Heippa, Olen tekemässä pieni muotoista tutkielmaa ekologisuudesta tulevaisuuden ruokatottumuksissa, globaalista näkökulmasta. Tutkimusmenetelmäksi olen ajatellut eläytymismenetelmää. Erityisen kiitollinen olisin, jos osallistuisitte tutkimukseen. Pyydän teitä siis vastaamaan jompaankumpaan seuraavista kehyskertomuksista. Ilmoitathan kuitenkin kumpaan tarinaan vastasit. Kehyskertomus 1.: Eletään vuotta 2020. Sinua on pyydetty esittämään puheenvuoro kansainvälisessä konferenssissa, Tampere-talossa. Aiheenasi on "Ekologiset ruokatottumukset vuonna 2020 globaalista näkökulmasta". Kuulijat ovat erityisen kiinnostuneita siitä, miksi ekologisuus on edelleen tärkeää, miten siihen voi globaalisti vaikuttaa ja miten ekologisuus on vaikuttanut ruokatottumuksiin vuosien varrella? Eläydy tilanteeseen ja kirjoita siitä pieni tarina. Aikaa tarinan kirjoittamiseen on varattu 20 minuuttia. Kehyskertomus 2: Eletään vuotta 2020. Sinua on pyydetty esittämään puheenvuoro kansainvälisessä konferenssissa, Tampere-talossa. Aiheenasi on "Ekologiset ruokatottumukset vuonna 2020 globaalista näkökulmasta". Erityisen kiin-nostuneita kuulijat ovat siitä, miksei ekologisuuteen globalisella tasolla kiinnitetty aikaisemmin huomioita, mitä voimme nyt vuonna 2020 ekologisuut-ta edistää ja voimmeko ruokatottumuksia muuttamalla vaikut-taa ekologiaan? Eläydy tilanteeseen ja kirjoita siitä pieni tarina. Aikaa tarinan kirjoittamiseen on varattu 20 minuuttia. Sydämellinen kiitos vastauksestanne, autoitte minua huimasti eteenpäin :)
Ekologisuus
tulevaisuuden ruokatottumuk...
0
510
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718