Mitä

sanotte

valkaisemattomista harsoista? Onko rumia kun on ruskeita? Toimiiko?

4

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4:n äiti

Eivät ole ruskeita vaan luonnonvalkoisia, hiukan kellertäviä. Kauneus on katsojan silmissä. Eikä ne valkaistutkaan vaippakäytössä tai pukliriepuinakaan kauan puhtaan valkoisina pysy. Jotkut väittävät että valkaisematon harso toimisi vaippakäytössä paremmin kuin saman paksuinen valkaistu harso, mutta minusta niissä ei ole merkittävää eroa. Yhtä hyviä ovat.

• kuin valkoisetkin

Minusta oli selkeää, kun valkaisemattomat (luonnonvalkoiset) harsot olivat vaippaharsoja ja valkaistut ja kuviolliset muuhun käyttöön. Helppo oli erottaa, vaikka kävivät pesussa samassa lastissa.

• niitä

pitää erotella toisistaan jos kerran samassa pyykissä pestään? Nehän on silloin yhtä puhtaita pesun jälkeen.

• on ällöä:)
        niitä kirjoitti:

pitää erotella toisistaan jos kerran samassa pyykissä pestään? Nehän on silloin yhtä puhtaita pesun jälkeen.

Kyllä mä vaan tykkään, että on eri rätit perspuoleen ja naamapuoleen vaikka samassa pyykissä useimmiten peseytyvätkin. Olkoon sitten kyse vaikka vain klikistä omassa päässäni mutta näin aion toimia jatkossakin. Johan nyt mummotkin katsois kieroon, jos käskisin pyyhkiä vauvan naaman vaippaan:) Kun ne valkoiset ja etenkin kuviolliset ovat mun silmään nätimpiä, niin siinäkin yksi syy siihen, että ne ovat näkyvimmässä käytössä. Vaikka harsot kuinka likoineen sekoittuis pyykissä, niin silti se vaan on mielestäni eri asia oliko harso alkujaan täynnä sitä itteään tai liki puhdas (esim pään alla pidetty harso).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      5334
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      2831
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      20
      1987
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      1808
    5. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1677
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      339
      1636
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1586
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      215
      1309
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1301
    10. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      23
      1266
    Aihe