Mulle sattu koulussa tänää tosi ilkeesti.
Meillä oli hiihtoa, me hiihdettiin jotain lenkkii jonka jälkeeen sai mennä suoraan kotiin kun oli kirjoittanu nimensä lenkin päätepisteessä olevaan vihkoseen. No, me alettii hiihtää ja mä jäin yksiksee hiihtää ku mun bestis oli kipeenä. mulla oli hieman vessahätä jo sillon aloittaessa, se tietty yltyi sietämättömäksi. kerkesin käydä laittaa nimeni listaa ja olin hiihtelee poispäi kunnes mun oli pakko mennä pissalle. olo oli tuskallinen luulin että joku näkis mut enkä ees kerkees metsää. aloin irrottaa suksii no ne oli tietty niiku jäässä ne siteet, en saanu irti millään suksia, kunnes päätin yirttää suksien kanssa pois ladulta, tunsin pienen lirahduksen karkaavan. yritin liikkua nopeasti mutta kaaduin.
samalla kun horjahdin pissa karkas kokonaan housuun. istuin hangella ja pissa valui pöksyyn. hiihtelin kotiin metsäreittejä, kukaan tuskin huomasi. arvatkaa hävettääkö, porukat ei oo tullu vielä kotii. housut on kuivamassa.
koulussa..
titta
5
6547
Vastaukset
- totta
Tuli sentään lämmin, ainakin hetken ajaksi
- titta
en minä välitäkkään, ei tuo ollu ensimmäinen kerta, eikä varmaan viimeinenkään. olen vaan tällainen pörröpää :)
- dr.MacTitties
kusetko sä yölläkin alles sun kannattais alkaa käyttää vaippoja
- Jussi_03
Eihän tää ollut mikään seksitarina. Pissat housuun!
- noin nuorella
Onpa väljä römpsä nuin nuorella tytöllä! Huhhuh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3910563Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12610122- 217921
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776324Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304892- 554717
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1174056Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1243413- 623127
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2213060