olen nyt miettinyt ja miettinyt mutta en vaan keksi että mikä sopisi Viljamille toiseksi nimeksi....ei oikein sovi mikään...auttakaa!
nimeämisongelma......
8
1396
Vastaukset
- marjaleena6
Viljami Jalo Akusti (riippuu tietysti sukunimestä, rimmaako) tämä on hyvä !
- joku
esim. musta Viljami Niklas vois olla hyvä
- .
Viljami Aaron
- ...........
Muuten en antaisi Viljamia ollenkaan. Haluaisitko olla makkara? Ettekö te vanhemmat ajattele ollenkaan lapsianne vai sumentaako lapsen saanti teiltä noin pahasti ajattelukyvyn?
- siistota
mikä ihmeen makkara???? mä en oo ainakaan kuullu mistään viljami-makkarasta...... ja sitäpaitsi, jos nimes on Mari, ni ootko heti joku huume vai? tai Aku, Iines..... ne on ihan normaaleja nimiä, ei susta mitään ankkaa tuu!!!
- =)
siistota kirjoitti:
mikä ihmeen makkara???? mä en oo ainakaan kuullu mistään viljami-makkarasta...... ja sitäpaitsi, jos nimes on Mari, ni ootko heti joku huume vai? tai Aku, Iines..... ne on ihan normaaleja nimiä, ei susta mitään ankkaa tuu!!!
asiallinen kommentti!!
- ........................
siistota kirjoitti:
nimi on Wilhelm. Viljami on kiva nimi. Viljami Jeremias kuulostaa minusta kivalta.
- elvis jesus maria napoleon
siistota kirjoitti:
Mari Juana
kaksospojat saavat nimekseen Conan ja Damien
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665623Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512956- 312133
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191743- 121735
- 171657
- 181479
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus121456- 481456
- 91413