Uusille liittymille ilmaiset minuutit ym edut Vaihdoin DNA:han Sonerasta soitellaan ja luvataan melkein kuu taivaalta En tarttunut vastatarjoukseen, ei kiinnosta maksaa optioita ruotsalaisomistajille Yli 10 vuotta oli GSM liittymä Luottamus katosi Laajakaista määräilyssä
Vanhat maksaa
3
518
Vastaukset
- sitten muualle
ei dna ole suomalainen operaattori enään:=)
- Ruotsi...
Suomen valtio omistaa ainakin elisaa nykyään melko paljon, kun ostivat ne islantilaiset ulos. Ja taitaa dna olla yhtä suomalainen kuin elisakin. saunalahti on käytännössä kuin elisa, muuten olisi ainoa kokonaan suomalainen. Jos haluaa tukea Ruotsin teleliikennepalveluja niin kannattaa pitää Soneran liittymää. Muussa tapauksessa Saunalahti, DNA tai Elisa - rahat käytetään kotimaan verkon parantamiseen (ainakin Elisa).
- Keltiäinen
Ruotsi... kirjoitti:
Suomen valtio omistaa ainakin elisaa nykyään melko paljon, kun ostivat ne islantilaiset ulos. Ja taitaa dna olla yhtä suomalainen kuin elisakin. saunalahti on käytännössä kuin elisa, muuten olisi ainoa kokonaan suomalainen. Jos haluaa tukea Ruotsin teleliikennepalveluja niin kannattaa pitää Soneran liittymää. Muussa tapauksessa Saunalahti, DNA tai Elisa - rahat käytetään kotimaan verkon parantamiseen (ainakin Elisa).
Karkasi kotimaiseen DNA : aan käyttöön
Ottaisin valokuituliittymänkin jos vain saan
Soneraa ei kannata lihottaa
Rahan ahne määräilijä ei medän rahoilla kauan juhli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614127
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352954Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262518- 452117
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51899- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91288