Samaa mieltä

Oinosen kanssa

Jos normaaliksi luokitellaan mies ja mies-parit ja nainen ja nainen-parit, niin meneehän sitten normaalin piikkiin mies ja koirakin esimerkiksi. Voihan se koira olla sitten narttukoira! No, paljonhan tuossa on leikkiä, mutta miksi siis pitäisi hyväksyä homot ja lesbot ja heidän adoptiolapsensa? Koittakaahan homot keskenänne ja lesbot keskenänne lisääntyä! Jos niin olisi tarkoitettu, niin se olisi mahdollista. Kyllä homot ja lesbot pitäisi palauttaa aikaan, jolloin tuo oli rikos. Jos ei ole rikos, niin vakava mielisairaus ainakin. Voi, että taas saa lapset kärsiä. Ei ihme, että on niin paljon nuorisorikollisuutta. Onkohan kukaan tutkinut, kuinka moni rikollinen on homojen tai lesbojen lapsi. On se niin ällöttävää, että eläimen kanssa olisi ihan saman arvoista! Hyi olkoon!

23

852

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jocus*

Jos puhutaan narttukoiran ja miehen tai uroskoiran ja naisen suhteesta, niin se on kyllä lähempänä hetero- kuin homoseksiä. Seksi on niin syvällä kunkin yksilön perusolemuksessa oleva vietti, että muuta kuin omanlaistaan sukupuolisuutta on vaikea kuvitella luonnolliseksi, varsinkin, jos ei tunne homo- tai lesbopareja. Siksi homokammoakin tulee kai ymmärtää.

• törkeyden huippu

törkeää tuolaisiet vertaukset. Kyllä ihmiset on alhaisia. Eikä ihmiset edes ymmärrä mistä eduskunnassa oli kyse, ei edes näköjään kansanedustajat. Kysehän on homo-lesboparin sisäisestä adoptiosta. Heillä on siis lapsi ja jos/kun toinen kuolee niin kenelle lapsi joutuu, jos ei toinen osapuoli ole saanut adoptoida lasta. Lisäksi jotkut edustajat luulee homouden tarttuvan. Sivistymätöntä!

• kanssanne. Seksuaalisuus kuuluu mielestäni yksityisyyden alueelle, eikä minua kiinnosta miten toiset sitä omassa parisuhteessaan toteuttavat. Uskon, että hyvässä, rakastavassa parisuhteessa elävien vanhempien valmius tarjota lapsilleen rakastava koti ei ole riippuvainen heidän seksuaalisesta suuntautumisestaan. Luulen mainitsemiesi ihmisten pohtineen vanhemmuuteen liittyvää vastuuta ja muita kysymyksiä ehkä enemmänkin kuin heterovanhemmat keskimäärin. Ahdasmieliset naapurit tai muut ilkeät, tuomitsevat ihmiset voivat kyllä vaikeuttaa vanhempien tehtävää kasvattajina ja vetää kodin ulkopuolella esille vanhempien seksuaalisuuteen liittyviä kysymyksiä jo paljon aikaisemmin kuin lasten kannalta olisi hyväksi. Olen sitä mieltä, että jokainen aikuinen on itse vastuussa omista teoistaan, enkä usko kenenkään rakastamalla ketään vahingoittavan. Ilkeät, omahyväiset, toisia tuomitsevat, pienisieluiset ja pahantahtoiset ihmiset voivat myrkyttää monen ihmisen elämää riippumatta siitä millaisiin asioihin he puuttuvat omaa erinomaisuuttaan pönkittäessään. Jos ihmiset keskittyisivät elämään omaa eläämäänsä ja toteuttamaan siinä omia arvojaan puoliksikaan niin aktiivisesti kuin tarjoilevat niitä toisille, maailma muuttuisi luultavasti paremmaksi paikaksi meille kaikille. Eletään ja annetaan toistenkin elää! - Viattomien, syyttömien lasten taakan lisääminen on mielestäni erityisen paheksuttavaa.

• mitään poistamatta

mielestäni 10 kirjoitus. Oli ilo lukea. Terv,Gittan'

• 1943

asia. Seksuaalisuutta ei pitäisi tuoda niin näkyvästi esille. Asiat kuuluvat neljän seinän sisälle. Esim. julkinen pussailu, olkoon sitten hetero, homo tai bi.

• mahdatko

olla piilohomo, kun aihe noin kovin kiinnostaa. Menepä tuonne heidän sivuilleen, siellä varmasti löytyy yhtä kiinnostuneita aiheesta, kuin sinäkin.

• jocus*

Sinuakin aihe kiinnosti. Sinä sorruit siihen, mihin homojen ymmärtäjät eivät, homoksi nimittelyyn. Yleensähän juuri homokammoisuutta on selitetty piilohomoudella, vaikka sekin selitys tuntuu minusta kaukaa ja tarkoitushakuisesti haetulta. Luultavimmin homofobia selittyy sillä, ettei ystäväpiirissä ole julkihomoja, ja asia on siksi outo. Käsitys muuttuu yleensä viimeistään silloin, kun lähipiiristä paljastuu joku homofiiliksi. - Joko muuten lastenlapsesi ovat aikuisia?

• päättely se on tuokin
        jocus* kirjoitti:

Sinuakin aihe kiinnosti. Sinä sorruit siihen, mihin homojen ymmärtäjät eivät, homoksi nimittelyyn. Yleensähän juuri homokammoisuutta on selitetty piilohomoudella, vaikka sekin selitys tuntuu minusta kaukaa ja tarkoitushakuisesti haetulta. Luultavimmin homofobia selittyy sillä, ettei ystäväpiirissä ole julkihomoja, ja asia on siksi outo. Käsitys muuttuu yleensä viimeistään silloin, kun lähipiiristä paljastuu joku homofiiliksi. - Joko muuten lastenlapsesi ovat aikuisia?

Voin kertoa homoja ja lesboja kuuluneen koko elämäni ajan, tuttavapiiriini. Osin johtuen vanhempieni ammatin kautta, tuttaviksi tulleita, lapsuudessani. Myös nuoruudessani, harrastuksieni kautta tutustuin hyvinkin moneen, heidän edustajaansa. Kaksi, edelleenkin luen ystävikseni. Asun alueella, jossa heitä on erityisen paljon, jos ajatellaan %lukua yleensä. Asuntoyhtiössämmekin yksi pari. Naapuriyhtiöissä useampia, sekä pareja, että yksinasujia. No, päätellä voi kukin miten haluaa, olin vain tuohtunut näihin, homokammoisiin. Tiedoksi, heitämme läppää homoista ja vitsejä heidän kanssaan ko asiasta, joten ei mikään tabu ole heillekään.

• ....se sama
        päättely se on tuokin kirjoitti:

Voin kertoa homoja ja lesboja kuuluneen koko elämäni ajan, tuttavapiiriini. Osin johtuen vanhempieni ammatin kautta, tuttaviksi tulleita, lapsuudessani. Myös nuoruudessani, harrastuksieni kautta tutustuin hyvinkin moneen, heidän edustajaansa. Kaksi, edelleenkin luen ystävikseni. Asun alueella, jossa heitä on erityisen paljon, jos ajatellaan %lukua yleensä. Asuntoyhtiössämmekin yksi pari. Naapuriyhtiöissä useampia, sekä pareja, että yksinasujia. No, päätellä voi kukin miten haluaa, olin vain tuohtunut näihin, homokammoisiin. Tiedoksi, heitämme läppää homoista ja vitsejä heidän kanssaan ko asiasta, joten ei mikään tabu ole heillekään.

Lapsenlapsistani suurin osa on aikuisia, pari teiniä vielä joukossa.

• jocus*
        päättely se on tuokin kirjoitti:

Lukaisin kommenttisi nopeasti, enkä huomannut, että vastasit aloittajalle. Ja niin viestisi sai mielessäni päinvastaisen sisällön. Anteeksi, ollaan samaa mieltä.

• mutta vättä

sekaantumista kuitenkin villakoiriin. Siitä tuli sanomista pirttipoliisilla ja pisti luutturätin kouraan ja matot kainaloon. Että nuo ensin, ja sitten vasta muonaa jos nätisti pyydät. Minusta nuo naiset saisi paremmin laskea jotenkin vammaisiksi, aina ovat vanhenevia ukkoja kiusaamassa! Kyllä sen kakaroiden piiskaamisen vielä jotenkin ymmärtää, mutta mitä pahaa ne matotkin tehneet, kun niitäkin piestävä? Ja vielä rankan duunin jälkeen pitäisi vielä jotain vällyn allakin pelata. Elä nyt sitten tuollaisten viehätysten kanssa kristillissiveellisesti:)))

• Pirre*

"On se niin ällöttävää, että eläimen kanssa olisi ihan saman arvoista!" Mitä tarkoitat, - eihän se ole kuin jonkun persusoinosen sanomisia, ei mitään vakavasti otettavaa.

• diagnoosi

Diagnoosi sanoo: Aloittaja kirjoittaa mielisairaasti.

• vaan teille

teille lesbot ja homot! Saatte minun puolestani elää ihan niin kuin tahdotte, kunhan menette kaappiin. Eikä teitä näkyisi eikä kuuluisi. Niinhän oli ennenkin. Jos joku paljastui, hänet joko tapettiin tai toimitettiin mielisairaalaan! Joten kaappiin siitä kipin, kapin! Pois normaali-ihmisten silmistä. Miksi ihmeessä heille on annettu kaikenlaisia oikeuksia? Periminen esimerkiksi. Entäs jos minä testamenttaan omaisuuteni koiralleni? Ei sotketa tähän nyt mitään seksuaalista, ihan vain käytännön asioita. Eikö esimerkiksi homomies olisi voinut testamentata omaisuutensa homoparillensa ilman mitään rekisteröimisiä? Voi, että minä inhoan tuollaista sairautta! Niin juuri, sairas on näiden mieli. Omista lapsenlapsistani en tiedä, vaikka joku olisikin lesbo tai homo, mutta eivät ainakaan päästä asiaa hyppäämän silmilleni. En tosin usko, että kukaan olisi, minun homotutkani olisi paljastanut. Kerronpa yhden asian. Kun Jari Sillanpää tuli kuuluisaksi, äitini tykkäsi hänestä kovasti. Minä sanoin, että hölmöhän olet, mieshän on selvästi homo. No, sitten hän aikoinaan tuli kaapista ulos ja totesin, että oikeassahan olin. On muitakin kuuluisuuksia, joista en tykkään yhtään ja "karvat nousevat pystyyn". Varmasti hekin ovat homoja/lesboja, mutta eivät ole vielä tulleet ulos kaapista.

• Pirre*
        vaan teille kirjoitti:

teille lesbot ja homot! Saatte minun puolestani elää ihan niin kuin tahdotte, kunhan menette kaappiin. Eikä teitä näkyisi eikä kuuluisi. Niinhän oli ennenkin. Jos joku paljastui, hänet joko tapettiin tai toimitettiin mielisairaalaan! Joten kaappiin siitä kipin, kapin! Pois normaali-ihmisten silmistä. Miksi ihmeessä heille on annettu kaikenlaisia oikeuksia? Periminen esimerkiksi. Entäs jos minä testamenttaan omaisuuteni koiralleni? Ei sotketa tähän nyt mitään seksuaalista, ihan vain käytännön asioita. Eikö esimerkiksi homomies olisi voinut testamentata omaisuutensa homoparillensa ilman mitään rekisteröimisiä? Voi, että minä inhoan tuollaista sairautta! Niin juuri, sairas on näiden mieli. Omista lapsenlapsistani en tiedä, vaikka joku olisikin lesbo tai homo, mutta eivät ainakaan päästä asiaa hyppäämän silmilleni. En tosin usko, että kukaan olisi, minun homotutkani olisi paljastanut. Kerronpa yhden asian. Kun Jari Sillanpää tuli kuuluisaksi, äitini tykkäsi hänestä kovasti. Minä sanoin, että hölmöhän olet, mieshän on selvästi homo. No, sitten hän aikoinaan tuli kaapista ulos ja totesin, että oikeassahan olin. On muitakin kuuluisuuksia, joista en tykkään yhtään ja "karvat nousevat pystyyn". Varmasti hekin ovat homoja/lesboja, mutta eivät ole vielä tulleet ulos kaapista.

olisi kivuttominta kaikille, että itse menet sinne kaappiisi?

• Mietiskelijä myös
        vaan teille kirjoitti:

ja miettiä, miksi toisten ihmisten seksuaalisuus kiinnostaa sinua aivan erityisesti? Miksi seksuaalisuus on sinulle kaikkia muita asioita tärkeämpi? Etkö ole vieläkään sinut oman seksuaalisuutesi kanssa, vai miksi, miksi, miksi?

• lesbo
        vaan teille kirjoitti:

ilmoitti olevansa homo, tuliko hänestä huono laulaja ja esiintyjä. Mitä muuten pelkäät? Että oletkin piilohomo? Tämä sinulle, joka lähetit terveisiä homoille ja lesboille. Säälin lapsenlapsiasi, jos ovatkin jompaa kumpaa. Eivät uskalla olla rehellisiä. Muutenkin tunnut olevan oikein perusjuntti . Säälin läheheisiäsi. On harhaa, jos luulet heidän olevan onnellisia kanssasi.

• miten asuvat/elävät

mutta kysyn vain miksi noihin lespo/homo asioihin pitää LAPSET yhdistää. Kysyvätkö lapsilta että haluavatko olla kahden isän/äidin kanssa, ja mitä sanovat esim,koulukaverit. Ihminen on itsekäs ajattelee vain itseään.

• jocus*

Oletko vieläkin Oinosen kanssa samaa mieltä, kun Oinonen perui puheensa?

• no nyt mieki yhdyn oinoseen.

• perua puheensa

noin silmälumeeksi! En usko, että hänen mielipiteensä on muuttunut. Siis perui vain sanansa.

• perua puheensa kirjoitti:

noin silmälumeeksi! En usko, että hänen mielipiteensä on muuttunut. Siis perui vain sanansa.

rasisti mikä rasisti; paree perua näennäisestikin sanomisiaan, puolueen johtajan pitäs päästä nyt sinne Brysseliin, rasisti imago ei oikein kanna.

• ehdi nyt

perustella, mutta en ole samaa mieltä Oinosen kanssa ja olen itse 100% hetero. Pitää lähettää s-postia Oinoselle kun tulee aikaa sopivasti. Odotan kansanedustajalta sen verran sivistystä, ettei tuollaisia puheita pidä suustaan sylkäistä vaikka itse noin ajattelee. Tuosta Oinosen puheesta kuuluu läpi ettei ole ns sivistystä. Ja sivistys ei ole sama kuin opin-ja koulunkäynnin tuoma, vaan sitä on ihmisillä tai ei ole vaikkei olisi käynyt kuin ns "kiertokoulun" ennen vanhaan. Oinonen viestii myös puheellaan tietämättömyytensä ihmisen kehityksestä biologiasta jne...Saisi perehtyä paremmin asiaan. ennen kuin laukoo asiansa esille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      94
      1385
    2. Mitkä on kaivattusi

Nimen kolme ensimmäistä kirjainta Mar....
      Ikävä
      78
      1133
    3. Mustikat jää metsiin

kun ei thaikut saa lupia tulla ja oman maan työttömät ei viitti metsään mennä. Itse poimin noin 20-30 sangollista kesäi
      Maailman menoa
      66
      876
    4. Minkä ikäinen on kaivattusi

ja sinä? Vai tiedätkö hänen ikää?
      Ikävä
      49
      837
    5. Milloin olette

Nähneet viimeksi kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      61
      808
    6. Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?

Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste
      Maailman menoa
      157
      769
    7. Vähän hirvittää

Että pystynkö täyttämään odotuksesi… jos oikeasti tutustutaan.
      Ikävä
      40
      709
    8. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      86
      668
    9. Me (n & m)

Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T
      Ikävä
      16
      650
    10. Jaakko Kyllönen !

Koettaa viisastella,Kuhmon hoito paikkojen kohtalosta.KYLLÄ SE OLI KOKOOMUS;JOKA ETU NENÄSSÄ EDDUSKUNTA VAALIEHDOKAS TEA
      Kuhmo
      24
      581
    Aihe