Eli mulla on tällänen ongelma: Mulla on tosi isot rinnat ja nyt meidän kouluun tuli uus oppilas jolla on isommat tissit ku mulla ja oon kateellinen sille, se saa kaikki pojat nytten vihaan sitä ämmää, ennenku se tuli mulla oli meidän koulun isoimmat rinnat ja sain aina poikien huomion mut nyt se uus tyttö vie kaikki. Itsetuntoni on laskenut ja en enään kehtaa olla koulussa pienissä paidoissa, olen harkinnut silikoni rintojen laittoa mutta en tiedä antavatko vanhempani laittaa sellaiset. En tiiä mitä teen, pitäis varmaan haukkua sitä että se vaihtaa koulua tai jotain
Kateellisuus
3
617
Vastaukset
- tyttö16vuotias.
pojilla nyt on vielä tuossa vaiheessa tärkeetä tytön ulkonäkö mutta kyllä se persoonallisuus voittaa ulkonäön. suotta olet kateellinen jos toi nyt oli ees totta toi sun viestis. mäkin olen miettiny silikonien ottamista mutta ihan huumori mielellä koska olen vielä alaikäinen joten ei oo mahdollista että saisin enkä haluaisikaan koska sillei saa vain hutsun maineen, haluatko poikaystävän joka tykkää susta vai sun kropasta?
- Jätkä.
Ei liian isot rinnat oo kivat, tiellä vaan ovat. Ei ulkonäkö, etenkään rintojen koko, ratkase mitään(viimestään)sitten ku kasvaa aikuseks.
tee muulle ulkonäöllesi jotain, hanki uutta kampausta tai muuta? Etkö näe itsessäsi mitään muuta hyvää kuin rinnat, esim. kauniita silmiä? Huonosti menee, jos itsetunto riippuu vain rinnoista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431649
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111551Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va281179Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931121- 83951
- 74921
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351913- 61788
- 49761
- 50756