Chinatown

matkakuumeen kourissa

Hei! Olen yrittänyt etsiä tietoa, että kuinka pääsen jokiveneellä Chinatowniin. Jos menen siis ensin Saphan Taksin-pysäkille, niin minne jatkan sieltä? Tarkoituksena olisi käydä siis katsastamassa millainen ko. kaupunginosa on, ja samalla kertaa tulisi koettua tuo jokivene! Onko jollain kokemusta jokiveneestä, ja osaisiko joku kertoa mitä näkemistä Chinatownissa on, että mille pysäkille kannattaisi jäädä?

5

923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asia4ever

http://www.chaophrayaboat.co.th/routemap_fare_e.htm# Rachawongse on laiturin nimi mutta Chinatownissa ei paljoa nähtävää ole, paljon kauppoja ja liikennettä eli tavallaan eksoottista. Jokivene on kätevä kulkuväline, monelta laiturilta pääsee myös joen yli toisella veneellä. Jokiveneen päätepysäkki pohjoiseenpäin mennessä on Nonthaburissa eli jos pidät veneestä niin jatka matkaa päätepysäkille ja takaisin. Mielenkiintoisempi kulkuvälinen on "canal boat" joka kulkee paria kanavaa pitkin mutta matkan varrella ei ole juuri nähtävyyksiä. Helpoin paikka päästä kanavaveneeseen on ostoskeskus MBK:n pohjoispuolella sillan alla olevalta laiturilta.

• kikka

Olemme käyneet chinatownissa monta kertaa ja minusta se on kerrassaan mahtava ostospaikka ja kaikintavoin näkemisen arvoinen muutenkin.Me olemme menneet Silom Roadin päästä Oriental laiturilta no 1.Chinatownin laituri no 5, jossa jäät pois.Mutta pääset myöskin Central Pier laituriltakin jokiveneelle jos se on lähempänä sinun hotelliasi.Laituri viideltä jatkat matkaasi katuapitkin noin 200m eteenpäin niin alkaakin jo kauppoja ja kojuja näkymään molemminpuolin katua, rohkeasti vaan jokaiselle kujalle katselemaan.Tavaraa löytyy askartelutarvikkeista aina vesiletkuihin asti ja kaikkea siltä väliltä. Ja halavalla.

• jos haluat.

ostaa,niin thaimaan suurimmat kultamarkkinat on juuri chinatownissa.,korut ja sijoituskulta.

• alkup.

Kiitos vinkeistä! :) jee enää pari viikkoa ja pääsee lämpimään! toivottavasti ei sadekausi ole "parhaimmillaan" ja kadut aivan täynnä vettä :D

• enkkari Ru

Töölööseestä vai Ahvenamaaseesta. .
      Katsasta kaupunki ja pistä se järjestykseen , niinkuin lusu aikoinaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2963
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2138
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1536
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1195
    Aihe