Need For Speed Shift

Uusi peli?

Onkos se uusi peli? Milloin tulee? Eikö vapaata ajoa?

10

936

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koska tuo

On ennakkotiedon perusteella aivan hirveä viritys, pahempi kuin Pro Street.

• fanit

Ostavat sen silti eikä ajattele onko se hyvä vai huono. Vain leijjat pelaajat ostavat vain "parasta"...

• Joku Wnb Pure
        fanit kirjoitti:

Ostavat sen silti eikä ajattele onko se hyvä vai huono. Vain leijjat pelaajat ostavat vain "parasta"...

Et se olis joku simulaatio tai sellanen.

• deyt
        Joku Wnb Pure kirjoitti:

Et se olis joku simulaatio tai sellanen.

Semmonen siitä olis tulos...

• dinsn81

Paras NFS ikinä, kyllä huomaa että ihan eri tiimi tehnyt tämän.
      Ohjaimella ei tulis mieleenkään kokeilla, G25 kiinni vaan!
      Kisa-ajo pirun hyvän tuntuista 720 asteilla, driftissä joutuu ainakin alkuun
      vähentää kääntyvyyden 360:een, mutta kaipa senkin saa taas nostettua
      kunhan vähän reenailee lisää..

• kapteeni_kopelo

kyllä tää on ehdottomasti paras nfs... aivan ykkönen.. ainoa miinus toi kolari mallennus. mut silti en ois uskonut näin hyväksi

• -kaahaaja-
        kapteeni_kopelo kirjoitti:

kyllä tää on ehdottomasti paras nfs... aivan ykkönen.. ainoa miinus toi kolari mallennus. mut silti en ois uskonut näin hyväksi

Huomaa eron edellisiin nfs:hiin.
        Sekava valikko häiritsee tai en ole tottunut siihen. Taisi olla jossain updeitti tuohon...
        Lyhyen pelikokemuksen mukaan vaikuttaa enemmänkin arcadelta. Kun autoon saa potkua ja luistonesto on offilla on pakko hymyillä kun mutkat pystyy ajamaan raa'alla voimalla läpi.
        Onkohan tuo varikko pelkkä koriste? Luulisi ettei renkaat kestä minun ajotyyliäni kierrostakaan tosin
        en ole säädellyt pelin vaikeutta kovin paljoa.
        Upea, kaunis peli ainakin kun säädöt on kaakossa. Tuskin pelaisin koko peliä jollain mediumilla mutta se vain minun mielipide.

Aika jännä tuo alkutestaus. Peli suosittelee sinulle sopivan vaikeusasteen.

• laasapa
        -kaahaaja- kirjoitti:

Huomaa eron edellisiin nfs:hiin.
        Sekava valikko häiritsee tai en ole tottunut siihen. Taisi olla jossain updeitti tuohon...
        Lyhyen pelikokemuksen mukaan vaikuttaa enemmänkin arcadelta. Kun autoon saa potkua ja luistonesto on offilla on pakko hymyillä kun mutkat pystyy ajamaan raa'alla voimalla läpi.
        Onkohan tuo varikko pelkkä koriste? Luulisi ettei renkaat kestä minun ajotyyliäni kierrostakaan tosin
        en ole säädellyt pelin vaikeutta kovin paljoa.
        Upea, kaunis peli ainakin kun säädöt on kaakossa. Tuskin pelaisin koko peliä jollain mediumilla mutta se vain minun mielipide.

Aika jännä tuo alkutestaus. Peli suosittelee sinulle sopivan vaikeusasteen.

Koska tulee ps kakkoselle? Vai onko jo tullut? Jos on tullu niin missä myydään? SAA VASTATA!!! xD

• jokupspnuubi
        laasapa kirjoitti:

Koska tulee ps kakkoselle? Vai onko jo tullut? Jos on tullu niin missä myydään? SAA VASTATA!!! xD

ÖÖ mun tietojen mukaan psplle tulee joku nfs nitro kai.. ja sama varmaan myös ps2:selle ehdottomasti paras need for speed . ei ole enää sellaista arcade mättöö eikä liian simulaatiomaistakaan vaan juuri sopivaa ajoviihdettä!

• NoMoreNfs

En tajua miksi tämmöistä paskaa julkaistaan pc:lle kun edes ratit tai padit toimi kunnolla.
      Jos hyvän pelin pc:lle haluaa niin ostaa sitten race driver gridin,aivan eri luokkaa ja ratit/padit toimii ilman ongelmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4378
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      149
      3165
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      48
      2482
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      50
      2407
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      2065
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1616
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1612
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      154
      1451
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1253
    Aihe