Siskon tehtävä häissä...

Nimetön

Siskoni häät on lokakuussa 09. Haluaisin jotenkin auttaa häiden järjestelemisessä, mutta en tiedä oikein miten. Haluaisin laulaa heille hääjuhlassa muttta voinko laulaa siten ettei siskoni tiedä siitä mitään? Ilmestyisin vain lavalle ja laulaisin, en tiedä pitäisikö hän siitä. Ja jos kysyn häneltä sitä tiedän mikä vastaus on, ja se on tiukka EI!!!! No toinen kysymys: Mitä voisin ostaa tai tehdä siskolleni häälahjaksi. Ajattelin että tekisin jonkun hienon ristipistotyön missä olisi nimet ja päivämäärä, mutta en ole mikään taitava käsistäni. Pliis vastatkaa, tarvitsen todellakin apua....

4

2218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieltä....

      Minkälaiset häät siskollesi on tulossa? Siitä riippuu aika moni asia. Esimerkiksi meillä on häät ensikesänä, noin 150 henkilön juhlat joihin teemme ruuat ja juomat itse. Samoin juhlapaikka pitää siivota itse ennen häitä ja häiden jälkeen, joten meillä on kyllä minun kahdelle siskolle hommaa ihan yllinkyllin kun saavat/joutuvat olemaan apuna. Meillä on toki läheiset välit ja tiedän että siskot auttaa mielellään, että ei heitä pakotettu ole. Minä olen ainakin avusta hyvin kiitollinen ja minusta voit suoraan kysyä tarviiko hän missään apua että voitko tehdä jotain...? Jos sinä haluat laulaa siskollesi niin silloin laulat. Ei sinun tarvitse sitä etukäteen kertoa vaan se voi olla yllätys. Itse olisin ainakin tosi liikuttunut, jos noin kävisi itselle. Ja eikai siskosi sellaisesta voi suuttua, tai jos suuttuu eikä pidä siitä niin se on hänen oma häpeä! Ei sinun!

    • sharita__

      Siskoni menee kesällä naimisiin ja olen aktiivisesti mukana järjestelyissä. Välimme ovat erittäin läheiset ja itsekin koen että on kiva auttaa. Miksei siskosi halua sinun laulavan? Jos haluat laulaa häissä yllätyksenä kannattaa kuitenkin ottaa yhteyttä seremoniamestariin tms. Joka ohjelmaa juontaa ja tietää muusta ohjelmasta.

    • Nimetön

      Olen vähän epäröivä työn ristipistotyön kanssa. Harrastaako siskosi ko. käsitöitä itse? tai tiedätkö mitä mieltä hän ja hänen tulva miehensä on niistä? Jotkut ovat innostuneita ja toisille ristipitotaulu voi olla kammotuksen huippu. Jos sisaresi ei kehtaa laittaa sitä seinälle, sinä ehkä pahoitat mielesi. Ja toisaalta suuri työ menee hukkaan. Sisustukseen liittyvät lahjat on aina tosi vaikeita, kun ei tiedä toisen makua. Ota selvää tai anna häälahjaksi lupaus tehfä ko. taulu jos he sitä haluavat.

    • neitipieni

      Jos haluaisit ostaa siskollesi Aalto-vaasin ja tietäisit että siskosi sanoisi jyrkän EIn moiselle lahjalle....ostaisitko sitä silloin. No et varmasti.
      MIeti samaa laulun kanssa. Jos siskosi kanta on jyrkkä EI niin miksi hemmetissä menisit laulamaan-. Jollekulle tulee siitä kuitenkin paha mieli ja se joku taitaa olla sinä itse kun näet siskosi naaman kun aloitat laulun yllätyksenä.
      . Ja miksi ihmeessä tekisit puutteellisilla taidoillasi ristipistotyön jos et osaa. Teetä se vaikka jollain että siitä tulee hieno, jos se jotenkin on sinulle pakkomielle muutenhan se joutuu piirongin laatikkoon.Ja taas sinulla on paha mieli.

      Hääpäivä on siskosi päivä, älä mene sössimään sitä sellaisella mitä SINÄ haluat ja tiedät ettei siskosi halua.
      Vähän oli karua tekstiä mutta....jonkun on sinut herätettävä.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe