Olemme kesäkuussa menossa omatoimimatkalle Autolla Italian suuntaan. Kertokaahan kokemuksia kumpaan mennä lasten kanssa mieluummin, Gardalle vai Adrianmeren rannalle Bibioneen ?
GARDA VAI BIBIONE
2
1427
Vastaukset
- myös me!
Olemme usein omalla autolla matkatessamme jonkun aikaa Bibionessa. Gardalla ranta ei ole sama kuin Bibionessa, mutta Bibione on taas aika pitkälti pelkkä rantalomailukohde. Venetsia on toki lähellä. Me olemme viihtyneet hyvin. Bibionessa vietään rentoa italialaista versiota mökkilomailusta, kun Gardalla on kaupunkimaisempaa. Uskoisin lasten pitävän enemmän Bibionesta, mutta juhlivien aikuisten paikka Bibione ei ole. Ruokapaikkoja löytyy paljon, mutta ei myöhäiseen yöhön auki olevia juhlintapaikkoja. Loma-asuntoja vuokraavat agenziat, joiden luettelon löydät sivuilta www.bibione.com. Agenzialla Lampo (www.lampo.it) on tällä hetkellä edullisia tarjouksia. Olemme kiertäneet aika tarkkaan Välimeren pohjoispuolen rannat ja Bibione kuuluu kaikista parhaimpiin.
- Matkafriikki
Toki monet lapsineen gardalle menevät ja onhan siellä Gardalandia. Itse olen ihmetellyt niin Gardassa kuin monessa muussakin kaupunkimaisessa maisemakohteessa, että miksi lähteä lasten kanssa sellaisiin paikkoihin, missä heille ei oikein ole viihdykettä, kun maailma on täynnä heille paljon paremmin sopivia kohteita.Itse olen käynyt erikseen aikuisten lomalla ja lasten lomalla, silloin viihtyy kaikki. Tokihan siellä voi matkalla pysähtyä, jos Suomesta päin olette tulossa vaikka siellä Gardalandiassa. Jotta bibioneen rannalle ilman muuta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275735
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962549- 1342467
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv52053- 121303
- 581045
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍81032- 51902
- 76825
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101815