Kuvaa Helsingin keikka!

kysyntää riittää!

Jos olet a-alueella ja saat tallennettua konsertin screeneiltä ja lavalta kysyntää riittää ympäri maailman.Viimevuoden kiertueen hyvälaatuiset taltioinnit ovat kuumaa kamaa.Toivotaan että joku kuvaa,itse ostan varmasti dvd:nä sen jos laatu on hyvä!

16

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninni78*

      Ostaisin myös mielelläni Helsgin keikan.Viime vuonna hyvälaatuisia itsekuvattuja kokonaisia keikkoja oli Amsterdamista,New Yorkista ja Roomasta.Ilmeisesti jollain hyvällä pienellä digivideokameralla saa tuollaista upeaa keikkataltiontia.

      • madde4

        Samoin, ostaisin! Olisi mukava sitten jälkikäteen katsoa. :)


      • taltiontia!
        madde4 kirjoitti:

        Samoin, ostaisin! Olisi mukava sitten jälkikäteen katsoa. :)

        Toiv joku kuvaa keikan vaikka screeneiltä ja laittaa nettiin!Ostaisin sen kyllä dvd:nä myös


      • tän näkemisestä

    • maanantaina

      tulee tunnin mittainen kooste madonnan stikcky and sweet kiertueen keikasta buenos airesista. yle teema klo:21.30 eli ma 3.8.

    • tossa

      vanhassa eukossa on katsomista.Tosi ruman näköinen ja huono lavalla,kun tanssitaito on surkea.

      • ruoholahtelainen

        Live Nation käärii miljoonavoitot konsertista, mutta miten se korvaa haitat lähiasukkaille? Madonna - sivuilla sanotaan: "Suosittelemme kuulosuojaimia kaikille! Kuulosuojaimia saa ostaa konserttialueelta, mutta varminta on hankkia ne etukäteen."
        Miten Live Nation aikoo järjestää alueen asukkaiden kuulon suojaamisen? Hankitaanko kaikille firman laskuun kuulonsuojaimet tai edes korvatulpat?

        Miten ylipäätään pääsee kotiinsa? Miten lapset (mm. päiväkoti vieressä) suojataan? Miten seudun kotieläimet, kissat ja koirat rauhoitetaan mäiskeeltä. Konsertti ei kiinnosta minua, mutta äänimuuri heijastuu talojen seinistä kakofoniana, jota kauhistuttaa kuvitella. En haluaisi elää vessakylässä. Meiltä asukkailta ei ole kysytty lupaa, enkä voi arkipäivänä lähteä kotoani.

        Hoitaako Live Nation alueen jälkisiivouksen? Festareillahan on tapana jättää kaikki roskat maahan, virtsata porttikäytäviin, tehdä tägejä ja rikkoa paikkoja. Miten asukkaille korvataan aiheutettu haitta?


      • voivat lopettaa
        ruoholahtelainen kirjoitti:

        Live Nation käärii miljoonavoitot konsertista, mutta miten se korvaa haitat lähiasukkaille? Madonna - sivuilla sanotaan: "Suosittelemme kuulosuojaimia kaikille! Kuulosuojaimia saa ostaa konserttialueelta, mutta varminta on hankkia ne etukäteen."
        Miten Live Nation aikoo järjestää alueen asukkaiden kuulon suojaamisen? Hankitaanko kaikille firman laskuun kuulonsuojaimet tai edes korvatulpat?

        Miten ylipäätään pääsee kotiinsa? Miten lapset (mm. päiväkoti vieressä) suojataan? Miten seudun kotieläimet, kissat ja koirat rauhoitetaan mäiskeeltä. Konsertti ei kiinnosta minua, mutta äänimuuri heijastuu talojen seinistä kakofoniana, jota kauhistuttaa kuvitella. En haluaisi elää vessakylässä. Meiltä asukkailta ei ole kysytty lupaa, enkä voi arkipäivänä lähteä kotoani.

        Hoitaako Live Nation alueen jälkisiivouksen? Festareillahan on tapana jättää kaikki roskat maahan, virtsata porttikäytäviin, tehdä tägejä ja rikkoa paikkoja. Miten asukkaille korvataan aiheutettu haitta?

        valittamisen ja päinvastoin olla ylpeitä että saavat olla näinkin lähellä historiallista tapahtumaa! Konsertti lämmittelijöineen kestää vain pari tuntia.


      • umpeen
        ruoholahtelainen kirjoitti:

        Live Nation käärii miljoonavoitot konsertista, mutta miten se korvaa haitat lähiasukkaille? Madonna - sivuilla sanotaan: "Suosittelemme kuulosuojaimia kaikille! Kuulosuojaimia saa ostaa konserttialueelta, mutta varminta on hankkia ne etukäteen."
        Miten Live Nation aikoo järjestää alueen asukkaiden kuulon suojaamisen? Hankitaanko kaikille firman laskuun kuulonsuojaimet tai edes korvatulpat?

        Miten ylipäätään pääsee kotiinsa? Miten lapset (mm. päiväkoti vieressä) suojataan? Miten seudun kotieläimet, kissat ja koirat rauhoitetaan mäiskeeltä. Konsertti ei kiinnosta minua, mutta äänimuuri heijastuu talojen seinistä kakofoniana, jota kauhistuttaa kuvitella. En haluaisi elää vessakylässä. Meiltä asukkailta ei ole kysytty lupaa, enkä voi arkipäivänä lähteä kotoani.

        Hoitaako Live Nation alueen jälkisiivouksen? Festareillahan on tapana jättää kaikki roskat maahan, virtsata porttikäytäviin, tehdä tägejä ja rikkoa paikkoja. Miten asukkaille korvataan aiheutettu haitta?

        ja nautitaan ku niin suuri tähti edes tulee suomeen. jossain oli että jätkäsaaren konsertti tuottaa lähes 9 miljoonaa euroa.


      • --------------
        umpeen kirjoitti:

        ja nautitaan ku niin suuri tähti edes tulee suomeen. jossain oli että jätkäsaaren konsertti tuottaa lähes 9 miljoonaa euroa.

        Eikä MM95, eikä Idolsit. Eikä muuten Conan O'Brieninkaan Suomi-jakso.


      • pyh ja pah
        -------------- kirjoitti:

        Eikä MM95, eikä Idolsit. Eikä muuten Conan O'Brieninkaan Suomi-jakso.

        Ehkä te maksatte ittenne kipeiksi että pääsette katsomaan Maailman Suurinta Diivaa, mutta minä haluaisin olla kotona rauhassa Diivalta ja hänen ylimielisiltä, idoliltaan asenteensa matkineilta fanaattisilta hörhöiltä.

        Ei iske musiikki, ei ulkonäkö eikä asenne siinä mammassa! Minähän en ole kiitollinen että se luuska raahataan tänne meiän kotikonnuille ilmaa pilaamaan.

        Eikä kannattaisi olla teidänkään, se ämmä esiintyy vaikka Köyliön Lallintalolla kun tarpeeksi maksetaan. Ja vielä pitäs olla kiitollinen, pyh...


      • vaikka matkoille
        pyh ja pah kirjoitti:

        Ehkä te maksatte ittenne kipeiksi että pääsette katsomaan Maailman Suurinta Diivaa, mutta minä haluaisin olla kotona rauhassa Diivalta ja hänen ylimielisiltä, idoliltaan asenteensa matkineilta fanaattisilta hörhöiltä.

        Ei iske musiikki, ei ulkonäkö eikä asenne siinä mammassa! Minähän en ole kiitollinen että se luuska raahataan tänne meiän kotikonnuille ilmaa pilaamaan.

        Eikä kannattaisi olla teidänkään, se ämmä esiintyy vaikka Köyliön Lallintalolla kun tarpeeksi maksetaan. Ja vielä pitäs olla kiitollinen, pyh...

        mikä se minun ongelmani on, jos et osaa arvostaa maailman parasta esiintyjää ja artistia. Minä aion nauttia hyvästä showsta ja olla mukana Suomen suurimmassa ikinä järjestetyssä konsertissa.


      • Tiedoksi
        vaikka matkoille kirjoitti:

        mikä se minun ongelmani on, jos et osaa arvostaa maailman parasta esiintyjää ja artistia. Minä aion nauttia hyvästä showsta ja olla mukana Suomen suurimmassa ikinä järjestetyssä konsertissa.

        Madden suomen-keikka ei ole kaikkien aikojen suurin keikka maassamme. Lordin kansanjuhla Kauppatorilla keräsi likimain 100 000 ihmistä paikalle.


      • kameleonttinen
        Tiedoksi kirjoitti:

        Madden suomen-keikka ei ole kaikkien aikojen suurin keikka maassamme. Lordin kansanjuhla Kauppatorilla keräsi likimain 100 000 ihmistä paikalle.

        "Madden suomen-keikka ei ole kaikkien aikojen suurin keikka maassamme. Lordin kansanjuhla Kauppatorilla keräsi likimain 100 000 ihmistä paikalle."

        Niin se olikin kansanjuhla, konsertti ja kansanjuhla ovat eri asioita ja Madonnan konsertti on suurin ikinä järjestetty konsertti POHJOISMAISSA! Wau.


      • oli tietty
        Tiedoksi kirjoitti:

        Madden suomen-keikka ei ole kaikkien aikojen suurin keikka maassamme. Lordin kansanjuhla Kauppatorilla keräsi likimain 100 000 ihmistä paikalle.

        Ilmaiskeikka.
        Jos tuohon Lordin keikalle olisi liput maksaneet 99 euroa tai enemmän.Niin montakohan ihmistä olisi ollut lordia katsomassa?


    • JP

      Tuosta konsertista Ilmestyy dvd.. (marraskuussa..?) Kuvattu Buenos Airesissa...
      Tuskin kukaan pystyy parempaa itse kuvaamaan...:]

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe