voiko ruumassa jäätyä??

hehheee

Voiko nesteet esim. vesipullo, shampoo, hoitoaine, nestemäiset meikit... jäätyä ruumassa? Entä onko hiustenkuivaaja turvallista laittaa ruumaan ettei se mene rikki ja voiko se jäätyä menemällä rikki? Saako leipää tai muuta sellaista tuoda käsimatkatavaran mukana lentokoneeseen tai saako karkkia ottaa lentokoneeseen sisälle?? Siinä muutama kysymys jos joku viittisi vastata:)

6

1950

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VastaajaXXX

1. Ei voi 2. On turvallista / Ei voi jäätyä 3. Voi ottaa

• näin on

että juuri nuo pitääkin laittaa ruumaan ja eivät jäädy. Voi ne hävitä mutta se on jo eri juttu. Ja saa viedä voileipiä ja karkkeja jos haluaa. Kyllä niitä saa myös koneessa.

• ruumassa

Oletko koskaan nähnyt jäätyneitä eläimiä kärrättävän ruumasta ulos?

• kokemusta tästä

että eläimet kuljetaan kyllä ihan eri paikassa ja lämmössä kuin matkatavarat mutta ei enää niitäkään -50 c pakkasessa mutta n. 10 C lämmössä kuitenkin. Eläimillä on samat lämmöt kuin matkustamossakin. Ja kun kysyit niin olen nähnyt 1980 alussa pakastetun kissan. Mutta se onkin jo eri juttu se.

• sinulle tiedoksi
        kokemusta tästä kirjoitti:

että eläimet kuljetaan kyllä ihan eri paikassa ja lämmössä kuin matkatavarat mutta ei enää niitäkään -50 c pakkasessa mutta n. 10 C lämmössä kuitenkin. Eläimillä on samat lämmöt kuin matkustamossakin. Ja kun kysyit niin olen nähnyt 1980 alussa pakastetun kissan. Mutta se onkin jo eri juttu se.

Ne eläimet kyllä matkustavat ihan samassa tilassa kuin rahti ja matkatavaratkin. Ei ole mitään erillistä tilaa eläimille lentokoneiden rahtiruumassa.

• moupi
        sinulle tiedoksi kirjoitti:

Ne eläimet kyllä matkustavat ihan samassa tilassa kuin rahti ja matkatavaratkin. Ei ole mitään erillistä tilaa eläimille lentokoneiden rahtiruumassa.

10 sekunnin googletuksen tulos,
        http://www.toydogs.net/tiedote/airlines_pet.htm:
        "Varausta tehtäessä kannattaa varmistaa, että lentokonetyyppi sopii eläinkuljetuksiin, eli siinä on tarvittava ILMASTOITU JA LÄMMITETTÄVÄ TILA ELÄINKULJETUKSIA VARTEN. Tänä päivänä useimmissa konetyypeissä onkin tällainen tila, ja mannertenvälisiin lentoihin tarkoitetuissa uusimmissa Airbus-koneissa miehistön lepopunkat ovat samassa osastossa ELÄINKULJETUSOSASTOJEN kanssa, joten eivät olosuhteet rahtiruumassa voi olla aivan mahdottomat! Rahtiruumaan otettavien koirien määrä riippuu mm. muun rahdin määrästä ja eläinkuljetuksiin varatusta tilasta, mutta yleensä lentoa kohti hyväksytään 1-3 eläintä "

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1144
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      848
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe