kertokaas mistä olis hyvä tilata tommonen KTM etuvalomaski -> http://www.easyparts.nl/partpics/0118448146A_hi.jpg tuolta kyseiseltä sivulta ei löytynyt edes tuota maskia.
KTM valomaski
14
9370
Vastaukset
- WREXC
Nakkilan pyörästä ja moposta löytyy melkein mitä vaan. Soittele sinne.
- täältäs
käypä osotteessa www.motopalvelu.com niin jo vain rupee löytymään, ainakin soittamalla kyseiseen yritykseen.
- dfghrdt
mee sinne ja sano mitä tarvit niin sirltä tulee tosin maksaa muoviosa n. 20€ ja umpio n.100€
- jööö öö ööö ö
tuo ei oo ktm maski vaan hp maski
- .........
Tuommonen on ktm pyörissäki ja varmaan helpommin ihmiset muistaa ''ktm maski'' nimen kun hp maskin
- Da Kurlzz
Itseasiassa, kyseessä on vain kopio. :)
- ktmkeulii
Nonii joku asiasta tietävä voisi kertoa mistä saa uuden mallin valomaskin? ja DA Kurlzz on ihan oikeassa!
- ch_racing
Motokeidas.com. Siinä ktm jälleenmyyjä, jolta tilattaessa uudenmallinen maski: 27e ja umpio: 57e ilman postikuluja.
- syömämies
mistä helvetistä mä sitten löydän sen umpion jos mulla on vaan se muovi?:D
- Wiidakon ykä
No ei taho enään löytyä mistään...mistähän sitä löytäis..
- kotarddd
molemmat löytyy motakeitaalt: http://www.motokeidas.com/shop/product_search.php
- Terpi
Tekant.fi mutta ne on loppu tulee jossain vaiheessa lisää mustia oransseja ja valkoisia ps en ole tekantin myyjä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1223044EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351425- 1041289
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1341018Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017- 60947
- 41757
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22743Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta119713