Kun siinä pienen GPS kartan vieressä on se punainen mittari ja siihen tulee lisää punaista esim: ylinopeus, tekstillä. Alkaako Need For Speed poliisit sitten etsimään, kun se on täynnä? Vai menettääkö auton sitten heti? Onko se jotenkin muuten? Saako sitä vähentymään?
Vastaukset 3
- Heat indeksiä?
Kun se täyttyy nousee heat indeksi ja mittari alkaa alusta uudella heat levelillä. Kun heat level nousee poliisit kiinnittää huomiota ja jos ajat niitä vastaan lähtevät perään. Sitä saa laskettua jos jättää auton lepäämään ja jatkaa toisella. Auton menettää vain jos jää takaa-ajoissa kiinni muutaman kerran. Suoraan jäämättä kiinni autoa ei missään tilanteessa menetä. Ja poliisin saa karistettua perästään vaikka olisi korkeakin heatlevel.
- _--
Voiko menetetyn auton hankkia mitenkään takaisin?
- Mutta niitä
_-- kirjoitti:
Voiko menetetyn auton hankkia mitenkään takaisin?
Voi aina ostaa kaupasta lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459