kertokaas mistä olis hyvä tilata tommonen KTM etuvalomaski -> http://www.easyparts.nl/partpics/0118448146A_hi.jpg tuolta kyseiseltä sivulta ei löytynyt edes tuota maskia.
KTM valomaski
14
9355
Vastaukset
- WREXC
Nakkilan pyörästä ja moposta löytyy melkein mitä vaan. Soittele sinne.
- täältäs
käypä osotteessa www.motopalvelu.com niin jo vain rupee löytymään, ainakin soittamalla kyseiseen yritykseen.
- dfghrdt
mee sinne ja sano mitä tarvit niin sirltä tulee tosin maksaa muoviosa n. 20€ ja umpio n.100€
- jööö öö ööö ö
tuo ei oo ktm maski vaan hp maski
- .........
Tuommonen on ktm pyörissäki ja varmaan helpommin ihmiset muistaa ''ktm maski'' nimen kun hp maskin
- Da Kurlzz
Itseasiassa, kyseessä on vain kopio. :)
- ktmkeulii
Nonii joku asiasta tietävä voisi kertoa mistä saa uuden mallin valomaskin? ja DA Kurlzz on ihan oikeassa!
- ch_racing
Motokeidas.com. Siinä ktm jälleenmyyjä, jolta tilattaessa uudenmallinen maski: 27e ja umpio: 57e ilman postikuluja.
- syömämies
mistä helvetistä mä sitten löydän sen umpion jos mulla on vaan se muovi?:D
- Wiidakon ykä
No ei taho enään löytyä mistään...mistähän sitä löytäis..
- kotarddd
molemmat löytyy motakeitaalt: http://www.motokeidas.com/shop/product_search.php
- Terpi
Tekant.fi mutta ne on loppu tulee jossain vaiheessa lisää mustia oransseja ja valkoisia ps en ole tekantin myyjä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 643800
- 663582
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1063437SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p582809- 732646
- 562241
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.521462Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411155Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171142Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1261128