vaatiiko pohja käsittelyä vai onko tehtaalla tehty jo joku?
uusi lauta! tarviiko käsittelyä?
6
11075
Vastaukset
- noin
Se vähän riippuu minkä merkkinen lauta on? Salomonin laudoissa on tehtaalata tullessaan voide pohjassa jonka kannattee antaa kulua pois ennen ekaa voitelua. Muilla merkeillä ei tietääkseni ole mitään erikoista voitelua. Eli kaikkiin muihin kuin salomoneihin voidetta vaan pohjaan. Ja ekaks monta kertaa pistät sitä ja siklaat pois koska poja imee sitä aika paljon. Kysy myyjältä jos et tiedä tarkemmin.
- poppe
ja osta sukset.
- Aqwerty
Siis kyllä suurimpaan osaan uusista laudoista (merkistä riippumatta) on vedetty tehtaalla joku vaha. Burton suosittelee noin kolmen laskupäivän jälkeen uutta vahausta. Suosittelen et viet sen laudan ekaan vahaukseen jollekin ammattilaiselle.
- jep kai..
Ku ostin laudan ni se voideltii ennen ekaa laskua. Sit laskin kaks päivää ja voideltiin uudestaan. En tiä onko oikein, mut lauta on ainaki toiminu hyvin!
- *Lautailija*
Joo. Mä ehdottaisin et käyttäsit sen ammattilaisen käsissä. Niin minä oon aina tehny kun laudan oon ostanu. Minulla on ollu Oxygen, scott usa, burtton ja nyt on Salomonin. Että kysymykseesi Tarvitseeko käsittelyä" vastaisin että Kyllä.
- PRO
Jos haluu päästä nopeasti ja helposti voitelu-urakasta eroon ni kannattaa laittaa Bixiä pohjaan.. laitetaan paperi lautaa vasten (toisella puolella paperia on vaha kiinni) ja silitysraudalla kuumentaa sen siihen pohjaan kii ja antaa jäähtyy ja repii paperin irti ni pohjassa on hyvä kerros vahaa.. sitä voi vielä siinä sitten harjalla tai muulla tasoitella! Toimii paremmin ku hyvin noin nopeeks prosessiks... ja 5 euroo maksaa laudan pitunen ja levynen rulla sitä! Saattaa olla viel suht harvinainen tai en tiedä mut isois urheiluliikkeis pitäs olla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275