Mitä nyt ?

poochyena

Mulla on Dialga, uxie, azelf, giratina ja heatran. Mespritin mä taisin tappaa vahingossa. Onko peli pelattu vai mitäs nyt?

19

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä taitaa

      • poochyena

        Noouu 0___O


      • poochyena kirjoitti:

        Noouu 0___O

        en oo ihan varma, kun en itekkään pearlissa oo siellä asti


      • poochyena
        flareon85 kirjoitti:

        en oo ihan varma, kun en itekkään pearlissa oo siellä asti

        Tyhmää jos se olisi nyt loppuun pelattu. Ei ollu pitkä peli. To pelaisi uudestaan läpi viikossa. Ehkä pitää alottaa se alusta.


    • rndm.

      Voithan aina mennä Battle Toweria läpi, täyttää dexiä, tehdä tiimin ja otella sillä muita vastaan, kerätä Shinyjä...... vain muutama esimerkki. Sinulta puuttuu Cresselia. Mene Canalcave Cityyn ja puhu veneen vieressä olevan seilorin* yläpuolella olevassa talossa asuvalle perheelle. puhu nyt sille kyseiselle seilorille, ja hän vie sinut Fullmoon Islandille. Sieltä löytyy Cresselia. Kun "puhut" sille, se lähtee kiertelemään Sinnohia kuten Mesprit. *Seilori, joka vie sinut yleensä Iron Islandille.

      • berrynekoh

        On vielä paljon mitä voi tehdä ^^


      • Festus
        berrynekoh kirjoitti:

        On vielä paljon mitä voi tehdä ^^

        Et ilmeisesti ole vielä aktivoinut Articunoa, Zapdosta ja Moltressia liikkumaan ympäri Sinnohia? Voi olla, että sen voi tehdä vain Platinumissa...


      • poochyena
        Festus kirjoitti:

        Et ilmeisesti ole vielä aktivoinut Articunoa, Zapdosta ja Moltressia liikkumaan ympäri Sinnohia? Voi olla, että sen voi tehdä vain Platinumissa...

        Cresselia.. No mä kummiskin tapan sen vahingossa. Eli ei oo enää mitään kivaa tekemistä ._. Ja kaikki muut pokemonpelit on sekavia :((


      • berrynekoh
        poochyena kirjoitti:

        Cresselia.. No mä kummiskin tapan sen vahingossa. Eli ei oo enää mitään kivaa tekemistä ._. Ja kaikki muut pokemonpelit on sekavia :((

        h0h00


      • rndm.
        poochyena kirjoitti:

        Cresselia.. No mä kummiskin tapan sen vahingossa. Eli ei oo enää mitään kivaa tekemistä ._. Ja kaikki muut pokemonpelit on sekavia :((

        Eikö mikään listaamistani ole sinusta kivaa? no, voithan vielä kaivaa The Undergroundissa tavaroita, mennä Contesteja läpi, sisustaa Secret Baseasi... Taas vain pari esimerkkiä. Linnut saa "aktivoitua" vain Platinumissa.


      • rndm.
        poochyena kirjoitti:

        Cresselia.. No mä kummiskin tapan sen vahingossa. Eli ei oo enää mitään kivaa tekemistä ._. Ja kaikki muut pokemonpelit on sekavia :((

        Miten niin? Mitä sekavaa on vaikkapa Emeraldissa tai FireRedissä?


      • poochyena
        rndm. kirjoitti:

        Miten niin? Mitä sekavaa on vaikkapa Emeraldissa tai FireRedissä?

        No kaikki on tylsää mitä enää voi tehdä. Emerald vaikuttaa niin vanhalta ja alkeelliselta. Grafiikka on huono.


      • rndm.
        poochyena kirjoitti:

        No kaikki on tylsää mitä enää voi tehdä. Emerald vaikuttaa niin vanhalta ja alkeelliselta. Grafiikka on huono.

        ...jaaha. No, viikon päästä ilmestyy Platinum, osta se. Sen jälkeen odota 1 - 1 ja puoli vuotta, että HeartGold ja SoulSilver ilmestyvät.


      • poochyena
        rndm. kirjoitti:

        ...jaaha. No, viikon päästä ilmestyy Platinum, osta se. Sen jälkeen odota 1 - 1 ja puoli vuotta, että HeartGold ja SoulSilver ilmestyvät.

        Onko platinium muuten ihan sama mutta jotkut paikat vain hieman erilaisia, mutta muuten idea sama? Olisi varmaan turha ostaa se. Onko siinä samat pokemonit muuten?


      • rndm.
        poochyena kirjoitti:

        Onko platinium muuten ihan sama mutta jotkut paikat vain hieman erilaisia, mutta muuten idea sama? Olisi varmaan turha ostaa se. Onko siinä samat pokemonit muuten?

        Kaikissa paikoissa on ainakin graafisia eroja, mutta monissa paikoissa muitakin. Platinumissa on uusiakin paikkoja, Distortion World ja Battle Frontier. Suosittelen sen ostamista. Poketkaan ei todellakaan ole samat. Platinumissa saat enemmän eri pokeja jo ennen Elite Fouria.


      • poochyena
        rndm. kirjoitti:

        Kaikissa paikoissa on ainakin graafisia eroja, mutta monissa paikoissa muitakin. Platinumissa on uusiakin paikkoja, Distortion World ja Battle Frontier. Suosittelen sen ostamista. Poketkaan ei todellakaan ole samat. Platinumissa saat enemmän eri pokeja jo ennen Elite Fouria.

        Katsoin joitakin videoita Platinumista ja siella on aina jotakin outoja värejä. Väreilee joitakin sateenkaarenvärejä ? Battle Frontier näyttä kivalta, kun taas Distortion World ei :S


      • rndm.
        poochyena kirjoitti:

        Katsoin joitakin videoita Platinumista ja siella on aina jotakin outoja värejä. Väreilee joitakin sateenkaarenvärejä ? Battle Frontier näyttä kivalta, kun taas Distortion World ei :S

        "siellä"..,?


      • poochyena

      • rndm.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe