Elektroninen taulu

Bullbull

Millaisia kokemuksia elektronisesta taulusta? En ole koskaan sellaiseen heittänyt, mutta ajatus on alkanut kiinnostaa, koska se olisi turvallisempi vaihtoehto, kun jaloissa pyörii pieni lapsi. Pikaisella katselulla hinnat vaihtelee 50 ja 100 euron välillä. Tuleeko elektronisesta taulusta miten paljon "kumitikkoja", vai tarttuuko tikat hyvin tauluun?

6

11474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukkeli

viskelin itekii aikoinaa elektronisee,mut ei ollu mun juttu.Taulujen ja tarvikkeitten nyky hintoja en tiedä.Kumitikkoja tulee mielestäni enemmän kuin tavallisesta taulusta,ja tikkojen tauluun jääminen riippuu heittotyylistä,tai heiton kovuudesta.

• joku

lidlissä mainostetaan sellaista 35 euron paikkeilla olevaa,kai niitä jossain muuallakin on edullisia malleja. itse en ole vielä ostanut,mutta mielessä on käynyt.

• The Powerless

Tuon merkkisen taulun omistan mutta en enää heitä siihen, vaan olen siirtynyt takaisin normi-dartsiin. Itse kypsyin totaalisesti kumitikkojen määrään, ja kun taulua ei voi pyörittää, T-20 on kulunut piloille. Tikka pomppaa suorasta sektoriosumastakin pois, koska reikien ympäristö muokkautuu vähitellen. Tikka myös menee nykyisin T-20 ja langan väliin ja kampeaa palan vinoon tiltaten taulun.

Ehkä jos pystyy rennosti tuohon heittelemään niin ajaa asiansa. Vakavaan harrastukseen ei sovellu ellei usein osta uutta...

• aurajuust0

Tuollaisen avasin äsken, taulua voisi muuten pyörittää, mutta tuo bulls eye ei osuisi enää kytkinkalvoon. Noita "näppäinhattuja" voi kyllä vaihtaa keskenään. Taulun takaa yläreunasta ja keskeltä ruuvit auki niin etuosa lähtee helposti irti. Alhaalla olevan elektroniikkaosan ruuveja ei tarvii avata. Mulla ei oo noita tikkoja enää, mistähän löytyis?

• elovena

Itse olen heitelly dartsia ns. "pilipali" tauluun vuodesta ´92 asti..vähintään pari kertaa vuodessa myös karvatauluun.
      Edellinen oma elektroninen taulu oli käytössä lähes 8 vuotta toimien moitteettomasti..nykyinen taulu on juuri tuo lidlin 35 eken taulu ja toimii hyvin.
      Myös 8 vuotias poikani on todella innostunut heittämisestä ja toki kannustan häntä lajissa, heittelemällä itse hänen kanssaan.

Kumitikkoja tulee heittotyylistä riipuen jonkin verran mutta olen huomannut että
      myös kärjissä on eroja tauluun jäämisen suhteen. toiset kärjet eivät tahdo jäädä kiinni tauluun lainkaan vaan pomppaavat pois, mutta taas toiset jäävät kiinni niin tiukasti että ei meinaa irti saada.
      Erittäin hyvä liike tarvikkeiden osalta on englannissa toimiva dartscorner. tarvikkeita löytyy kovakärkisiin kuin muovikärkisiin tikkoihinkin. Olen tilannut sieltä useasti tikkakerhollemme varaosia ja suuriakin tilauksia. toimitukset tulevat noin viikossa.Ja olen ollut todella tyytyväinen.

• Anonyymi

Itse suosin elektronista taulua ja paljon olen heitellytkin. En usko, että kumitikkoja tulee paljonkaan enempi suhteessa karvatauluun..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      166
      2981
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      292
      2662
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      75
      1758
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      47
      1655
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      38
      1530
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1296
    7. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      103
      1203
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      14
      1174
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      369
      1113
    10. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1063
    Aihe