Elektroninen taulu

Bullbull

Millaisia kokemuksia elektronisesta taulusta? En ole koskaan sellaiseen heittänyt, mutta ajatus on alkanut kiinnostaa, koska se olisi turvallisempi vaihtoehto, kun jaloissa pyörii pieni lapsi. Pikaisella katselulla hinnat vaihtelee 50 ja 100 euron välillä. Tuleeko elektronisesta taulusta miten paljon "kumitikkoja", vai tarttuuko tikat hyvin tauluun?

6

12242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukkeli

viskelin itekii aikoinaa elektronisee,mut ei ollu mun juttu.Taulujen ja tarvikkeitten nyky hintoja en tiedä.Kumitikkoja tulee mielestäni enemmän kuin tavallisesta taulusta,ja tikkojen tauluun jääminen riippuu heittotyylistä,tai heiton kovuudesta.

• joku

lidlissä mainostetaan sellaista 35 euron paikkeilla olevaa,kai niitä jossain muuallakin on edullisia malleja. itse en ole vielä ostanut,mutta mielessä on käynyt.

• The Powerless

Tuon merkkisen taulun omistan mutta en enää heitä siihen, vaan olen siirtynyt takaisin normi-dartsiin. Itse kypsyin totaalisesti kumitikkojen määrään, ja kun taulua ei voi pyörittää, T-20 on kulunut piloille. Tikka pomppaa suorasta sektoriosumastakin pois, koska reikien ympäristö muokkautuu vähitellen. Tikka myös menee nykyisin T-20 ja langan väliin ja kampeaa palan vinoon tiltaten taulun.

Ehkä jos pystyy rennosti tuohon heittelemään niin ajaa asiansa. Vakavaan harrastukseen ei sovellu ellei usein osta uutta...

• aurajuust0

Tuollaisen avasin äsken, taulua voisi muuten pyörittää, mutta tuo bulls eye ei osuisi enää kytkinkalvoon. Noita "näppäinhattuja" voi kyllä vaihtaa keskenään. Taulun takaa yläreunasta ja keskeltä ruuvit auki niin etuosa lähtee helposti irti. Alhaalla olevan elektroniikkaosan ruuveja ei tarvii avata. Mulla ei oo noita tikkoja enää, mistähän löytyis?

• elovena

Itse olen heitelly dartsia ns. "pilipali" tauluun vuodesta ´92 asti..vähintään pari kertaa vuodessa myös karvatauluun.
      Edellinen oma elektroninen taulu oli käytössä lähes 8 vuotta toimien moitteettomasti..nykyinen taulu on juuri tuo lidlin 35 eken taulu ja toimii hyvin.
      Myös 8 vuotias poikani on todella innostunut heittämisestä ja toki kannustan häntä lajissa, heittelemällä itse hänen kanssaan.

Kumitikkoja tulee heittotyylistä riipuen jonkin verran mutta olen huomannut että
      myös kärjissä on eroja tauluun jäämisen suhteen. toiset kärjet eivät tahdo jäädä kiinni tauluun lainkaan vaan pomppaavat pois, mutta taas toiset jäävät kiinni niin tiukasti että ei meinaa irti saada.
      Erittäin hyvä liike tarvikkeiden osalta on englannissa toimiva dartscorner. tarvikkeita löytyy kovakärkisiin kuin muovikärkisiin tikkoihinkin. Olen tilannut sieltä useasti tikkakerhollemme varaosia ja suuriakin tilauksia. toimitukset tulevat noin viikossa.Ja olen ollut todella tyytyväinen.

• Anonyymi

Itse suosin elektronista taulua ja paljon olen heitellytkin. En usko, että kumitikkoja tulee paljonkaan enempi suhteessa karvatauluun..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      82
      11775
    2. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      17
      11353
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      51
      4563
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4277
    5. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      16
      4202
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      36
      4010
    7. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      57
      3909
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      41
      3733
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      60
      3470
    10. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3145
    Aihe