Kaikki sydämien savuavat rauniot kätkevät sisäänsä uusien alkujen kytevät kekäleet joita ei tunnista vielä tunteeko koskaan ... Mikä vie onnelliset ajat kuka tuo ne takaisin tuhkasta nouseva feenikslintuko ? Sinä kasvatat tuskat joissa kuljen. Silmistäsi valuvissa vesissä kylven. Sinussa asuu nauru ja itku kun ihmettelet tätä hulluutta jota rakkaudeksi kutsutaan ja minä siihen vakavana jäävään itseni hiljaisuuteen ... Odotan ihmettä tapahtuvaksi ... lintua tuhkastaan tuomaan tunteen uudestaan sydämiimme sanomaan toisillemme 'rakastan ...'
Rakkauden feenikslintu
17
510
Vastaukset
Niin,aina voi toivoa,että uusi rakkaus tulee Fenix-linnun lailla ja syttyy roihuamaan rinnassa.. Hieno runo toivosta ja rakkaudesta..Aina kannattaa toivoa,sitä ei jätetä koskaan..Hyvin osasit jaotella runon sisällön..tuli todella hyvä runo..KIITOS! Rakkaus on ihana asia,mutta tuo niin paljon surua tullessaan..Kyllä usein,tulee mieleen:"Mikä vie onnelliset ajat..." Elämän muuttuminen ,liian kiireiseksikö? Toivomme aikoja parempia ja jatkamme.. Oikein ihanaa päivää sinulle ja kiitos vielä tästä luku-hetkestä.. ILOA! t.Irkku
- runo64-1
... symppikset !!! ja aamuaurinko !!! no kiire tappaa monia asioita, varsinkin rakkauden jos ei kerkiä rakastamaan ... no vähän 'pöllö' ajatus tämä mutta feenikslintu on aina kiehtonut ... kiitos rakas ystäväin sanoistasi ja toivottelen symppiksien päivän pullolleen torstain toivoa ja siitä viriäviä onnen ja ilon tuntemuksia, lämmöllä sydämestäni.
feenixiä sitähän me kaikki odotamme...Hieno runo sinulta. http://www.youtube.com/watch?v=CWCMuwWC6D0
- runo64-1
... ja paljon muutakin ... ei saa lannistua jos ei kaikki mene kuin saduissa ja sitä oikeaa odotellessa on hyvä kuunella hyvää musiikkia mitä liitteeksi laitoit. kiitos vierailustasi hyvä ystävä ja toivon päivääsi paljon ilon ja onnen tunnetta että sydämesi uhkaa pakahtua ..., halauksin lämpimin.
Aevan ihana Runo! Luin monta kertaa, olet taitava kirjoittaja! " Odotan ihmettä tapahtuvaksi ". Ihmeitä tapahtuu hmmmhh...usko pois! Jälleen kerran ... runosi On lukuelämys!
- runo64-1
... nyt ihan noin hyvä ollut kuin annat ymmärtää, ihan tavallinen pähkäily hihii vain. no ei minulle ihmeitä tapahdu milloinkaan, jonkinlaisia yllätyksiä vain tai olen väärässä - sinä räjäytit oikein ilopommin joten päiväni menee hyvin eteenpäin ... kiitoksia vierailustasi ja toivon päiväsi täyteen niitä huippu hetkiä, halauksin.
- mies-v57
Sinun kanssasi tuntui, että aurinkoon koskettaminen on mahdollista ja että taivas aina hymyilee minulle. Ja olet aina minun oma. Ehkä niin oli tarkoitettukkin. Kohtaamisemme jossain ennalta määrätty ja minä sain vain tulla luoksesi jäädäkseni. Olla taivaan tuoma. En tuntenut käveleväni maassa, vaan allani oli kuin säteitä. Kuin taivaalla ilman halki lentäessä. Auringossa, se ultravioletissa vaeltaessa. Mutta kun aurinko vaipui matalammalle, sinä teit lähtöä. Et enää hymyillyt kuin aiemmin. Lensit joka päivä kauemmas ja valmistit minua. Silti itkin sinun poistuessa. Muuttolintu. http://www.youtube.com/watch?v=FIPQVpw-zkk Kiitos runostasi. Joskus vanha talo puretaan uuden tieltä. Entisen muistot katoavat, tuoreiden tieltä. Rakenteet jäävät kuviksi, ihmiset kasvavat ulos menneestä. Elämä asettuu uusille asuinsijoille. Vain Rakkaus jää pysymään. Elämään. Väkevää ja kirpeää Rakkausrunoasi. Tekstiäsi lukiessa kokee väkisin ja tuntee. Runosi ottaa mukaansa ja teksti, säkeet, kiehtovat. Tunnelmaltaan ja sisällöltään hienoa luettavaa Runosi. Kiitos lukunautinnosta ja kovasti voimia päivääsi hyvä ystävä.
- runo64-1
... se sinä olit, kohtaloni rakkaudessasi ja olin silloin kuin seitsemässä taivaassa kanssasi mutta ei sellainen onni ole luotu ikuisuuksia kestävän ... kyllä taas oli niin huippuhienoa tekstiä joten hyvä ystävä hyvä !!! no otsikko tässä oli parasta. no feenikslinnun varaan voisi rakentaa vaikka mitä, on se niin merkityksellinen ja monitahoinen lintu. kiitän sinua ystävä hyvä kylässä käynistäsi ja huippuluokan runostasi ja toivon leppoisaa jatkoa päivääsi.
- lindalinda1
tästä päivästä eteenpäin, lopetat tyystin kaikki ' pöllöilyt ja pähkäilyt ' Olemme rakkausrunopalstalla, ja siinä kielessä ei tunneta kumpaakaan sanaa. Sinulla ei ole siihen mitään erikoisoikeutta, muista se ! Ja nyt runoosi. Rakkauden syntyminen fenikslinnusta, voi kunpa me voisimmekin vaikuttaa asiaan. Vaan kun emme voi, olemme Kohtalon armoilla. Ihan niin kuin runosi asian tulkitsee taas niin riipaisevilla säkeillä, että ihan sieluun asti se koskee. ' kaikki sydämien savuavat rauniot ja uusien alkujen kytevät kekäleet ' Jessus soikoon, että on ukko penkaissut sanojen kultaista arkkua. Kolmas ja neljäs säkeistö on saman rasian synnyttämää kuvaa - tunteiden seka- melskaa, mahtavaa. Mie olen aivan ymmällä tämän runosi edessä !
- runo64-1
... 'pähkäily' on erikoissanastoani mutta pitänee lopettaa sitten moisen sanan käyttö. no tämä oli uusi versio tutusta asiasta ja löysin jotakin uuttakin tähän. kiitos rakas ystäväin ja mestarini. toivotan paljon hyvää viikonlopun aattopäivääsi, lämmöllä sydämestäni.
- Mysteriet
Voi Herranjestas! On se hyvä että istuin - olisin pudonnut muuten suorilta jaloilta :O Aivan mahtava runo! Täydellinen!
- Mysteriet
Tulin kertomaan että jos kuulen inahduksenkaan vähättelevää huomautusta siitä että "tää nyt oli vaan tämmöstä pohdintaa ja harjottelua... jne..." - tulen ja väännän nokkas mustaksi !! Helkkari ;D
- runo64-1
... tee lainkaan mukavaa kun nokka väännetään mustaksi ja nyt joutuu kulkemaan silmät selässäkin ettei vain mys pääse yllättämään ... no tämä on uusi ja päivitetty versio muuttuvasta feenikslinnusta ajan virroissa ja miksei feeniks voisi auttaa rakastavaisia ... kiitos sanojesi kullasta oi lumouksen mestari ja toivotan hyvää matkaa kohti viikonloppua, lämmöllä sydämestäni.
Nyt vihdoin ehdin tänne asti, ei ihan pikkutunneilla vielä olla. :) Tiedätkö mitä, tämä runo on aivan mahtava, tai siis tiesithän sen jo, mutta tahdoin minäkin sen tulla sinulle kertomaan, siis toistan vielä, aivan uskomattoman upee runo ja wautsi millä tyylillä kirjoitettu, pidin, todella pidin, kiitos tästä ihanasta lukuelämyksestä!
- runo64-1
... ihmetyttää mitä näistä no runoistani löytyy ja varsinkin sinä joka itse kirjotat niin sydäntä koskettavasti sanojesi riemulla ja onnella mutta olen iloinen kun löysit jotakin ... kiitos rakas ystäväin taianomaisesta vierailustasi ja toivotan sinulle hyviä viikonloppuja, lämmöllä sydämestäni.
- risu
runo-arkistoon. Kiitos. "Sinä kasvatat tuskat joissa kuljen. Silmistäsi valuvissa vesissä kylven." Vaikka ihminen on omasta onnestaan vastússa vain itselleen, niin jos joskus on välittänyt, se tuntuu noin. Ei voi lähteä, ei voi olla kylmä, koska toinen ei luovuta. Sitä odottaa ihmettä, joka ei koskaan tapahdu ja elämä kuluu odotukseen, turhaan. Runo kuvaa minusta hyvin tunteita, joissa toisen tunne on jo sammunut. Koskettava.
- runo64-1
... noin räikeästi liijottele mutta iloiseksi teet minut ja tämmöistä piristystä sinulta olisi tarvinnut aijemmin, nyt on myöhäistä kun olen muuttunut harmaaksi ja enää minua ei erota lähiö kerrostalon seinästä hihii. kiitos ystävä hyvä ja toivotan mitä veikeimpiä kujeilun kepposia siellä ja täällä, olkoon sellainen tehtäväsi tänään, niin toivon sydämellä ja halauksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i641248Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä1721096- 62904
Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67777Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol269776- 67756
Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6751Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment181714Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31675- 29658