koulussa..

titta

Mulle sattu koulussa tänää tosi ilkeesti.
Meillä oli hiihtoa, me hiihdettiin jotain lenkkii jonka jälkeeen sai mennä suoraan kotiin kun oli kirjoittanu nimensä lenkin päätepisteessä olevaan vihkoseen. No, me alettii hiihtää ja mä jäin yksiksee hiihtää ku mun bestis oli kipeenä. mulla oli hieman vessahätä jo sillon aloittaessa, se tietty yltyi sietämättömäksi. kerkesin käydä laittaa nimeni listaa ja olin hiihtelee poispäi kunnes mun oli pakko mennä pissalle. olo oli tuskallinen luulin että joku näkis mut enkä ees kerkees metsää. aloin irrottaa suksii no ne oli tietty niiku jäässä ne siteet, en saanu irti millään suksia, kunnes päätin yirttää suksien kanssa pois ladulta, tunsin pienen lirahduksen karkaavan. yritin liikkua nopeasti mutta kaaduin.
samalla kun horjahdin pissa karkas kokonaan housuun. istuin hangella ja pissa valui pöksyyn. hiihtelin kotiin metsäreittejä, kukaan tuskin huomasi. arvatkaa hävettääkö, porukat ei oo tullu vielä kotii. housut on kuivamassa.

5

6651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totta

Tuli sentään lämmin, ainakin hetken ajaksi

• titta

en minä välitäkkään, ei tuo ollu ensimmäinen kerta, eikä varmaan viimeinenkään. olen vaan tällainen pörröpää :)

• dr.MacTitties

kusetko sä yölläkin alles sun kannattais alkaa käyttää vaippoja

• Jussi_03

Eihän tää ollut mikään seksitarina. Pissat housuun!

• noin nuorella

Onpa väljä römpsä nuin nuorella tytöllä! Huhhuh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      64
      3870
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      66
      3652
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      109
      3495
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      64
      2871
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      73
      2706
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2241
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      53
      1504
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1155
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1142
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1138
    Aihe