Kaukkari Hero Sinut menetin!!

Japi52

Niin menetin parhaan kaverini ja yästäväni lenkillä 20,04,09 klo.9,00 Sai sydänkohtauksen.. Hero..9v Niin sua kaipaan luulen kuulevani askeleet ja veden juonin Herään siihen ja et olekkaan siinä enää Vaikkapa tutullapaikallasi nukkumassa tai kuorsamaassa!! Sinusta Hero näiten vuosienvarella iloa sain Siis olet ikuisesti minun mielessäni ja sydämessäni..Sanon tässä sen parempaa koiraa ei olekkaan kuin Kaukasianpaimenkoira Yleensä se vika on siel hihnanpäässä ei koirassa!! Ei millään pahalla!! Sinua kovasti kaivaten.Japi

4

558

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaukkarijoskus

sinulle. muistan kun oma kaukkarimme lähti sateenkaarisilloille. siitä on jo 4 vuotta mutta silti välillä itku pääsee kun katsoo kuvia. olet oikeassa kaukkarin kun oikein kasvattaa niin et mistään saa parempaa ystävää. se rakastaa ja suojelee viimeiseen pisaraan asti

• Kaukkari ihminen

Jaksamisia sinulle suuren menetyksen kohdanneelle

• Eija & Yoshi

Koskaan emme unohda lähitienoon kuningasta! Kiltti ja oikeamielinen kuningas, joka ei pannut pahakseen, vaikka ärhentelevät karvakuonot yrittivät joskus ärsyttää. Isännälle voimia. Onneksi sinulla on vielä prinsessa kotona. Lenkillä nähdään. Eija ja Yoshi

• ah-med

Voimia arkeesi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      86
      2689
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      44
      2253
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      39
      1093
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      35
      948
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      153
      819
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      680
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      7
      625
    8. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      545
    9. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      531
    10. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      36
      527
    Aihe