Rieju Spike

Nimetön

Pari kysymystä Riejusta. Onko kyseinen rieju hyvä peli? Saako sen kulkemaan ja kiihtymään hyvin? Onko luotettava peli? Viekö bensaa miten? KERTOKAA OMIA KOKEMUKSIA :D

15

2389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Onko mitään tyyppi vikaa kuten sähköt? ja onko moottori hyvä kestoinen?

      • HGDKFHKDKH

        Ei kait siinä isompia tyyppivikoja ole.. Kyllä toimii hyvin jos osaat käsitellä mopo niinku pitää. Mulla on ainaki ollu uskollinen jo kymmene tonnikilometriä vaikkei sitä kovin paljon ole huollettu tai vaihdeltu kulutusosia. Saa kulkeen ku poistaa kurin pakoputkesta ja vaihtaa suutimen ni mennää jo 70 km/h ja kiihtyy iha hyvi. Poraa sähkösen rajottimen pois ni vauhti on 80 km/h. Tehari paikoilleen ni 90 km/h ja lähtee ku hauki rannasta. Ainakin noi mulla meni. Tietenki vaihtelin välityksiä silloin tällöin että nuo nopeudet ei ole kaikki samoilla väleillä. Osta poies ei mulla ainakaan huonoa sanottavaa ole.


    • äijämuumi

      Itse olen nyt ajanut tolla sen 2700 ja otin putkesta kurin pois niin kiihtyy törkeen hyvin, bensankulutus on sen 200-240km tankilla

      • skfasokfoas

        Onkos jollain rieju spiken omistajalla semmoinen ongelma, että tankin korkki vuotaa bensaa katteille??? Vein sen 5000km huoltoon ja kysyin niiltä, että voisko ne laittaa jonkun tiivisteen siihen korkkiin, mutta ne sano että se on joku riejun tunnusmerkki tuo vitun bensa vuotaa korkista. Sitten ne sano, että jos haluaisin, että se ei vuotais niin koko vitun tankki kuulemma pitäis vaihtaa.


      • dtkljhiojejhtr
        skfasokfoas kirjoitti:

        Onkos jollain rieju spiken omistajalla semmoinen ongelma, että tankin korkki vuotaa bensaa katteille??? Vein sen 5000km huoltoon ja kysyin niiltä, että voisko ne laittaa jonkun tiivisteen siihen korkkiin, mutta ne sano että se on joku riejun tunnusmerkki tuo vitun bensa vuotaa korkista. Sitten ne sano, että jos haluaisin, että se ei vuotais niin koko vitun tankki kuulemma pitäis vaihtaa.

        Mulla vuosi kans ihan vitusti, menin liikkeeseen, ne anto uuen korkin, vuoto loppu.


      • fadjgasdigps
        dtkljhiojejhtr kirjoitti:

        Mulla vuosi kans ihan vitusti, menin liikkeeseen, ne anto uuen korkin, vuoto loppu.

        No meen sitte kattoo liikkeestä uuen korkin... Tiiätkö minkä kokonen tuo korkki on niin vois tilata sen vaikka netistä?


      • rsdhdarh
        fadjgasdigps kirjoitti:

        No meen sitte kattoo liikkeestä uuen korkin... Tiiätkö minkä kokonen tuo korkki on niin vois tilata sen vaikka netistä?

        En tiiä yhtään.. Kyllä ne liikkeessä tietää ja eihän tuo ole vaikea homma ite mitata halkaisija. Mulla ottivat vaan myynnissä olevasta riejusta ja sanoivat että toivottavasti ei mene kaupaks :D


      • ville69999999
        rsdhdarh kirjoitti:

        En tiiä yhtään.. Kyllä ne liikkeessä tietää ja eihän tuo ole vaikea homma ite mitata halkaisija. Mulla ottivat vaan myynnissä olevasta riejusta ja sanoivat että toivottavasti ei mene kaupaks :D

        Joo se tankin korkki on tyyppivika että se vuotaa. uusi alkuperäinen korkkikaan ei pidä bensaa. itse suosittelen tuota korkkia: http://www.moposport.fi:8080/workspace.client_moposport/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=261-02 Lukkoonkin saa ja ei ole sitä letkua sojottamassa.


      • ktuykyu

      • riejuspike

      • riejusti
        riejuspike kirjoitti:

        Käykö tuommoinen samainen korkki siis Rieju Spikeen myös?

        joo tuo moposportin korkki käy hyvin ja on parempi kuin alkuperäinen.


    • fgshdfhd

      Osta rieju voimapesä, korjaa sitä koko kesä. Jos työntää jaksat ahkerasti, saatat päästä Lappiin asti!

    • VASTATKAAAAAAAAAAAAA

      Miten säädetään Rieju Spiken penkin korkeutta, tahtoisin tietää mahdollisen nopeasti! ASAP

      • sorivähämyöhäs

        emt


    • ÄxDee PyllySsä

      Takahäkin korotuksella, tai iskarin korotus palalla. (suosittelen jälkimmäistä)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      182
      1398
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1090
    3. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      28
      1087
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1044
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      97
      918
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      891
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      855
    8. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      126
      851
    9. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      838
    10. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      93
      814
    Aihe