Onko Turvallista.............

apuva tarvitseva

Eli siis onko turvallsita ostaa steamistä pelejä kun ne pyytää sitä luotto kortin numeroo ja muita sellaisia,haluaisin siletä yhden pelin mutta en oikein luota siihen että joudun antamaan luottokorrtti tietoni.

23

5901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pooiiu

      Amazon.co.uk, täältä minä olen tilannut nykyään kaikki pelit, luottokortin kanssa ei mitään ongelmia.

      • jjjkkkkkööö

        juu, mutta eiks tio steam oo ihan laillinen firma, ei mikään piratebay,?


      • cccddd
        jjjkkkkkööö kirjoitti:

        juu, mutta eiks tio steam oo ihan laillinen firma, ei mikään piratebay,?

        välistä ilm. yhteyksissä taitaa olla ongelmia? ei millään pääse pelaamaan, sitten taas välillä kaikki toimii, itse vähän arvuuttelen tota ostamishommaa steamista, lisäksi ohjeiden perusteella tuntuisi olevan hankalaa!? tosin ainakin demoja useimmiten on pystynyt lataamaan!


    • lolodossd

      Oon ostanu kaikki pelini steamilta ja niit on ainakin päälle 20, että kyll kandee ostaa sielt, koska siinä säästät luontoa! xD

      • Dampiel

        Hmm Säästää luontoa? hmm noh jos steam lupaa lahjoittaa jotain metsän kasvatusta/huoltoa niin sitten mutta mitä minä tiedän ei ne niin tee... Mutta kuitenkin.. Steam on luotettava niinkauvan kun oma kone on puhdas turhista haittaohjelmista jokta sekoittavat datapolun kulkua josta seuraa ties mitä epäselvyyksiä tai sitten oma virhe jota 74% ihmisistä ei voi myöntään tehneesä. asialla on myös kääntöpuoli steam myy jotain 4€-14€ pelejä ja ne voi ainostaa ladata niin ymmärrän että jotkut tuskin haluavat maksaa pikkusummia pelistä jota ne pelaa sellaiset päivän jos pari ja ovet sen sitten jo jättäneen menneisyyteen.

        Minä aina sanon steam on turha ohjelmä ja ilman sitä voi elää.. minä ainakin


      • Steam on kätevä :)
        Dampiel kirjoitti:

        Hmm Säästää luontoa? hmm noh jos steam lupaa lahjoittaa jotain metsän kasvatusta/huoltoa niin sitten mutta mitä minä tiedän ei ne niin tee... Mutta kuitenkin.. Steam on luotettava niinkauvan kun oma kone on puhdas turhista haittaohjelmista jokta sekoittavat datapolun kulkua josta seuraa ties mitä epäselvyyksiä tai sitten oma virhe jota 74% ihmisistä ei voi myöntään tehneesä. asialla on myös kääntöpuoli steam myy jotain 4€-14€ pelejä ja ne voi ainostaa ladata niin ymmärrän että jotkut tuskin haluavat maksaa pikkusummia pelistä jota ne pelaa sellaiset päivän jos pari ja ovet sen sitten jo jättäneen menneisyyteen.

        Minä aina sanon steam on turha ohjelmä ja ilman sitä voi elää.. minä ainakin

        Luontoa säästyy kun ei tule muovikoteloita pelin mukana.
        Kaikenlaista turhempaakin on olemassa, mielestäni harrastukset eivät ole turhia ja laske pelaamisen harrastukseksi :)


    • apuva tarvitsevalle...

      Ei oo turvallista varmasti! mun kaverini kaveri anto ne tiedot sinne(olin ite paikalla)
      nii ei sieltä mitään peliä saanu vaa viiruksia ja sitten ''pahoittelut'' pelistä jota ei saatu...paska juttu

      • juväshyvä 12547

        olisko huijaussivusto, vai miks niitä sanotan, oikea os. www. steampowered.com


      • trolololololol

        Kyllä steam on laillinen firma, ja miten helevetissä sä saat sielt viruksii, koska kun maksu on suoritettu, niin se pyytää luvan ladata ostokset, paina siitä, niin siististi tulee täysin laillinen peli joka on valmiiksi rekisteröity sun steam tilille. oon ostanu jtn. 7 pelii steamist ilman yhtää onkelmaa, samoin kaikki laverit. luotettava sivusto on.


      • Anonyymi
        trolololololol kirjoitti:

        Kyllä steam on laillinen firma, ja miten helevetissä sä saat sielt viruksii, koska kun maksu on suoritettu, niin se pyytää luvan ladata ostokset, paina siitä, niin siististi tulee täysin laillinen peli joka on valmiiksi rekisteröity sun steam tilille. oon ostanu jtn. 7 pelii steamist ilman yhtää onkelmaa, samoin kaikki laverit. luotettava sivusto on.

        Oon ihan samaaa mieltä. Kaikki ostokset on menny ongelmitta. :)


    • luotettavaaa

      Täysin luotettava, ei käytä luottokorttitietoja väärin, nopea ja yksinkertainen tapa ostaa pelejä.

      • sdsd32

        Jos ei luota steamiin luottokortin kanssa, niin paypalilla vaan. Sillä tyylillä ei ole mitkään tunnukset vaarassa, koska sinne siirretään omalta tililtä rahaa jonka jälkeen ne siirretään paylta steamille


    • SeOnESJonnejenJUOMA!

      Itse suosittelisin PaySafeCardeja jos ette halua antaa luottokorttinne numeroa tai mitään muuta siitä. PaySafeCardeja saa ostettua jokaisesta Suomalaisesta R-Kioskista. Siellä on myynnissä 5, 10, 25, 50 ja 100 euron arvoisia PaySafeCardeja. Kun ostat pelin Steamista PaySafeCardilla, Steam ohjaa sinut PaySafeCardin omille sivuille johon laitat PSC:n PIN-Koodin ja painat ''maksaminen'' sitten vain asennat pelin koneellesi ja nautit. PSC:llä voi myös laittaa Steam-lompakkoon rahaa jolloin voit ostaa Steam-lompakon valuutalla pelin.

    • Ah pusi pusi

      Selvä, steam on turvallinen, mutta kai se on laillinen? Tarkoitan että kai pelin tekijä saa pelistä kunnollisen korvauksen? Tuli vain mieleen, kun Portal ykkönen näytti maksavan vain kympin...

      • Blade137

        Varmaankin saa koska portal on valven luoma peli ja valve omistaa steamin oli pakko sanoa tuo vaikka 4 vuotta viestistä on


    • Juuh

      Steam on erittäin turvallinen. Ite oon ostanu monia pelejä kortilla

    • Kylläonturvallinen

      On turvallinen. Oma kokemus ei ole kovin suuri kun ostanut vasta yhen pelin mutta kohta oon ostamassa enemmän niin että kyllä luotan siihen. Ainakin mun kaverit on turvallisesti saanu pelinsä.

    • jooonturvvalinen

      Kyllä on turvallinen. itekki oon ostanu jotai 35 peliä :D
      En oo käyttäny luottokorttii vaa oon ostanu R-kioskilta paysafecardei.

    • Anonyymi

      Jo noin 11 vuotta steamia käyttäneenä ja sieltä lukemattomia pelejä ostaneena voin sanoa että turvallinen on.

    • Anonyymi

      Luottokortin käytössä on aina riskinsä. Jos hakkeri saa luottotietosi steamin tietokannasta hakkeroitua niin se voi käytännössä tyhjentää tilisi. Kaikki riippuu miten hyvin yritys huolehtii tietoturvastaan eikä mikään järjestelmä ole aukoton, etenkään mikkisoftan. En siis suosittele luottokorttia mihinkään vaan aina käteisellä kuin suinkin mahdollista. Tai jos haluat pelata varman päälle niin sano kaverillesi että ostaa pelin sinulle omalla luottokortillaan 'as gift'.

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe