Undecoverista

Jos jää kiinni ´´pako´´ tehtävässä niin tuleeko se merkki sitten? Jos jää kiinni siinä, että pitää tehdä vahinkoa niin tuleeko se merkki? Merkki=Se, että kun on 3 merkkiä, auto ´´takavarikoidaan´´.
3429
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Ei siis kannata jäädä kiinni. Kun pelasin Undercoverin läpi taannoin niin jäin tasan kerran kiinni. Pako siis ei ole vaikeaa. Tosin mulle pakoilua auttoi se että olen pelaillut aiempia versioita useamman kerran ja Undercoverin ilmestymistä odotellessa just pelasin MW:n läpi jälleen kerran. MW:ssä poliisia oli paljon vaikeampi paeta.

Äänestä
  • UC:ssä saa merkinnän aina kun jäät kiinni OMALLA autolla... Eli ei haittaa jos jäät kiinni keikassa esim. Hectorin autolla... Oikeat NFS veteraanit pelailee vuodenkin ilmestymisestä. Esimerkiksi minä, joka on mennyt U asti kaikki 3 kertaa läpi. Ikinä ei voi olla tarpeeksi kokenut, muistakaa pojat se.

Äänestä

mulla on psp llä undercoveri ja oon jäänyt kiinni siinä noin 10000 kertaa eikä mitään merkkejä ole tullut eikä autoja takavarikoitu ihmeellistä onko eri pelialustojen pelit noin paljon erilaisia.
Muuten tietääkö kukaan että onko missään psp:lle tarkoitettuja koodeja kyseiseen peliin? Olen nuohonnut netin läpi eikä koodeja löydy edes EA:n sivuilta.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Kysymys2 kirjoitti:

Jos jää kiinni ´´pako´´ tehtävässä niin tuleeko se merkki sitten? Jos jää kiinni siinä, että pitää tehdä vahinkoa niin tuleeko se merkki? Merkki=Se, että kun on 3 merkkiä, auto ´´takavarikoidaan´´.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu