koulussa..

titta

Mulle sattu koulussa tänää tosi ilkeesti.
Meillä oli hiihtoa, me hiihdettiin jotain lenkkii jonka jälkeeen sai mennä suoraan kotiin kun oli kirjoittanu nimensä lenkin päätepisteessä olevaan vihkoseen. No, me alettii hiihtää ja mä jäin yksiksee hiihtää ku mun bestis oli kipeenä. mulla oli hieman vessahätä jo sillon aloittaessa, se tietty yltyi sietämättömäksi. kerkesin käydä laittaa nimeni listaa ja olin hiihtelee poispäi kunnes mun oli pakko mennä pissalle. olo oli tuskallinen luulin että joku näkis mut enkä ees kerkees metsää. aloin irrottaa suksii no ne oli tietty niiku jäässä ne siteet, en saanu irti millään suksia, kunnes päätin yirttää suksien kanssa pois ladulta, tunsin pienen lirahduksen karkaavan. yritin liikkua nopeasti mutta kaaduin.
samalla kun horjahdin pissa karkas kokonaan housuun. istuin hangella ja pissa valui pöksyyn. hiihtelin kotiin metsäreittejä, kukaan tuskin huomasi. arvatkaa hävettääkö, porukat ei oo tullu vielä kotii. housut on kuivamassa.

5

6266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totta

Tuli sentään lämmin, ainakin hetken ajaksi

• titta

en minä välitäkkään, ei tuo ollu ensimmäinen kerta, eikä varmaan viimeinenkään. olen vaan tällainen pörröpää :)

• dr.MacTitties

kusetko sä yölläkin alles sun kannattais alkaa käyttää vaippoja

• Jussi_03

Eihän tää ollut mikään seksitarina. Pissat housuun!

• noin nuorella

Onpa väljä römpsä nuin nuorella tytöllä! Huhhuh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      23
      8569
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      340
      1663
    3. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      294
      1403
    4. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      387
      1392
    5. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      75
      1301
    6. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      6
      1295
    7. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      33
      1060
    8. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      24
      1036
    9. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      50
      992
    10. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      968
    Aihe