirjoitti:

Täksi vuodeksi ei ilmestynyt kalenteria. Olen sen tilannut joka vuosi Danilosta.

Kyllä siltä on ilmestynyt 2010-vuoden kalenteri. Let Me Entertain You-videon maskeissa poseeraa kannessa.

• Kalenterihirmu
        ilmestyi... kirjoitti:

Kyllä siltä on ilmestynyt 2010-vuoden kalenteri. Let Me Entertain You-videon maskeissa poseeraa kannessa.

Mistä sen saa?
        Mitä höpiset, mulla vuoden 2009 kalenteri ja siinä naama on Let Me Entertain maskissa!

• onkin!
        Kalenterihirmu kirjoitti:

Mistä sen saa?
        Mitä höpiset, mulla vuoden 2009 kalenteri ja siinä naama on Let Me Entertain maskissa!

Sehän olikin se kalenteri mitä ajattelin... Googlasin Robbie Williams calendar 2010 ja tuli kuva edellisvuoden kannesta, johon oltiin vaan laitettu numero 2010, se hämäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      19
      2391
    2. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      56
      1894
    3. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      178
      1533
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1513
    5. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      23
      1510
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      315
      1472
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1081
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      65
      1054
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      34
      1015
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      349
      894
    Aihe