Onkos se uusi peli? Milloin tulee? Eikö vapaata ajoa?
Need For Speed Shift
10
910
Vastaukset
- Koska tuo
On ennakkotiedon perusteella aivan hirveä viritys, pahempi kuin Pro Street.
- fanit
Ostavat sen silti eikä ajattele onko se hyvä vai huono. Vain leijjat pelaajat ostavat vain "parasta"...
- Joku Wnb Pure
fanit kirjoitti:
Ostavat sen silti eikä ajattele onko se hyvä vai huono. Vain leijjat pelaajat ostavat vain "parasta"...
Et se olis joku simulaatio tai sellanen.
- deyt
Joku Wnb Pure kirjoitti:
Et se olis joku simulaatio tai sellanen.
Semmonen siitä olis tulos...
- dinsn81
Paras NFS ikinä, kyllä huomaa että ihan eri tiimi tehnyt tämän.
Ohjaimella ei tulis mieleenkään kokeilla, G25 kiinni vaan!
Kisa-ajo pirun hyvän tuntuista 720 asteilla, driftissä joutuu ainakin alkuun
vähentää kääntyvyyden 360:een, mutta kaipa senkin saa taas nostettua
kunhan vähän reenailee lisää..- kapteeni_kopelo
kyllä tää on ehdottomasti paras nfs... aivan ykkönen.. ainoa miinus toi kolari mallennus. mut silti en ois uskonut näin hyväksi
- -kaahaaja-
kapteeni_kopelo kirjoitti:
kyllä tää on ehdottomasti paras nfs... aivan ykkönen.. ainoa miinus toi kolari mallennus. mut silti en ois uskonut näin hyväksi
Huomaa eron edellisiin nfs:hiin.
Sekava valikko häiritsee tai en ole tottunut siihen. Taisi olla jossain updeitti tuohon...
Lyhyen pelikokemuksen mukaan vaikuttaa enemmänkin arcadelta. Kun autoon saa potkua ja luistonesto on offilla on pakko hymyillä kun mutkat pystyy ajamaan raa'alla voimalla läpi.
Onkohan tuo varikko pelkkä koriste? Luulisi ettei renkaat kestä minun ajotyyliäni kierrostakaan tosin
en ole säädellyt pelin vaikeutta kovin paljoa.
Upea, kaunis peli ainakin kun säädöt on kaakossa. Tuskin pelaisin koko peliä jollain mediumilla mutta se vain minun mielipide.
Aika jännä tuo alkutestaus. Peli suosittelee sinulle sopivan vaikeusasteen. - laasapa
-kaahaaja- kirjoitti:
Huomaa eron edellisiin nfs:hiin.
Sekava valikko häiritsee tai en ole tottunut siihen. Taisi olla jossain updeitti tuohon...
Lyhyen pelikokemuksen mukaan vaikuttaa enemmänkin arcadelta. Kun autoon saa potkua ja luistonesto on offilla on pakko hymyillä kun mutkat pystyy ajamaan raa'alla voimalla läpi.
Onkohan tuo varikko pelkkä koriste? Luulisi ettei renkaat kestä minun ajotyyliäni kierrostakaan tosin
en ole säädellyt pelin vaikeutta kovin paljoa.
Upea, kaunis peli ainakin kun säädöt on kaakossa. Tuskin pelaisin koko peliä jollain mediumilla mutta se vain minun mielipide.
Aika jännä tuo alkutestaus. Peli suosittelee sinulle sopivan vaikeusasteen.Koska tulee ps kakkoselle? Vai onko jo tullut? Jos on tullu niin missä myydään? SAA VASTATA!!! xD
- jokupspnuubi
laasapa kirjoitti:
Koska tulee ps kakkoselle? Vai onko jo tullut? Jos on tullu niin missä myydään? SAA VASTATA!!! xD
ÖÖ mun tietojen mukaan psplle tulee joku nfs nitro kai.. ja sama varmaan myös ps2:selle ehdottomasti paras need for speed . ei ole enää sellaista arcade mättöö eikä liian simulaatiomaistakaan vaan juuri sopivaa ajoviihdettä!
- NoMoreNfs
En tajua miksi tämmöistä paskaa julkaistaan pc:lle kun edes ratit tai padit toimi kunnolla.
Jos hyvän pelin pc:lle haluaa niin ostaa sitten race driver gridin,aivan eri luokkaa ja ratit/padit toimii ilman ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067