koulussa..

titta

Mulle sattu koulussa tänää tosi ilkeesti.
Meillä oli hiihtoa, me hiihdettiin jotain lenkkii jonka jälkeeen sai mennä suoraan kotiin kun oli kirjoittanu nimensä lenkin päätepisteessä olevaan vihkoseen. No, me alettii hiihtää ja mä jäin yksiksee hiihtää ku mun bestis oli kipeenä. mulla oli hieman vessahätä jo sillon aloittaessa, se tietty yltyi sietämättömäksi. kerkesin käydä laittaa nimeni listaa ja olin hiihtelee poispäi kunnes mun oli pakko mennä pissalle. olo oli tuskallinen luulin että joku näkis mut enkä ees kerkees metsää. aloin irrottaa suksii no ne oli tietty niiku jäässä ne siteet, en saanu irti millään suksia, kunnes päätin yirttää suksien kanssa pois ladulta, tunsin pienen lirahduksen karkaavan. yritin liikkua nopeasti mutta kaaduin.
samalla kun horjahdin pissa karkas kokonaan housuun. istuin hangella ja pissa valui pöksyyn. hiihtelin kotiin metsäreittejä, kukaan tuskin huomasi. arvatkaa hävettääkö, porukat ei oo tullu vielä kotii. housut on kuivamassa.

5

6704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totta

Tuli sentään lämmin, ainakin hetken ajaksi

• titta

en minä välitäkkään, ei tuo ollu ensimmäinen kerta, eikä varmaan viimeinenkään. olen vaan tällainen pörröpää :)

• dr.MacTitties

kusetko sä yölläkin alles sun kannattais alkaa käyttää vaippoja

• Jussi_03

Eihän tää ollut mikään seksitarina. Pissat housuun!

• noin nuorella

Onpa väljä römpsä nuin nuorella tytöllä! Huhhuh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2122
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      57
      1043
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      959
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe