Eli siis onko turvallsita ostaa steamistä pelejä kun ne pyytää sitä luotto kortin numeroo ja muita sellaisia,haluaisin siletä yhden pelin mutta en oikein luota siihen että joudun antamaan luottokorrtti tietoni.
Onko Turvallista.............
24
6593
Vastaukset
- pooiiu
Amazon.co.uk, täältä minä olen tilannut nykyään kaikki pelit, luottokortin kanssa ei mitään ongelmia.
- jjjkkkkkööö
juu, mutta eiks tio steam oo ihan laillinen firma, ei mikään piratebay,?
- cccddd
jjjkkkkkööö kirjoitti:
juu, mutta eiks tio steam oo ihan laillinen firma, ei mikään piratebay,?
välistä ilm. yhteyksissä taitaa olla ongelmia? ei millään pääse pelaamaan, sitten taas välillä kaikki toimii, itse vähän arvuuttelen tota ostamishommaa steamista, lisäksi ohjeiden perusteella tuntuisi olevan hankalaa!? tosin ainakin demoja useimmiten on pystynyt lataamaan!
- lolodossd
Oon ostanu kaikki pelini steamilta ja niit on ainakin päälle 20, että kyll kandee ostaa sielt, koska siinä säästät luontoa! xD
- Dampiel
Hmm Säästää luontoa? hmm noh jos steam lupaa lahjoittaa jotain metsän kasvatusta/huoltoa niin sitten mutta mitä minä tiedän ei ne niin tee... Mutta kuitenkin.. Steam on luotettava niinkauvan kun oma kone on puhdas turhista haittaohjelmista jokta sekoittavat datapolun kulkua josta seuraa ties mitä epäselvyyksiä tai sitten oma virhe jota 74% ihmisistä ei voi myöntään tehneesä. asialla on myös kääntöpuoli steam myy jotain 4€-14€ pelejä ja ne voi ainostaa ladata niin ymmärrän että jotkut tuskin haluavat maksaa pikkusummia pelistä jota ne pelaa sellaiset päivän jos pari ja ovet sen sitten jo jättäneen menneisyyteen.
Minä aina sanon steam on turha ohjelmä ja ilman sitä voi elää.. minä ainakin - Steam on kätevä :)
Dampiel kirjoitti:
Hmm Säästää luontoa? hmm noh jos steam lupaa lahjoittaa jotain metsän kasvatusta/huoltoa niin sitten mutta mitä minä tiedän ei ne niin tee... Mutta kuitenkin.. Steam on luotettava niinkauvan kun oma kone on puhdas turhista haittaohjelmista jokta sekoittavat datapolun kulkua josta seuraa ties mitä epäselvyyksiä tai sitten oma virhe jota 74% ihmisistä ei voi myöntään tehneesä. asialla on myös kääntöpuoli steam myy jotain 4€-14€ pelejä ja ne voi ainostaa ladata niin ymmärrän että jotkut tuskin haluavat maksaa pikkusummia pelistä jota ne pelaa sellaiset päivän jos pari ja ovet sen sitten jo jättäneen menneisyyteen.
Minä aina sanon steam on turha ohjelmä ja ilman sitä voi elää.. minä ainakinLuontoa säästyy kun ei tule muovikoteloita pelin mukana.
Kaikenlaista turhempaakin on olemassa, mielestäni harrastukset eivät ole turhia ja laske pelaamisen harrastukseksi :)
- apuva tarvitsevalle...
Ei oo turvallista varmasti! mun kaverini kaveri anto ne tiedot sinne(olin ite paikalla)
nii ei sieltä mitään peliä saanu vaa viiruksia ja sitten ''pahoittelut'' pelistä jota ei saatu...paska juttu- juväshyvä 12547
olisko huijaussivusto, vai miks niitä sanotan, oikea os. www. steampowered.com
- trolololololol
Kyllä steam on laillinen firma, ja miten helevetissä sä saat sielt viruksii, koska kun maksu on suoritettu, niin se pyytää luvan ladata ostokset, paina siitä, niin siististi tulee täysin laillinen peli joka on valmiiksi rekisteröity sun steam tilille. oon ostanu jtn. 7 pelii steamist ilman yhtää onkelmaa, samoin kaikki laverit. luotettava sivusto on.
- Anonyymi
trolololololol kirjoitti:
Kyllä steam on laillinen firma, ja miten helevetissä sä saat sielt viruksii, koska kun maksu on suoritettu, niin se pyytää luvan ladata ostokset, paina siitä, niin siististi tulee täysin laillinen peli joka on valmiiksi rekisteröity sun steam tilille. oon ostanu jtn. 7 pelii steamist ilman yhtää onkelmaa, samoin kaikki laverit. luotettava sivusto on.
Oon ihan samaaa mieltä. Kaikki ostokset on menny ongelmitta. :)
- luotettavaaa
Täysin luotettava, ei käytä luottokorttitietoja väärin, nopea ja yksinkertainen tapa ostaa pelejä.
- sdsd32
Jos ei luota steamiin luottokortin kanssa, niin paypalilla vaan. Sillä tyylillä ei ole mitkään tunnukset vaarassa, koska sinne siirretään omalta tililtä rahaa jonka jälkeen ne siirretään paylta steamille
- SeOnESJonnejenJUOMA!
Itse suosittelisin PaySafeCardeja jos ette halua antaa luottokorttinne numeroa tai mitään muuta siitä. PaySafeCardeja saa ostettua jokaisesta Suomalaisesta R-Kioskista. Siellä on myynnissä 5, 10, 25, 50 ja 100 euron arvoisia PaySafeCardeja. Kun ostat pelin Steamista PaySafeCardilla, Steam ohjaa sinut PaySafeCardin omille sivuille johon laitat PSC:n PIN-Koodin ja painat ''maksaminen'' sitten vain asennat pelin koneellesi ja nautit. PSC:llä voi myös laittaa Steam-lompakkoon rahaa jolloin voit ostaa Steam-lompakon valuutalla pelin.
- Ah pusi pusi
Selvä, steam on turvallinen, mutta kai se on laillinen? Tarkoitan että kai pelin tekijä saa pelistä kunnollisen korvauksen? Tuli vain mieleen, kun Portal ykkönen näytti maksavan vain kympin...
- Blade137
Varmaankin saa koska portal on valven luoma peli ja valve omistaa steamin oli pakko sanoa tuo vaikka 4 vuotta viestistä on
- Juuh
Steam on erittäin turvallinen. Ite oon ostanu monia pelejä kortilla
- Kylläonturvallinen
On turvallinen. Oma kokemus ei ole kovin suuri kun ostanut vasta yhen pelin mutta kohta oon ostamassa enemmän niin että kyllä luotan siihen. Ainakin mun kaverit on turvallisesti saanu pelinsä.
- jooonturvvalinen
Kyllä on turvallinen. itekki oon ostanu jotai 35 peliä :D
En oo käyttäny luottokorttii vaa oon ostanu R-kioskilta paysafecardei. - Anonyymi
Jo noin 11 vuotta steamia käyttäneenä ja sieltä lukemattomia pelejä ostaneena voin sanoa että turvallinen on.
- Anonyymi
Luottokortin käytössä on aina riskinsä. Jos hakkeri saa luottotietosi steamin tietokannasta hakkeroitua niin se voi käytännössä tyhjentää tilisi. Kaikki riippuu miten hyvin yritys huolehtii tietoturvastaan eikä mikään järjestelmä ole aukoton, etenkään mikkisoftan. En siis suosittele luottokorttia mihinkään vaan aina käteisellä kuin suinkin mahdollista. Tai jos haluat pelata varman päälle niin sano kaverillesi että ostaa pelin sinulle omalla luottokortillaan 'as gift'.
- Anonyymi
steam on kyllä luotettava eikä mikään piraatti sivusto!
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1307768- 555788
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091610Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3301323Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351172Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071