koulussa..

titta

Mulle sattu koulussa tänää tosi ilkeesti.
Meillä oli hiihtoa, me hiihdettiin jotain lenkkii jonka jälkeeen sai mennä suoraan kotiin kun oli kirjoittanu nimensä lenkin päätepisteessä olevaan vihkoseen. No, me alettii hiihtää ja mä jäin yksiksee hiihtää ku mun bestis oli kipeenä. mulla oli hieman vessahätä jo sillon aloittaessa, se tietty yltyi sietämättömäksi. kerkesin käydä laittaa nimeni listaa ja olin hiihtelee poispäi kunnes mun oli pakko mennä pissalle. olo oli tuskallinen luulin että joku näkis mut enkä ees kerkees metsää. aloin irrottaa suksii no ne oli tietty niiku jäässä ne siteet, en saanu irti millään suksia, kunnes päätin yirttää suksien kanssa pois ladulta, tunsin pienen lirahduksen karkaavan. yritin liikkua nopeasti mutta kaaduin.
samalla kun horjahdin pissa karkas kokonaan housuun. istuin hangella ja pissa valui pöksyyn. hiihtelin kotiin metsäreittejä, kukaan tuskin huomasi. arvatkaa hävettääkö, porukat ei oo tullu vielä kotii. housut on kuivamassa.

5

6466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totta

Tuli sentään lämmin, ainakin hetken ajaksi

• titta

en minä välitäkkään, ei tuo ollu ensimmäinen kerta, eikä varmaan viimeinenkään. olen vaan tällainen pörröpää :)

• dr.MacTitties

kusetko sä yölläkin alles sun kannattais alkaa käyttää vaippoja

• Jussi_03

Eihän tää ollut mikään seksitarina. Pissat housuun!

• noin nuorella

Onpa väljä römpsä nuin nuorella tytöllä! Huhhuh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      101
      2140
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      297
      1934
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1761
    4. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      104
      1726
    5. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1617
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      32
      1351
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1133
    8. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      25
      1092
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      67
      1089
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1057
    Aihe