Jos jää kiinni ´´pako´´ tehtävässä niin tuleeko se merkki sitten? Jos jää kiinni siinä, että pitää tehdä vahinkoa niin tuleeko se merkki? Merkki=Se, että kun on 3 merkkiä, auto ´´takavarikoidaan´´.
Undecoverista
3
386
Vastaukset
- Tulee merkki
Ei siis kannata jäädä kiinni. Kun pelasin Undercoverin läpi taannoin niin jäin tasan kerran kiinni. Pako siis ei ole vaikeaa. Tosin mulle pakoilua auttoi se että olen pelaillut aiempia versioita useamman kerran ja Undercoverin ilmestymistä odotellessa just pelasin MW:n läpi jälleen kerran. MW:ssä poliisia oli paljon vaikeampi paeta.
- med
UC:ssä saa merkinnän aina kun jäät kiinni OMALLA autolla... Eli ei haittaa jos jäät kiinni keikassa esim. Hectorin autolla... Oikeat NFS veteraanit pelailee vuodenkin ilmestymisestä. Esimerkiksi minä, joka on mennyt U asti kaikki 3 kertaa läpi. Ikinä ei voi olla tarpeeksi kokenut, muistakaa pojat se.
- ihmettä
mulla on psp llä undercoveri ja oon jäänyt kiinni siinä noin 10000 kertaa eikä mitään merkkejä ole tullut eikä autoja takavarikoitu ihmeellistä onko eri pelialustojen pelit noin paljon erilaisia.
Muuten tietääkö kukaan että onko missään psp:lle tarkoitettuja koodeja kyseiseen peliin? Olen nuohonnut netin läpi eikä koodeja löydy edes EA:n sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070