Hei enoni on ostamassa toista beklgianpaimenkoiraa, koska joku idiootti ampui hänen ihanan Noora koiran. koira ei kuollut, mutta se luoti osui se kaulaan ja se räjähti sen sisässä, eikä se syönyt tai juonut. Minusta se on tosi väärin, vaikka joku olisi luullut sitä sudeksi ei se oikeuta sitä ampumaan koiraa.
Noora koira kävi rauniot ja haku hommat ja voitti monesti näyttelyissä ja sillä oli jo pennutkin. Noora oli 9 vuotta. Olisiko kellään myytävänä uros koiraa ja Nooran takia mieluiten Tervueren.
Jape olisi erittäin onnellinen jos joku myisi hyvistä vanhemmista saatu koira.
LUKEKAA
3
688
Vastaukset
- 14w tyttö
älä jätä!!!
mä en usko toho siit olis ollu jossain leheski juttu tai jotain.....(en varma)
ja luulet sä et joku viittii myydä rakastetun
lemmikkinsä vaan sen takia et jepelle tulis hyvä
mieli tietenkin joku allergiggo mutta ei sekää varmasti!!! Tiedät KYLLÄ SYYN!!! MoUkKa!!! - mähän vaa!
sä oot kyl iha oikees mä en ainakaan myis koiraa
tolle jos olisin allerginen koska jos sekin
AMMUTAAN!!! mul on belgis se on 6w ja sit
mul on afgaanin4w....... - Dark Angel
Tuo meni aika pitkälle...
En ole samaa mieltä...Miten kaikki muka tulisi aina lehteen?!
Vähän asiallisempaa käytöstä..
Noora koira: Ota yhteyttä pentu välittäjiin :) Ties vaikka onnistaisi.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205656Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222849Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1552606- 262359
- 821684
- 1461565
- 1341404
- 1331024
- 89984
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40909